Gå til innhold

Anja Johansen

Gjest Tjufsa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruker hun de samme klærne hver dag?

Ser hun har startet motivasjonsgruppe på FB. I likhet med Helene Drage og Ida Skulstad.

VI SNAKKER OM ANJA JOHANSEN AKA SVØMMEFRUE AKA KJÆRESTEN TIL LAVRAN SOLLI!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI SNAKKER OM ANJA JOHANSEN AKA SVØMMEFRUE AKA KJÆRESTEN TIL LAVRAN SOLLI!

Du trenger ikke rope.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Er så forferdelig lei av "heia kjærligheten". :dry: Maken til irriterende ting å avslutte 99% av innleggene med.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes blogginnleggene har kommet seg veldig i det siste! Positivt overrasket :)

Anonymous poster hash: 5cde4...f0e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ryddet for ryktespredning, spekulasjoner, personangrep og svar til alt dette.

Irrlys, mod.

Endret av irrlys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Synes Anja virker søt, jeg. Kjøpte noen solbriller av henne for noen uker siden og mailet frem og tilbake med henne. Da var hun veldig hyggelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Anja virker søt, jeg. Kjøpte noen solbriller av henne for noen uker siden og mailet frem og tilbake med henne. Da var hun veldig hyggelig :-)

Har hatt et litt ambivalent forholdt til bloggen, men nå får jeg gode vibber av den. Tror hun har kommet litt uheldig ut med endel av innleggene tidligere, fordi hun til tider har problemer med å formulere seg. Dermed tror jeg mange lesere har fått et inntrykk av at hun er usympatisk og rett og slett litt ustabil.

Men nå synes jeg hun virker mye mer sympatisk utifra det jeg leser på bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Annonse

Gjest Bergensia

Jeg forstår ikke helt hvorfor bloggen hennes skal være så populær. Hun har et ganske vinglete språk til tider og bildene er kun mobil/instagrambilder. Når det er snakk om skikkelige bilder er det ting hun har funnet på nettet (og heller dårlig på kildelinker)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forstår ikke helt hvorfor bloggen hennes skal være så populær. Hun har et ganske vinglete språk til tider og bildene er kun mobil/instagrambilder. Når det er snakk om skikkelige bilder er det ting hun har funnet på nettet (og heller dårlig på kildelinker)...

Tilbud og etterspørsel. Ei sprudlende svømmefrue var definitivt noe verden hungret etter. Heia kjærligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg... Språket er ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tjufsa

Nå er plutselig Samuel Massie idolet, samtidig som hun endrer overskrift til at hun er en haventusiast som "digger nord- og sørpolen"!

:laugh::laugh::laugh:

Du konker nesten ut FF, jente. Keep it coming.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Anja Johansen Team Solli✌️ Ocean enthusiast Fan of the South and North Pole "

hahaha, jeg besvimer.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...