Gjest snuppe Skrevet 17. juli 2004 #1 Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg er en gift småbarnsmor som sliter veldig med manglende sexlyst. I tillegg har jeg NULL fysisk glede av å ha sex. Jeg er IKKE sexuell av meg på noe vis, og er ikke noe for utforsking av forskjellig saker og ting i forbindelse med sex. Jeg har jo sex med mannen min stort sett når han vil, for jeg vil jo gjerne gjøre han til lags, men får altså ikke noe "ut av det" for egen del. Han er veldig ivrig etter å gjøre meg til lags, og kan gjerne godta bare å kose meg en hel kveld, det er JEG som stopper det, selv om DET jo faktisk er veldig kos. Jeg ELSKER mannen min, og synes han er kjempe kjekk, og har helt perfekt kropp, så det er IKKE der det stopper seg. Hva er egentlig i veien med meg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 17. juli 2004 #2 Del Skrevet 17. juli 2004 Går ut fra at du har hatt lyst før... Kanskje du må få tilbake kroppen din? Etter graviditeter, fødsler og småbarnstid glemmer mange kvinner at kroppen kan brukes til noe annet. Ta fri fra unger om du kan av og til og gjør noe du liker, shopping, kafe, lese etc. Har du mulighet så reis bort en weekend bare du. Finn tilbake til deg selv igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sex er ikke for alle Skrevet 17. juli 2004 #3 Del Skrevet 17. juli 2004 Det er kanskje nyheter for noen, men let me break the news for ya: IKKE ALLE LIKER SEX. IKKE ALLE SYNES SEX ER ENESTÅENDE. IKKE ALLE SYNES SEX ER INTERESSANT. Mange tror at det er en selvfølge at man skal like sex. Når man er 16 år få man høre "nå er du lovlig". Når du er 18 har mange av vennene kjæreste eller har sex: hva med de som ikke finner dette interessant? Mange av oss synes sex er helt ok i perioder- men absolutt ikke som utforskning og dyrking og noe regelmessig og livsnødvendig.. Derfor blir det feil når en person som ikke er spesielt begeistret for sex blir sammen med en mann som er avhengig- eller bare MÅ ha det. :-x Du MÅ ikke like sex. Ta deg gjerne en laang ferie bort fra det. Eneste er..mannen din vil vel forlange skilsmisse eller finne horer/elskerinner? For menn kan jo ikke leve uten: de lever FOR det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anki Skrevet 18. juli 2004 #4 Del Skrevet 18. juli 2004 Har du aldri likt sex, eller har du mistet sex lysten etter at du fikk barn?... Hvis du aldri har likt sex så er det vel ikke noe "galt" med deg, du er kanskje ikke så sexuell bare? Det er ikke et problem med mindre det blir et problem for mannen din at du ikke ønsker sex. Jeg synes selv ikke at sexlivet er det viktigste vi har, men den nærheten vi har er veldig viktig. Det er noe vi holder vedlike hver eneste dag, selv med fem barn i hus! Jeg legger sjokolade i lommen hans, skriver en lapp og henger den på speilet så jeg vet han ser den når han står opp, gir han en klem når han går forbi, har blikkontakt med han og pynter meg for han. Jeg vet han setter veldig pris på dette, og han gjør like mye for meg som jeg setter pris på. Sexen kommer når den kommer, det kan gå tre uker mellom hver gang, for så å være hver dag i noen uker... Hvis du føler det med sex blir bare stress er det IKKE kjekt, og heller ikke kjekt for mannen din å ta initiativ til det... Tenk gjennom hva du selv ønsker, og fortell det til mannen din. Kanskje dere kan inngå en avtale om at uansett hvor mye dere koser så skal det ikke følge noe sex etterpå? Dermed tar det bort presset fra deg, og da vil kanskje lystfølelsen komme av seg selv etter hvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavida Skrevet 18. juli 2004 #5 Del Skrevet 18. juli 2004 I all verden da! Det var da ganske bombastisk, synes jeg! Etter min erfaring varierer dette like mye hos menn som hos kvinner. Også menn har varierende sex-lyst. Og de aller fleste vil forstå sin partner og vente på henne i en slik situasjon som Snuppe opplever, dersom kjærligheten fortsatt er tilstede i forholdet. Og det høres det jo ut som den er. Jeg slutter meg til de andre rådene her: finn tid til deg selv, og finn tid som bare er for deg og mannen din. Kanskje dere må begynne langsomt igjen, hvor kos bare er kos og nærhet uten at det fører til sex? Det er vanskelig å føle seg slik, og selv om sex ikke er det viktigste i forholdet så er det(som regel) en del av det. Ønsker deg lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snuppe Skrevet 19. juli 2004 #6 Del Skrevet 19. juli 2004 Takk for svar! Jeg har ikke alltid vært sånn, nei, og mener at jo forandringen kom nok i forbindelse med at vi gikk fra å være to til å bli tre. Når det gjelder kjærligheten i forholdet er den så absolutt til stede, og det gjelder for oss begge! Vi elsker hverandre mer og mer jo lengere tid vi får sammen. Mannen min vet hvordan jeg har det, og vi snakker ganske åpent om det, men det forandrer ikke det faktum at han blir frustrert av det. Han har stor sexlyst, og var det kun opp til ham hadde vi vel hatt sex flere ganger pr dag.... Jeg har vært til legen med "problemet", men de hadde ingen løsning for meg, annet enn å reise bort sammen. Det har vi også prøvd, og ja, det var en midlertidig bedring, men vi kan jo ikke basere livet vårt på å reise bort til stadighet for å ha sex.... :-? Men jeg (og mannen) må kanskje bare innse at sexlysten er forsvunnet for godt, og ikke har noen planer om å gjenoppstå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå