lena24 Skrevet 17. juli 2004 #1 Skrevet 17. juli 2004 noen som har testet fedon diett og gått ned i vekt. hva spiste dere da.forslag til måltid?? liker så godt poteter og pasta men det skal man vel ikke spise.
Usikker Skrevet 17. juli 2004 #2 Skrevet 17. juli 2004 Her finner du masse nyttig lesestoff! Lykke til 8)
Calla Skrevet 18. juli 2004 #3 Skrevet 18. juli 2004 Min mor ble anbefalt fedon-diett av legen etter at hun hadde hjerteinfarkt.. På ca.6mnd gikk hun ned 18kg + at blodtrykket ble mye bedre. Dietten funker sikkert ikke like bra på alle.Dessuten må du jo fortsette å ikke spise poteter, pasta osv selv etter du har nådd den vekten du vil ha, ellers raser man kanskje opp i vekt igjen. Det spørs nok helt på hver og en sin kropp.. men det funket ihvertfall på mamma, og det er jeg veldig glad for
BlaBla Skrevet 19. juli 2004 #4 Skrevet 19. juli 2004 Jeg har og kjenner flere som har gått ned i vekt pga fedon. Det som jeg synes er bra så lenge man liker poteter, er at i forhold til mel gjør det ikke noe å spise en-to poteter til middag. Jeg vil heller styrt unnat baguetter, ciabatte o.l. ting som har mel i seg. Noe næring bør man jo få i seg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå