Skyblue Skrevet 15. august 2015 Forfatter #1881 Skrevet 15. august 2015 Hadde sikkert ikke vært like opptatt av å kjøpe vognpose hvis jeg også hadde termin i sommer en gang Da er det jo for varmt uansett... Er så sykt støl i den ene leggen i dag pga de jæækla vonde krampene jeg hadde for to netter siden. Har siden hatt vondt og idag er jeg støl føltes det som! Halter litt. Håper det gir seg snart.
juliane Skrevet 15. august 2015 #1882 Skrevet 15. august 2015 Jeg var også støl i flere dager etter å ha våknet en natt med krampe i leggen! Den satt skikkelig godt da, tok mange minutter der A strakk leggen alt han kunne før den begynte å slippe.
Skyblue Skrevet 15. august 2015 Forfatter #1883 Skrevet 15. august 2015 Jeg var også støl i flere dager etter å ha våknet en natt med krampe i leggen! Den satt skikkelig godt da, tok mange minutter der A strakk leggen alt han kunne før den begynte å slippe. Off det er helt j***** mildt sagt halter rundt fortsatt. Litt hemma for tida.
Skyblue Skrevet 18. august 2015 Forfatter #1884 Skrevet 18. august 2015 Vært på føden i dag jeg, fordi jeg ringte inn og nevnte at jeg syns bevegelsesmønsteret har endret seg litt i de siste dagene. Har liksom måtte vekke henne for å få respons. De ville ha meg inn. Tok ctg test først. Alt var bra. Og så fikk jeg ul etterpå. Alt var bra der å. Perfekt mengde fostervann og baby hikket og var aktiv under ultralyden. Typisk xD men godt å se at alt fortsatt er supert med lille jenta her inne! Hun veier ca 1600 g, litt under kurven men likevel helt normalt og ikke behov for kontroll framover sa legen. Så jeg trenger ikke å bekymre meg for en stor baby ihvertfall! Hun lå også for en gangs skyld!!!! Med hodet ned! Halleluja! Hehe.. Vet ike om hun har festet seg da, og kan sikkert snu seg flere ganger, men håper hun skjønner at det nærmer seg nå og at hodet ned er supert! Så nå kan jeg slappe av litt igjen og nyte de siste ukene framover. Tenk, ca 8 uker igjen til termin nå! Så hun kan godt komme alt fra 5 uker liksom :D (fra uke 37 tenker jeg på)
malicious Skrevet 18. august 2015 #1885 Skrevet 18. august 2015 Så bra at alt så fint ut! Bedre med en telefon for mye enn for lite Dette svangerskapet ditt har jo gått lynraskt, føler jeg! Hoho :D
Skyblue Skrevet 18. august 2015 Forfatter #1886 Skrevet 18. august 2015 Så bra at alt så fint ut! Bedre med en telefon for mye enn for lite Dette svangerskapet ditt har jo gått lynraskt, føler jeg! Hoho :D Ja har egenrlig gått ganske fort! Plutselig er jeg her, sååå close!
Beccy87 Skrevet 18. august 2015 #1887 Skrevet 18. august 2015 Så bra alt så fint ut! Det er nå tiden plutselig begynner å gå fort. Hvordan er formen din ellers da?
juliane Skrevet 18. august 2015 #1888 Skrevet 18. august 2015 Så bra at alt så fint ut, og når alt likevel er som det skal er det jo gøy med en ekstra sniktitt! Og hurra for at Gandhi har funnet ut at det er litt moro å stå på hodet også!
Skyblue Skrevet 18. august 2015 Forfatter #1889 Skrevet 18. august 2015 Så bra alt så fint ut! Det er nå tiden plutselig begynner å gå fort. Hvordan er formen din ellers da? Formen er bra. Men merker det begynner å verke litt i kroppen utover dagen nå og at ting blir litt tyngre for hver dag. Får litt kramper i leggene også. Og mellomgulvet blir såklart ikke mindre vondt heller.. -.- men føler meg ellers frisk og rask! hva med deg da?
Beccy87 Skrevet 18. august 2015 #1890 Skrevet 18. august 2015 Usj kramper er noe herk og det mellomgulvet ditt hørtes ikke noe godt ut heller. Pass på å ta det rolig når du trenger det. Bedre med en pause for mye enn å presse seg for hardt. Formen her er fortsatt bra. 4 dager til termin nå og er utålmodig!! Varmen har ført til en del hevelser i beina som ikke er spesielt behagelig, også er alt rimelig tungt og slitsomt. Skal bli så deilig å få vekk magen som er i veien for ca alt, også gleder jeg meg veldig til å kunne gå turer i raskere tempo enn sneglefart og å få tilbake garderoben min, nå har jeg nesten ingen klær igjen som passer!
