Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

12 uker!!! <3

Endelig! :strix:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spesiell dag i dag hehe. Og pappa skal få vite i kveld. Skal først til tannlegen og ta av reggisen jeg har bak tennene.. Endelig! XD og så skal jeg kjøpe disse bestemor og bestefar koppene med kort og pakke det inn. Så er det bare å vente til pappa er hjemme fra jobb så jeg kan dra til de. Er så spent på reaksjonen. Og ikke minst deilig å bare få det ut av verden så jeg slipper å skjule meg så veldig. Føler magen bare buler ut om dagen!! Blanding av luft og vektoppgang mesteparten :P

Skrevet

Gratulerer med 12 uker :) endelig!

Skrevet

Etter tannlegen (som gikk veldig fint) var jeg så sulten at jeg trodde jeg skulle spy når jeg gikk på kjøpesenteret! Småløp på do og brakk meg et par ganger så var det bare å småløpe til matbutikken og kjøpe noe å spise på. Hadde blitt sååå flau om jeg spydde offentlig...

Og endelig har jeg fått ny time til ul! 10 april :D da er jeg 14 uker så nøyaktig to uker til. Bøe plutselig nervøs xD håper alt er bra men det er det nok... Gleder meg å da :D endelig en dato å se fram til!

Skal også egentlig slutte med Crinone fra og med i dag men tror jeg tar to ganger til.. Bare sånn for sikkerhetsskyld :P skummelt å plutselig ikke ta det mer!

Skrevet

Gratulerer med 12 uker, så utrolig herlig å nå denne milepælen :hjerte:

Skrevet

Hurra for 12 uker :D Så spennende det blir å fortelle!

10. april, det er jo uken etter påskeferien - så det går sikkert fort :)

Jeg syntes også det var superskummelt å slutte på progesteron, men det gikk heldigvis kjempebra - og det samme gjelder garantert for deg. Og guri så deilig å bli ferdig med det sølet!

Skrevet

Pappa ga meg en klem og er kjempeglad! Han sa han har savnet å ha en liten en :rodmer: Åå blir så glad når de gleder seg! Nå MÅ dette gå veien, for her skal det bli barnebarn på foreldra mine! <3

Broren min får vite etterpå. Mamma ville kjøpe sånn liten bok som handler om det å være onkel :P hun tenkte å gi det til broren min.. hehe. Spent på reaksjonen hans også! Og dama hans da, som også er med. Begge kommer hjem fra millitæret i dag.

Nå kan magen godt komme å! :icon_lol: Trenger ikke å skjule den så veldig lenger føler jeg... altså, den oppblåste magen så langt :P

Mange oppdateringer i dag ja! Men det er en spennende dag vettu! :danse:

Skrevet

Gratulerer med 12 uker :strix:

Så koselig at det ble så godt mottatt av familien! :)

Høres ut som du har hatt en super dag så langt tross kvalmen ;) Håper den gir seg snart!

Skrevet

Gratulerer med 12 uker! Det er så deilig å komme dit! Nå kommer det til å gå superfort skal jeg love deg ;)

Så koselig at nyheten ble godt mottatt!

Skrevet

Hurra for 12 uker! :hoppe:

Skrevet

Hurra Hurra for 12 uker, skikkelig fantastisk milepæl :danse::danse:

Skrevet

12 uker!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Og så moro med sånne reaksjoner!!! :hoppe:

Skrevet

Takk for Hurra rop! :D fortalte nettopp bror også og tror reaksjonen hans er best! Haha. Han sa det gikk rundt for han når han leste kortet og bare hææ nei kødder du??! Haha. Måtte le. Han ble kjempeglad da. Dama hans å.. Men hun ble helt sånn "løft opp genseren din da! Få se! Oktober er jo snart!" osv. Hun stilte altfor mange spm :P spurte til og med hvor gammel samboeren var og når hun fikk svaret sa hun "jah da går det bra" eh.. :P

Dette får bli dagens siste innlegg xD skal kose meg resten av dagen med smågodt og tv.

God påske da jenter! <3

Skrevet

Hurra for 12 uker, flere som vet om det og påske! :hoppe:

Skrevet

Hurra for 12 uker!

Meeen litt merkelige spørsmål fra dama til broren din. "Løft opp genseren", da hadde jeg bare "nææææhei!!!" :kjefte::riste::haar::nei::blink::snurt: (måtte illustrere med noen smileys)

Skrevet

Hurra for 12 uker!

Meeen litt merkelige spørsmål fra dama til broren din. "Løft opp genseren", da hadde jeg bare "nææææhei!!!" :kjefte::riste::haar::nei::blink::snurt: (måtte illustrere med noen smileys)

Var akkurat det jeg sa å ;) syns det var litt frekt når hun pressa meg til å gjøre det... Jaja typisk henne. :P

Skrevet

Når begynte dere å kjenne livmora lenger opp? Jeg klarer ikke å finne den eller noe. Vet ikke hvor den er engang men utifra hvordan magen ser ut nå så virker det som livmora er akkurat der hvor navlen er omtrent? Siden der er litt flatt under navelen og så kommer det en "kant" eller en kul da.. Der hvor navelen er liksom.

Hmf..

Skrevet

Ved 12 uker har livmoren så vidt kommet "over" symfysen. :) Den når navlen rundt uke 20. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...