Gå til innhold

Har jeg fått fake produkter fra blush?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt to 1-liters-produkter fra Redken, shampoo og balsam. Synes fargen på flaskene er lysere enn de kanskje egentlig skal være.

Fargen på flaskene jeg fikk:

http://www.salonskincare.co.uk/images/thumbs/884486013880_red-475x475.jpg

Fargen jeg mistenker er mer riktig:

http://www.salontotaal.nl/images/redken-extreme-shampoo-1000ml__30195_zoom.jpg

Begge produktene jeg fikk hadde den lysere fargen på flaskene. Tar jeg feil? Jeg har ikke testet ut produktene ennå, men de lukter sånn som Redken Extreme sine produkter faktisk lukter, da jeg har kjøpt de fra frisørsalong tidligere, bare i mindre flasker.

Anonymous poster hash: e1914...871
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt masse fra blush.no. Bare vært fornøyd med det jeg har fått både av shampo, deo og Cliniqe produkter.

Jegbestilte igår tilsvarend eshampo bare i 300 ml flaske. De selger ut en del produkter til 40 % jeg misstenker at de skal bytte embalasje og at dette forklarer fargeforskjellen du opplever på flasken.

Anonymous poster hash: 1dfa6...afe

Skrevet

Jeg har kjøpt masse fra blush.no. Bare vært fornøyd med det jeg har fått både av shampo, deo og Cliniqe produkter.

Jegbestilte igår tilsvarend eshampo bare i 300 ml flaske. De selger ut en del produkter til 40 % jeg misstenker at de skal bytte embalasje og at dette forklarer fargeforskjellen du opplever på flasken.

Anonymous poster hash: 1dfa6...afe

Takk, da håper jeg at det er årsaken! :) -TS

Skrevet

Redken Extreme har også forskjellig farge på balsamflaska og sjampoflaska :) Balsamen har den lyse fargen, og sjampoen mørkare.

Skrevet

Redken Extreme har også forskjellig farge på balsamflaska og sjampoflaska :) Balsamen har den lyse fargen, og sjampoen mørkare.

Jeg trodde vel egentlig det også, men begge flaskene er ganske lyse. -TS

Skrevet

Eg har ikkje sett sjampoen i så mørk blå som du viste bilde av. Dei endrer jo emballasjen av og til, så du kan sjå her om du finn noko som ligner. :) Mest sannsynlig er det ekte produkter, men du skal vere obs på at bl.a. Kevin Murphy Norge, Redken Norge og andre ikkje selger til nettsider. Det kan altså vere kjøpt fra utlandet der det ikkje er samme strenge innholdsregler som i Norge og EU, det kan vere utgåtte og gamle produkter fra salonger, stjålne produkter eller falske produkter. No trur eg Blush og Blivakker er såpass store og seriøse at det ikkje er falske produkter, men kanskje eg er litt naiv? Eg veit at Kevin Murphy BARE selger til spesielt utvalgte salonger, og ikkje til nettsider. Likevel får Blivakker tak i litt av og til. Fleire merker har begynt å merke produkter slik at dei kan spores. Altså kan dei sjekke koden på produktet og finne ut kva salonger dei har solgt til.

https://www.google.no/search?q=redken+extreme&espv=2&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=apJKVND1CYbC7gbWw4GICQ&ved=0CAYQ_AUoAQ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...