Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,,,ja din nabo som du har tittet på en del mnd. går hen og skaffer seg en kone fra Thailand.. kanskje du tenker, Hva er galt med meg?? Så er spørsmålet,, Hvorfor valgte naboen din en kone i fra Thailand i stedet for å invitere deg ut,,, du var jo klar for en date??

Hva har thailandske kvinner som ikke du har??

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Mange av de gjør alt i heimen uten å mukke, og behandler menn på en måte de liker. Mange sier jo at de gjerne vil ha kvinner fra Asia, fordi norske kvinner er for opptratt av likestilling og ikke mannens ve og vel.

Gjest Madley
Skrevet

Vet du at han har hentet henne??

Eller tror du det?

Jeg har en kamerat som møtte ei jente i Thailand da han bodde der et år.

Nå har han flyttet til Oslo for å kunne besøke henne lettere og for at hun skal slippe å reise så lnagt. De er tre måneder i hvert land.

Og han sliter vanvittig med fordommer han møter i Norge.

Skrevet
Mange av de gjør alt i heimen uten å mukke' date=' og behandler menn på en måte de liker. Mange sier jo at de gjerne vil ha kvinner fra Asia, fordi norske kvinner er for opptratt av likestilling og ikke mannens ve og vel.[/quote']

:Nikke:

Skrevet
Mange av de gjør alt i heimen uten å mukke' date=' og behandler menn på en måte de liker. Mange sier jo at de gjerne vil ha kvinner fra Asia, fordi norske kvinner er for opptratt av likestilling og ikke mannens ve og vel.[/quote']

Liker ikke du å behandle menn på en måte som de liker??

hva vet du om at de gjør alt i heimen????

og hva er mannens ve og vell??

Gjest Poirot
Skrevet

I alle dager.

Jeg refererer bare hva jeg har lest menn sier om hvorfor de foretrekker kvinner fra Thailand.

Gjest Madley
Skrevet

Kjære Pjuk..

Først klager du over at naboen har hentet dame for thailand..

Så angriper du dem som kommer med meninger..eller refererer meninger???

Gjest gjest?
Skrevet

Kanskje hun er penere enn deg...

Skrevet

Jeg spør deg ikke hva du har lest. Du har vel egne meninger eller???

eller kanskje dine mannevenner ble lei av at du ikke hadde egne meninger og fant seg heller en kone i fra Thailand??

Skrevet

Pjuk, det nytter ikke å snakke med xxxxx om dette her.... hun har fått det for seg at det er tapere av menn som finner seg damer i thailand og ikke de kloke... de som forstår at utvikling og selvrealisering foregår ved å reise utover sitt begrensete livsanskuehorisont....

W

Navnet er slettet, vi tillater ikke personanngrep her på Kg

Remyline Moderator

Skrevet
Pjuk, det nytter ikke å snakke med xxxxx om dette her.... hun har fått det for seg at det er tapere av menn som finner seg damer i thailand og ikke de kloke... de som forstår at utvikling og selvrealisering foregår ved å reise utover sitt begrensete livsanskuehorisont....

W

heisann,, jeg er nok ganske fersk her inne på forumet,, har vært på en del andre,,, så faktisk dette temaet på ett annet forum og ville prøve det her,,, det som går igjen er at norske kvinner blir enormt provosert av dette temaet,, kaller thailandske kvinner for horer og slaver,,,

ville prøve det her,,, xxxxxx går i samme fellen,,,

Gjest Anonymous
Skrevet

De er ikke så opptatt av mannens utseende og personlighet. De lar seg imponere av hans gode økonomi. Det øker mannens selvbilde.

Skrevet
De er ikke så opptatt av mannens utseende og personlighet. De lar seg imponere av hans gode økonomi. Det øker mannens selvbilde.

Hva om mannen har ett meget pent utseende og såkalt dårlig eller normal økonomi??

Hva finner dere på da som unnskyldning for at dere ble vraket??

Gjest Postordre-brudarna/chicks
Skrevet

Disse postordre-brudarna/chicks'ene fra Thailand (og Polen osv.) er attraktive for norske menn som ikke håndterer de komplekse kvinnene her hjemme.

De synes det er mye enklere å kjøpe seg en kvinne på postordre fra busslaster fra B-landene, for å føle seg som en ekte mann: disse damene beundrer alt, er underlegne og gir mannen sex anytime- ikke rart de er populære!

Menn kan behandle disse damene akkurat som de vil og mange mishandler dem. Men Thai-kvinnene holder ut elendigheten fordi det tross alt er bedre enn i hjemlandet hvor de uansett vile ha jobbet som deltids-prostituerte.

