AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #1 Skrevet 25. oktober 2014 Hei. Noen som også har en del nupper i ansiktet her? Jeg bruker riktig rensekrem hver kveld og bruker Mia 2, hver eneste kveld. Noen som har noen gode råd om dette? Anonymous poster hash: 33290...99e
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #2 Skrevet 25. oktober 2014 Hadde nupper før, altså den typen som har vanlig hudfarge og vises i dagslys, men ikke i lampelys. Jeg hadde veldig fet hud. Det som hjalp var å slutte å vaske huden på morgenen, bare på kvelden, og hadde ikke på funtighetskrem på natten. Dagkremen var for fet tenåringsgud;) så peeler jeg ansiktet 2 ganger i uken. De er iallfall borte nå, om det var pga hudpleien eller at jeg har fyllt 22 vet jeg ikke Anonymous poster hash: d8855...2cc
Prestekragen Skrevet 25. oktober 2014 #3 Skrevet 25. oktober 2014 Jeg får kjempefort sånne tørre nupper, selvom jeg bruker clarisonic og alt mulig. Jeg må bruke en blanding av vanlig peeling med korn og AHA-syrepeeling. Det hjelper en del
vimsefrøken Skrevet 25. oktober 2014 #4 Skrevet 25. oktober 2014 Hvis jeg får nupper i huden er det bare en ting som hjelper, MD Formulations face & body scrub.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå