AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #1 Skrevet 25. oktober 2014 Jeg har til nå hatt et navn som f.eks dette: Line Sofie Pedersen. Nå har jeg giftet meg og vil ta hans etternavn, men beholder mitt gamle som mellom navn Jeg vil da få to fornavn: Line Sofie Pedersen Berg Jan jeg forkorte det slik på signaturer etc: Line S. Pedersen Berg? ??Anonymous poster hash: b45b7...19a
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #2 Skrevet 25. oktober 2014 Klart du kan. Jeg bruker ikke mitt andre fornavn på signaturer i det heletatt. Anonymous poster hash: 9ca29...b0c
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #3 Skrevet 25. oktober 2014 Jeg har til nå hatt et navn som f.eks dette: Line Sofie Pedersen. Nå har jeg giftet meg og vil ta hans etternavn, men beholder mitt gamle som mellom navn Jeg vil da få to fornavn: Line Sofie Pedersen Berg Jan jeg forkorte det slik på signaturer etc: Line S. Pedersen Berg? ??Anonymous poster hash: b45b7...19a du vil få to fornavn, et mellomnavn og et etternavn line sofie pedersen, kun berg blir hoved etternavnet så lenge dere ikke bruker bindestrek mellom slik som dette: Pedersen-Berg. I passet ditt vil det stå: fornavn: Line sofie pedersen Etternavn: berg. Anonymous poster hash: be400...269
minister-mio Skrevet 25. oktober 2014 #4 Skrevet 25. oktober 2014 Du kan også forkorte signaturen til Line Berg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå