Gå til innhold

Stille klokka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om ikke mange timen (natt til søndag) skal vi stille klokka 1 time tilbake.. Jeg har heldigvis barne fri i år:) slipper å våkne kl 5, da klokken var 6..

Anonymous poster hash: 8e7f2...09b
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sukk. Jeg gruer meg til å stå opp 4:30 i morgen. :natti:

Edit: eller nei! Det er jo mannens tur i morgen! :hoho:

Endret av ^^Belle^^
  • Liker 6
Gjest Magdalene
Skrevet

Ungene skal sove hos svigers heldigvis 😂

• Liker 1
Skrevet

Vi skal bare legge barnet en time senere.

Anonymous poster hash: f268c...9c0
Skrevet

Vi skal bare legge barnet en time senere. Anonymous poster hash: f268c...9c0

hjelper det da?

Anonymous poster hash: 24c93...f72

Skrevet

Leggetid har ikke noe å si for oppetiden til min i allefall. :)

Skrevet

Barnet mitt har stort sett stilt klokka helt selv noen dager/en uke før klokka skal stilles. Merkelig fenomen, men på høsten har barnet gjerne sovet en time lengre om morgenen og på våren gjerne stått opp en time før - så når vi stiller klokka er vi tilbake på 0730 :P

Skrevet

Åh, passer jo kjempebra at gutten skal sove hos besteforeldrene sine da! :P

Men han er ganske enkel i den sammenhengen. Bare å legge litt senere i dag også legge til vanlig tid i morgen så er det regulert allerede. :)

Skrevet

Sukk. Jeg gruer meg til å stå opp 4:30 i morgen. :natti:

Edit: eller nei! Det er jo mannens tur i morgen! :hoho:

Er han som er den heldige da når han får sove en time lenger. 4.30 vintertid er 5.30 sommertid...

• Liker 1
Skrevet

Er han som er den heldige da når han får sove en time lenger. 4.30 vintertid er 5.30 sommertid...

Jeg var oppe 5:30 i dag, så jeg skjønner ikke helt...?

Det er greit at tiden man sover er like lang, men det gjør noe med psyken å se at klokken er mindre enn 5 når man står opp, uansett hvor lenge man har sovet.

Skrevet

Nei, vi stiller alltid klokka mot sommeren, slik at en unge som vanligvis våkner 5.30 vil våkne 4.30 ny tid.

Her er det babyen som våkner tidlig, men han er tilfeldigvis syk nå og sover mye mer enn vanlig (og til andre tider), så kanskje får vi til å vri litt på døgnet uten at han merker det. :P 3-åringen våkner stort sett ikke så tidlig, så det tror jeg skal gå bra. Uansett skal mannen få ta seg av begge to i morgen tidlig. ;)

Skrevet (endret)

Jeg var oppe 5:30 i dag, så jeg skjønner ikke helt...?

Det er greit at tiden man sover er like lang, men det gjør noe med psyken å se at klokken er mindre enn 5 når man står opp, uansett hvor lenge man har sovet.

Åja sånn ja... jeg trodde du mente at dere pleide å stå opp 4.30 hver gang Endret av Maleficenta
Skrevet

Skulle ønske det var min uke, så hadde jeg hatt en time til med barnet :)

• Liker 2
Skrevet

Gleder meg til å stå opp kl 4 i morgen!

Anonymous poster hash: 2784a...7e3

Skrevet

:) Barna her er til sin bestemor :) Så i morgen kan jeg og manne sove :)

Anonymous poster hash: 8e7f2...09b
Skrevet

Juhu, i stedet for å stå opp 03:30 så sto vi opp 02:30! :-) blææ. Håper baby noensinne kommer til å sove lengre i slengen, samt at vi kan sove videre etter nattamming!

Skrevet

Ble ikke så verst, 0545 :) La meg tidlig i går, bare for sikkerhets skyld så her er vi ganske uthvilte og stemninga er god!

Anonymous poster hash: 636e2...ceb

Skrevet

Vi er så heldige at barna har sovet til åtte de siste helgene så i dag sov vi til sju!

Skrevet

Her var det morgen 5.15, og jeg hadde ikke vett til å legge meg spesielt tidlig. Men etter gammel tid så var jo klokken 6.15, så egentlig var det helt vanlig tid å stå opp for oss. Det positive er at vi får en time lengre dag, og i dag trenger vi akkurat det!

Gjest lillelarve
Skrevet

Fikk sovet en time lenger i natt, gitt :) Deilig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...