Gå til innhold

Hva feiler det huden min? (Utslett, flass)

Anbefalte innlegg

Skrevet

OBS, litt ekkelt.

På haken har jeg et rødt utslett, litt kviselignende.. Men det som skjer er at det danner seg flak av hud, som faller av der jeg har utslettet. Hvis jeg vasker der, får jeg med masse hud... :( det går ikke bort selvom jeg renser huden med rensemiddel og fuktighetskrem. Noen som vet hva det kan være? Er bare der... Kom plutselig!

Anonymous poster hash: 88c45...d25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv kokosolje:-)

Skrevet

Hjelper det altså? Hvor får man tak i det? Det væsker litt også :( tenkte kanskje sopp

Skrevet

Sopp lever over alt så lenge det er organisk materiale. Jeg har hørt at de aller fleste hudproblemer, spesielt utslett og flass, er forårsaket av en sopp. Jeg vet ikke hvilken type sopp som gjør at du har eller får dette på haken eller hvordan du får det bort, men du spurte hva det kunne være.

Kanskje apoteket har noe mot det.

Anonymous poster hash: db06c...545
Skrevet

Høres ut som du har litt eksem, ville prøvd hydrokortisonkrem fra apoteket i noen dager for å se om det ble bedre. Smør på tynt.

Anonymous poster hash: e9a84...dcc

Skrevet

Gå til legen og få det sjekket.

Anonymous poster hash: b8a45...3eb

Skrevet

Drikke mere brus,spise mer sukker.Ikke drikk vann.Brukke masse krem

Skrevet

Få en hudlege til å se på det, men det høres ut som seborreisk eksem (også kalt flasseksem).

Anonymous poster hash: 46d3b...d30
Skrevet

Hjelper det altså? Hvor får man tak i det? Det væsker litt også :( tenkte kanskje sopp

Få en lege til å se på det først. Det kan være alt fra allergi til forskjellige typer eksem, eller helt andre ting.

Anonymous poster hash: 46d3b...d30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...