Gå til innhold

tatto

lena24

Anbefalte innlegg

noen som kan fortelle sånn ca ondt det gjør med tattovering. har kjempe lyst på en på korsryggen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel individult men da jeg tok tatovering på korsryggen synes jeg ikke det gjorde vondt i det hele tatt. Kilte faktisk litt innimellom. :tunge1:

Nå liker jeg smerte litt og da, så svaret mitt hjelper kanskje ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

Jeg synes det var ganske vondt. (Men det kommer jo helt klart ann på hvor du skal ha tattoveringen da...)

For meg var det ikke selve fyllingen, men det å streke opp omrisset som var verst. Men likevel må det sies at det ikke var så ille som jeg trodde det skulle være.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Og jeg syntes det var helt for jævlig!

Smerte er så individuelt at man kan egentlig ikke relatere andres smerte til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harmony

Jeg har en i korsryggen, og jeg satt å drømte meg bort jeg... Gjorde litt vondt da omrisset ble streket opp, men ellers var det helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en tatovering på armen, og det gjorde ikke vondt i det hele tatt! Ble tatt på Kunst med Puls, de anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Husk at du kan få problemer med å få epidural senere om den er uheldig plassert.

Dette kan bli et problem ja, spesielt ved fødsel. Jeg ville bedt en lege e.l merke hvor epiduralen blir satt før jeg fikk tatovering, og deretter ungått å tatovere der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ann på størrelse/arbeidsomfang og sted. En som ikke er så stor koster gjerne rundt tusenlappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...