Gå til innhold

Vår utrolige bryllupsdag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en uke med bare drittvær kom fredag med opphold og midnattsol på natta. Vi hadde grillfest denne kvelden og det var utrolig vellykket!!!

Natt til lørdag sov jeg skikkelig dårlig. Hele uken hadde jeg vært syk og ligget med feber og jeg var redd for hvordan neste dag skulle bli. Men lørdag kl 0700 sto jeg opp feberfri og i god form :D

Reiste avgårde til frisøren(pappa kjørte meg og forloveren min) halv 8.

I 5 timer var vi der og var kjempefornøyde da vi endelig var ferdige!!! Kl. 11.30 kom svigermor med blomsterbuketten. Jeg begynte nesten å grine for den var så utrolig vakker!!

Kl 1400 skulle det starte i kirken. Pappa sto ute og ventet på meg da vi kom til kirken- han var kjemperørt. Så skulle vi inn i kirka. Jeg fikk den store skjelven da dørene gikk opp og jeg så alle folkene. Da musikken begynte å spille klarte jeg ikke holde tilbake tårene. De trillet og trillet. MEN da vi begynte å gå hang slepet på kjolen seg fast i døren ,så kirketjeneren fiksa heldigvis det slik at det ikke ble krise. Da jeg og pappa gikk opp gulvet føltes det uendelig langt. Jeg gråt og kjempet mot tårene på samme tid og alle jeg så på gråt også... Det var så stort! Pappa hulket da han skulle overlevere meg til min Ole-det var helt vanvittig rørende hele greia..

Jeg gråt meg gjennom hele vielsen, den vakre solosangen som Oles bror sang og spilte.... ( hvis du vil ha mæ av Halvdan Sivertsen) ja det var mange tårer...

Da vi kom ut var det masse bildetaking og jeg fikk de berømte regndråpene i sløret som visst skal bringe lykke! :D

Bildene tok vi på noen svaberg men også noen innendørs.. Har sett bildene og jo noen var bra men jeg er litt skuffet og! Han tok for få bilder..

Middagen var nok en tårefyllt affære. Taler og sanger og påfunn fra familie og venner satte en utrolig flott atmosfære på alt. Festen var kjempemorsom og brudevalsen gikk som en drøm!!!

Vi fikk veldig mye skryt fra alle om hele helgen. Alle var kjempefornøyde. All planleggingen har virkelig gitt resultater.

Kan jo ikke formidle hvordan det var her. Men jeg var så fornøyd med alt- foruten litt skuffet av fotografen- Blomstene var helt skjønne, håret og sminket var helt perfekt og slik jeg ville ha det og lokalet var nydelig!

Min mann var nydelig, talen hans var morsom, alvorlig, og veldig følelsesladet. Han klarte å ikke felle noen tårer under sin tale, men da sangen min til han ble sunget trillet tårene i strie strømmer. Da gråt jo iallfall jeg... Utrolig spesiellt og nært og varmt føltes det for oss begge.

tilogmed disse store tøffe mennene kom å sa til oss at de ble så rørt av den fine vielsen og talene og sangene ved middagen. Og da tror jeg de har kjent noe av det samme som oss....

Vi er kjempelykkelige og glade for at alt ble som det ble.

Og nå reiser vi til Venezia på fredag....

klemmer fra Viwi- giftet meg med drømmemannen 22 juni 2002

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som dere har hatt en helt perfekt dag.

Håper vår blir like perfekt.

Ønsker der lykke til vidre, og for all del, god ferie, kos dere sammen på et av verdens mest romantiske steder.

Nyt hverandre

Skrevet

Åhhh... Nå gleder jeg meg skikkelig til mitt eget bryllup...

Håper det blir like bra som ditt... :D

Gjest *Perser*
Skrevet

Gratulerer Så Mye Med Tittelen Som Man Og Kone, Ønsker dere masse lykke resten av livet :)

Skrevet

Gratulerer så mye som mann og kone :) Ønsker dere det beste for fremtiden :) Herlig følelse å være gift, ikke sant? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...