Gjest Ethereal
Skrevet

Det var voldsomt til overgeneralisering, gjest. Er det ikke ganske respektløst å si at "alle" disse thailandske kvinnene jobber som deltids prostituerte, synes du? Du skjærer alle over en kam, og det er litt vel, synes jeg.

Men som mange allerede har nevnt; i disse landene er de tradisjonelle kjønnsrollene mer forankret enn i dagens norske samfunn, og det kan være én av grunnene til at norske menn velger å gifte seg med dem.

Skrevet
Disse postordre-brudarna/chicks'ene fra Thailand (og Polen osv.) er attraktive for norske menn som ikke håndterer de komplekse kvinnene her hjemme.

De synes det er mye enklere å kjøpe seg en kvinne på postordre fra busslaster fra B-landene, for å føle seg som en ekte mann: disse damene beundrer alt, er underlegne og gir mannen sex anytime- ikke rart de er populære!

Menn kan behandle disse damene akkurat som de vil og mange mishandler dem. Men Thai-kvinnene holder ut elendigheten fordi det tross alt er bedre enn i hjemlandet hvor de uansett vile ha jobbet som deltids-prostituerte.

noen som har hørt om ordet ensretting?? Hvis ikke,, det betyr at alle tror det samme, gjør det samme, tenker det samme,,, hærlig hva?? så hvis en mann fra Norge går hen og forelsker seg i en jente fra Thailand, så er alt forutbestemt,,,, hun er postordre,,,ukomlisert,,,de lar seg mishandle,, fra andre forum,,, sier kvinner;;; de er tapere som bare vil ha en bedre fremtid, de tar hva som helst, de lar seg banke, utnytte,,, de blir slaver eller horer,,,, snakk om menneskesyn,,, dere norske kvinner burde skamme dere,,, vask munnen deres og prøv å forstå hvorfor akkurat du er enslig, hvorfor dine forhold ikke holder,,,,hvorfor menn skyr deg,,,,

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen holder ut i forholdet til de har vært her lenge nok til å få opphpldstillatelse og arbeidstillatelse. Noen blir i forholdet fordi de er glad i mannen, forelsket i han ellrer fordi han er en god forsørger. Og de fleste blir nok behandlet bra. Like bra som norske jenter. De forventer å bli behandlet bra.

Mange av disse kvinnene har bein i nesa og er minst like komplekse som norske damer.

Skrevet

Jeg har en god venn som traff en thailandsk jente da han var på ferie i Statene.

Hun var på foretningsreise, han som sagt på ferie.

De ble veldig forelsket, reiste på besøk til hverandre annenhver gang, og siste gang han var i Thailand giftet de seg.

Hun flytter med han opp til Norge etter jul, da han har en sønn her.

Og hun har muligens fått en jobb, der hun får 180` mer en han i året.

Underkuet?

Prostituert?

Underlegen?

Nei. :tunge1:

Skrevet
Jeg har en god venn som traff en thailandsk jente da han var på ferie i Statene.

Hun var på foretningsreise, han som sagt på ferie.

De ble veldig forelsket, reiste på besøk til hverandre annenhver gang, og siste gang han var i Thailand giftet de seg.

Hun flytter med han opp til Norge etter jul, da han har en sønn her.

Og hun har muligens fått en jobb, der hun får 180` mer en han i året.

Underkuet?

Prostituert?

Underlegen?

Nei. :tunge1:

Å dømme er lett,,, å reflektere over ens egne lite gjennomtenkte standpunkter , er vanskelig,, kan jo være at en tar feil,,,

forretsen ett godt innlegg

Gjest Madam Felle
Skrevet
noen som har hørt om ordet ensretting?? Hvis ikke' date=', det betyr at alle tror det samme, gjør det samme, tenker det samme,,, hærlig hva?? så hvis en mann fra Norge går hen og forelsker seg i en jente fra Thailand, så er alt forutbestemt,,,, hun er postordre,,,ukomlisert,,,de lar seg mishandle,, fra andre forum,,, sier kvinner;;; de er tapere som bare vil ha en bedre fremtid, de tar hva som helst, de lar seg banke, utnytte,,, de blir slaver eller horer,,,, snakk om menneskesyn,,, dere norske kvinner burde skamme dere,,, vask munnen deres og prøv å forstå hvorfor akkurat du er enslig, hvorfor dine forhold ikke holder,,,,hvorfor menn skyr deg,,,,[/quote']

Snakk om å kritisere alle Norske kvinner også. :roll: Beklager, men du ahr skrevet mye fornuftig, men nå mistet du all min respekt. Du er bare ute etter å provosere, og det syns jeg er for dumt.

Selv om noen Norske kvinner sier sånn og sånn, så er det ikke det samme som at alle mener det. Akkurat det samme er det med de thailandske kvinnene. Noen er "postordre" damer, men andre ikke.

Du gravde nå din egen grav. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...