Skyblue Skrevet 18. august 2015 Forfatter #1891 Skrevet 18. august 2015 Usj kramper er noe herk og det mellomgulvet ditt hørtes ikke noe godt ut heller. Pass på å ta det rolig når du trenger det. Bedre med en pause for mye enn å presse seg for hardt. Formen her er fortsatt bra. 4 dager til termin nå og er utålmodig!! Varmen har ført til en del hevelser i beina som ikke er spesielt behagelig, også er alt rimelig tungt og slitsomt. Skal bli så deilig å få vekk magen som er i veien for ca alt, også gleder jeg meg veldig til å kunne gå turer i raskere tempo enn sneglefart og å få tilbake garderoben min, nå har jeg nesten ingen klær igjen som passer! Hoho spennende! Kan tenke meg det blir godt å kunne komme inn i normale klær igjen ja! Og ikke hele tida føle seg tung og treig xD heldig du, som bare har noen dager igjen!
Skyblue Skrevet 22. august 2015 Forfatter #1892 Skrevet 22. august 2015 Vet det kanskje er litt tidlig å forvente å kjenne modningstegn. Men omtrent alle i termingruppa mi har enten nedpress eller massevis av kynnere osv. Jeg har ingen av delene og føler meg fortsatt veldig gravid. Føltes som jeg kommer til å gå gravid for ever Så... Er det noen her som ikke hadde modningstegn men likevel fødte rundt termin? Er 32+3 i dag btw.
Saltsild Skrevet 22. august 2015 #1893 Skrevet 22. august 2015 "alle" jeg snakker med har det også, men jeg bare orker ikke prøve å lete etter tegn. Du kan fint føde innenfor termin altså. Vi er snart der! 1
miore Skrevet 22. august 2015 #1894 Skrevet 22. august 2015 (endret) Jeg hadde NULL modningstegn og fødte 38+2 Edit: var derfor sikker på å gå maks på overtid, og ekstremt overrasket da fødselen startet Endret 22. august 2015 av miore 1
Beccy87 Skrevet 22. august 2015 #1895 Skrevet 22. august 2015 Jeg har termin er I DAG! Har absolutt ingen modningstegn bortsett fra litt svake mensmurringer som har kommet og gått den siste uka. Lille ligger fortsatt trygt i magen. Legen min sier det kan være vel så normalt, det går vist fint ann å ha kynnere uten å kjenne dem.. Mamma kunne fortelle at hun heller ikke hadde noe sånt når hun gikk gravid med meg, at fødselen startet plutselig på overtid av at vannet gikk på natten. Noen mener sånt kan være arvelig... Har du snakket med din egen mor og hennes erfaringer?
Saraby Skrevet 22. august 2015 #1896 Skrevet 22. august 2015 Jeg hadde så og si ikke kynnere før kvelden / natten som vannet mitt gikk (dagen før termin) nedpress ble jeg vel plaget med fra rundt uke 35 tror jeg ☺
Skyblue Skrevet 22. august 2015 Forfatter #1897 Skrevet 22. august 2015 (endret) Takk for svar alle sammen har jo hatt kynnere, men de kommer som regel bare når jeg er tissatrengt men ellers ikke no. Vet at mamma fødte alle sammen (meg og mine to søsken) før termin, rundt uke 38-39. Men vet ikke om hun hadde så mye modningstegn da.. Kan spørre neste gang jeg ser henne Har jo fortsatt noen uker på meg før tegnene kan komme da.. Eller så skjer vel fødselen helt plutselig her å er så redd for å måtte gå så overtid at jeg må bli igangsatt... Blæ. Irriterer meg at Norge ikke setter grensa på 7 dager som mange andre land :/ Spent på om lille E har festet seg jeg. Får vel vite på onsdag når jeg skal til jm hun ligger ihvertfall med hodet ned fortsat... Siden jeg tydelig kjenner spark oppi ribbeina (auu!) og hikking laangt her nede Endret 22. august 2015 av Skyblue
malicious Skrevet 22. august 2015 #1898 Skrevet 22. august 2015 Merket ikke noe spesielt før jeg våknet uke 39 med lette murringer.. Fødte 48t etterpå 1
Skyblue Skrevet 23. august 2015 Forfatter #1899 Skrevet 23. august 2015 Har nå sittet her i ca to timer og lest første halvparten av dagboka. Rart å lese tilbake... kom mange minner som jeg hadde glemt litt! Spesielt de dagene hvor testene ble tydelig sterkere og jeg fikk 2-3 uker på digital, husker de dagene veldig godt egentlig. Jeg hadde en så god følelse inni meg, men var samtidig livredd. Hadde aldri trodd at jeg i dag sitter her, snart 33 uker på vei med en frisk og aktiv jente i magen! Bare noen få uker igjen til jeg endelig kan få henne ut i armene. Ganske sykt å tenke på Er veldig takknemlig nå kjenner jeg! Eller, har jo vært det hele tida, men ja... må bare si det høyt, hvor takknemlig jeg er! Neste steg nå er bare å få en skrikende baby ut til verden og ned på brystet mitt! <3 Kun to uker til jeg er høygravid, 55 dager til termin.. tiden flyr avgårde!
Dyregod Skrevet 23. august 2015 #1900 Skrevet 23. august 2015 Åå du har så mye fint i vente Det blir spennende når jenta kommer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå