Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2004 #1 Skrevet 17. juli 2004 jeg ville først ha hjemmesydd kjole i middelalderstil, feire bryllupet her jeg nå bor sammen med forloveden..men. i det siste har jeg ombestænt meg.. jeg vil heller holde d der jeg vokste opp.(bor nu i trøndelag, vokst opp i Bodø) har heldivis ikke bestilt noe enda, s¨å det vill eihvertfall gå greit. vil heller ha bunad enn brudekjole. høres det rart ut? elelr e d bare nåkka æ trur? å isåfall, nån som vet katti man bør bynne me bestillinge å sånt?
liv Skrevet 17. juli 2004 #2 Skrevet 17. juli 2004 Kirke og selskapslokalet bør bestilles ca et år i forveien...
Gjest Madley Skrevet 17. juli 2004 #3 Skrevet 17. juli 2004 Du trenger ikke bestille et år i forveien her oppe Bunad er helt kult. Mange som gifter seg i det. Det skulle egentlig jeg også, men med bryllup i august så sier det seg selv at det kan bli fryktelig varmt! Så ta en tlf til den kirken i bodø du vil gifte deg i og spør. Og til lokalet dere ønsker. Så vet du at du får det du vil ha
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2004 #4 Skrevet 17. juli 2004 takker Madley.. hadde tenkt å ha d på sommern vi da, kan nok bli litt varmt da åsså, men d får så være.. får se om vi forandre nåkka plana. katti vil du sei at e go tid førr bestilling da? vi satse på juni 2005.
Gjest Madley Skrevet 17. juli 2004 #5 Skrevet 17. juli 2004 Spørs jo hvilken dato dere vil ha da. Helgen som klaffer med st.hans er jo veldig populær av en eller annen grunn Og hvilken kirke dere skal gifte dere i. Bodin kirke og domkirka vil jeg tro fylles fort opp, så det er jo bare å ringe så snart dere vet egentlig.
Ingeborg Skrevet 18. juli 2004 #6 Skrevet 18. juli 2004 Litle: Det finnes også ei bittelita kirke her i Bodø som ikke så mange gifter seg i, men som jeg vet det finnes muligheter: Kapellet til gamle Nordland Psykiatriske Sykehus, er et frittstående bygg, nydelig sted. Noe å tenke på?
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #7 Skrevet 19. juli 2004 hadde tenkt mæ kirka på saltstraumen... den e ganske fin, å passe stor. va dær æ vart døpt og konfirmert. Dær sønnen min åsså e døpt.. nån som vet om den e vældi populær da?
Ingeborg Skrevet 19. juli 2004 #8 Skrevet 19. juli 2004 Tror ikke den er kjempepopulær, så det går sikkert greit. Det er Tverlandet menighet som bestyrer den, så du kan jo ringe dit og sjekke.
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #9 Skrevet 20. juli 2004 skal til tr.heim på fredag å se på en bunad.. glede mæ, førr d ha æ ønska mæ i mange år! håpe den e okei.. *krysse fingre å tær*
lineej Skrevet 20. juli 2004 #10 Skrevet 20. juli 2004 Vi bestillte selskapslokaler (vi skal bare på restaurant og spise da...) og kirke kunn 3,5 mnd før datoen så det gikk greit for oss
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2004 #11 Skrevet 24. juli 2004 da va bunaden kommet i hus! det e en Blå Nordlansbunad, den e 13 år gammel, ser totalt ubrukt ut!! ho hadde brukt den av å tell på 17 mai å sånt..... fikk med stakken å vest, forkle, sjal å veska. førr dette betalte æ 6500,-! utruli billig spør du mæ... ska se om æ får tak i kysa til den åsså... e litt stili.da va d bare å finne bunad til samboern... :-) nån som vet ca pris på namdalsbunad for herre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå