Jade Skrevet 25. oktober 2014 #1 Del Skrevet 25. oktober 2014 Hei! Jeg har nylig kjøpt en elektrisk tannbørste type Oral-B. Akkurat nå, så setter vi bare tannbørstehodene opp i hylla stående, men de faller så lett, og det blir litt gris også. Har ikke funnet noe tannkostholdere som passer (de er for høye). Hva bruker dere som har elektrisk tannbørste? Ser for meg noe med huller som settes ved vasken. Evt. noe som henges opp. Trenger plass til 4 tannbørstehoder. Diameteren skal være 12mm, tror jeg. Jeg prøvde en akrylgreie jeg hadde til bl.a. leppestifter, men det ble for stort. Tenker det hadde vært lurt med noe som kanskje var beregnet til penner o.l. også. Men det må være lett å rengjøre. Og gjerne plass til selve den elektriske tannbørsten også. Men tannbørstehodene er viktigst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #2 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jeg bruker bare et lite håndkle som jeg legger tannbørsten på, ikke noe gris ingenting. Den har jeg under vasken, så den ikke synes.Anonymous poster hash: 42608...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Jeg fant denne på eBay som jeg bestilte nå. http://www.ebay.com/itm/251690159573 Endret 25. oktober 2014 av Jade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå