AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2014 #1 Skrevet 24. oktober 2014 Mamma sa: Jeg trives med .... (stefar), og jeg kan ikke gå ifra han fordi at dere (meg og søsteren) skal trives. Dere er kun på lån annenhver uke. Hele livet siden jeg var 7 år har han plaget meg og søsteren min, og det har ødelagt livene våres totalt. Nå har jeg 1 år igjen på vgs og skal studere laangt unna barnehjemmet. Også sier hun det nå.. Hun hører ikke på meg, og jeg får ikke hjelp. Det er 1 år igjen, men det er så vidt jeg lever idag. Jeg vet ikke lenger, er så skuffet etter hun sa det. Hun sier det hele tiden. Skal jeg vokse opp i helvete fordi hun kan slappe av? Sist gang jeg koste meg hjemme, var jeg 6 år. Da bodde vi alene. Før den tid kranglet mamma og pappa hver dag. Er hos pappa.. og der er en annen historie og fæle steforeldre. Orker ikke lenger. Har fått avslag på alle emailer jeg har sendt til fylker om flytting.. Må visst være over 18 for å få et bedre liv. Anonymous poster hash: e017f...ab4
minister-mio Skrevet 24. oktober 2014 #2 Skrevet 24. oktober 2014 Hvordan plager han dere? Er det f. Eks vold kan du anmelde han og bli plassert et annet sted. Er det mindre grovt er det nok som du sier, holde ut til du blir atten. 1
Vill Skrevet 24. oktober 2014 #3 Skrevet 24. oktober 2014 Skjønner meg ikkje på foreldre som setter seg sjølv før barna sine. Pappa var veldig klar på at han ikkje ville eller kunne vere saman med nokon bror min og eg ikkje kom overens med. Mamma også. "Bare til låns annenhver uke"!? Eg hadde faktisk vurdert å kutte ut mine egne foreldre om dei behandla meg sånn. Kanskje du bare må bite tenna sammen til du er atten. Eller har du ei tante, onkel eller besteforeldre du kan vere litt hos? Korleis stygg er han mot deg? 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2014 #4 Skrevet 24. oktober 2014 Du må ikke være 18 år for å flytte. Anonymous poster hash: f651b...b31 3
minister-mio Skrevet 24. oktober 2014 #5 Skrevet 24. oktober 2014 Er du over 16, kan du selv bestemme hvor du vil bo tror jeg.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 24. oktober 2014 #6 Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Har du snakket med NAV? Jeg tror du bør møte opp på et NAV-kontor personlig for å spørre om du kan få økonomisk støtte fra de, og om de tror du kan få bostøtte. Spør også hvordan det er om du har noe krav på økonomisk støtte fra din mor dersom du flytter. Ikke gi opp! (Moren din høres for øvrig idiotisk ut!) Endret 24. oktober 2014 av Spirrevirrevipp
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2014 #7 Skrevet 24. oktober 2014 Skjønner meg ikkje på foreldre som setter seg sjølv før barna sine. Pappa var veldig klar på at han ikkje ville eller kunne vere saman med nokon bror min og eg ikkje kom overens med. Mamma også. "Bare til låns annenhver uke"!? Eg hadde faktisk vurdert å kutte ut mine egne foreldre om dei behandla meg sånn. Kanskje du bare må bite tenna sammen til du er atten. Eller har du ei tante, onkel eller besteforeldre du kan vere litt hos? Korleis stygg er han mot deg? Har aldri vært noe vold, men en del stygge ord "feit, kvisete, dritt, stygg osv" og han vet jeg sliter med meg selv. Han er også veldig ekkel, tar på meg og sier ekle ting over facebook og ellers. Mamma sier han bare tuller, men jeg syntes det er nokså ubehagelig.. Anonymous poster hash: e017f...ab4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2014 #8 Skrevet 24. oktober 2014 "Bitch, fuckface, nydlige søte deilige lille jente, gode snille fine, pene jenta svar meg da, blir du med å se filmen?" Dette skrev han på facebook etterhverandre........ Veldig masete hele tiden Anonymous poster hash: e017f...ab4
Kath98 Skrevet 24. oktober 2014 #9 Skrevet 24. oktober 2014 Skjønner veldig godt at du reagerer på det. Måten han skriver på er jo rett og slett bare slibrig og ekkel. Det finnes nok hjelp du kan få. Vet om noen som har fått støtte til en hybel i 16-17 års alderen. Gå til NAV og snakk med noen der om hvilke rettigheter og muligeter du har. Ta en tur til helsesøster eller DPS. Hold ut 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2014 #10 Skrevet 24. oktober 2014 Du skal ikke måtte finne deg i å bli snakket til på den måten der. Veldig dumt og ikke minst dårlig av moren din å ikke reagere på det. Lykke til! Anonymous poster hash: 12657...a1a 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2014 #11 Skrevet 24. oktober 2014 "Bitch, fuckface, nydlige søte deilige lille jente, gode snille fine, pene jenta svar meg da, blir du med å se filmen?" Dette skrev han på facebook etterhverandre........ Veldig masete hele tiden Anonymous poster hash: e017f...ab4 Oookeeeiiii... han høres ikke ut som han er helt i vater, nei. Ta vare på slike meldinger om du får dem på sms, og vis dem til noen i NAV, barnevernet, rådgiver på skolen eller noen andre som kan tenkes å hjelpe. Vis det han skriver til deg på facebook. Anonymous poster hash: 75f8d...371 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2014 #12 Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Jeg har ikke spurt om penger, og så lenge jeg går på skole, noe som jeg skal gjøre til jeg er 27 år så vil jeg ikke få støtte .. fordi sånn er norge som land. urettferdig. men men. Må bite tenna sammen, men hybler koster 6000 per mnd og jeg har ikke råd, fordi jeg vil ikke ende opp med noe gjeld. Jeg har søkt til 14 hybler, men fått avslag på alle. Jeg har prøvd mitt, og jobber i tillegg, men pengene jeg jobber for går til mat, når jeg ikke får hjemme. Blir nektet mat av stefar og pappa, stefar gjemmer varene mamma kjøper. Ingen hører på meg. Anonymous poster hash: e017f...ab4 Sitat fjernet, Rainbow81,mod Endret 25. oktober 2014 av Rainbow81
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2014 #13 Skrevet 24. oktober 2014 Oookeeeiiii... han høres ikke ut som han er helt i vater, nei. Ta vare på slike meldinger om du får dem på sms, og vis dem til noen i NAV, barnevernet, rådgiver på skolen eller noen andre som kan tenkes å hjelpe. Vis det han skriver til deg på facebook. Anonymous poster hash: 75f8d...371 Alt taes vare på, men e samtidig redd for at jeg vil gjøre slik at de tar ifra dem lillebror, fordi de behandler han som gull og han kunne ikke hatt det bedre ;/ Anonymous poster hash: e017f...ab4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2014 #14 Skrevet 24. oktober 2014 Jeg har ikke spurt om penger, og så lenge jeg går på skole, noe som jeg skal gjøre til jeg er 27 år så vil jeg ikke få støtte .. fordi sånn er norge som land. urettferdig. men men. Må bite tenna sammen, men hybler koster 6000 per mnd og jeg har ikke råd, fordi jeg vil ikke ende opp med noe gjeld. Jeg har søkt til 14 hybler, men fått avslag på alle. Jeg har prøvd mitt, og jobber i tillegg, men pengene jeg jobber for går til mat, når jeg ikke får hjemme. Blir nektet mat av stefar og pappa, stefar gjemmer varene mamma kjøper. Ingen hører på meg. Anonymous poster hash: e017f...ab4 Kanskje dette kan være aktuelt for deg og din søster? Sånn som de behandler deg kan du gjøre dette med den beste samvittighet det siste året du har igjen på VGS. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/hoeyre/nav-tvinger-foreldre-til-aa-betale-barnas-husleie/a/10037409/ Anonymous poster hash: 75f8d...371
Grønn Frosk Skrevet 24. oktober 2014 #15 Skrevet 24. oktober 2014 Kontakt barnevernet der du bor siden du er under 18. De kan hjelpe deg videre og ut av huset. Det er en prosess med undersøkelse etc, men jeg vi, anbefale at du prøver.
Honey Dew Skrevet 24. oktober 2014 #16 Skrevet 24. oktober 2014 Har aldri vært noe vold, men en del stygge ord "feit, kvisete, dritt, stygg osv" og han vet jeg sliter med meg selv. Han er også veldig ekkel, tar på meg og sier ekle ting over facebook og ellers. Mamma sier han bare tuller, men jeg syntes det er nokså ubehagelig.. Anonymous poster hash: e017f...ab4 Blokker han hvertfall på alle sosiale media. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2014 #17 Skrevet 24. oktober 2014 Gjeld må du finne deg i å ta opp, det er noe du selv har bestemt deg for, et valg du kommer til å slite ræva av deg for å stå i. Anonymous poster hash: 85fa1...7cd 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2014 #18 Skrevet 24. oktober 2014 Kanskje dette kan være aktuelt for deg og din søster? Sånn som de behandler deg kan du gjøre dette med den beste samvittighet det siste året du har igjen på VGS. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/hoeyre/nav-tvinger-foreldre-til-aa-betale-barnas-husleie/a/10037409/ Anonymous poster hash: 75f8d...371 Anonymous poster hash: e017f...ab4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2014 #19 Skrevet 24. oktober 2014 Kanskje dette kan være aktuelt for deg og din søster? Sånn som de behandler deg kan du gjøre dette med den beste samvittighet det siste året du har igjen på VGS. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/hoeyre/nav-tvinger-foreldre-til-aa-betale-barnas-husleie/a/10037409/ Anonymous poster hash: 75f8d...371 Viste denne til mamma og responsen var: "Ja, men da kan du regne med p miste all kontakt med foreldrene dine.." Turte ikke svare "det kunne ikke blitt bedre! :)" liker ikke såre andre.. Anonymous poster hash: e017f...ab4 1
Gjest Hummels Skrevet 24. oktober 2014 #20 Skrevet 24. oktober 2014 "Bitch, fuckface, nydlige søte deilige lille jente, gode snille fine, pene jenta svar meg da, blir du med å se filmen?" Dette skrev han på facebook etterhverandre........ Veldig masete hele tiden Anonymous poster hash: e017f...ab4 Han høres ikke helt god ut i toppen. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå