Skyblue Skrevet 6. mars 2015 Forfatter #1181 Skrevet 6. mars 2015 Jeg holdt på å bli avslørt av HELE instagram i dag! Jeg har en "hemmelig" konto der hvor det handler om graviditeten min. Deler bilder av ultralydene jeg har tatt og testene jeg har tatt og sånt. Lite visste jeg at instagram ville publisere den kontoen med MITT navn på under tittelen av kontoen liksom.. dere skjønner? jeg har jo ikke skrevet inn navnet mitt på "min profil" og så har jeg jo brukt en annen epost addr, men neida... det står fortsatt på mitt navn. Kontoen kobles visst automatisk til facebook kontoen min. Og det syke er at jeg ike aner hvor lenge det har vært sånn? Og hvor mange som kan ha sett det? Det startet med at venninna mi i går kveld sendte meg melding og spurte "er det din konto? Gratulerer isåfall! Er så glad!" jeg gadd ikke å lese meldinga i går da jeg var stuptrøtt kl 9 på kvelden og alt hadde lagt meg. Men leste det så fort jeg våkna i dag og bare faaaeeeennn!!! jeg spurte henne åssen hun fant det ut og da sa hun at hun hadde sett på venners liste siden hun ville ha flere å følge på insta, og der fant hun blant annet meg. Like etter at jeg i full panikk satte kontoen som privat, endret kontonavn og fjerna alle bildene var det en annen jente som jeg såvidt kjenner men som er på vennelista mi på face som sendte en forespørsel om å følge meg... så da har HUN også sett det! Men det er ihvertfall fjerna nå! Eller, alle bildene og sånt er fjerna. Vet ikke åssen jeg sletter selve kontoen. Åå håper virkelig ikke flere har sett den Ble jo tvunget til å si det til denne venninna mi. Men jeg er SJELEGLAD for at det var HUN som sa ifra til meg. Det kunne vært verre! Det kunne vært noen som jeg ABSOLUTT ikke vil skal vite om graviditeten så tidlig. Så takk gud for det Men nå er det enda en som vet om det. Kjenner jeg blir litt småstressa. Nå er det nødt til å gå bra. Må komme meg i dusjen, svetta meg ihjel istad.
Frøkenanonym Skrevet 6. mars 2015 #1182 Skrevet 6. mars 2015 Kjekt å høre at du likte mammabuksa Jeg er litt som Teryaki tror jeg, liker egentlig stoff som går oppover magen, når buksene er for høye i livet. Men kjenner at det begynner å bli litt stramt i buksene nå, så det hadde jo vært greit å gitt det et forsøk I det minste er det ikke sjans å vise rørleggeren
Frøkenanonym Skrevet 6. mars 2015 #1183 Skrevet 6. mars 2015 Jeg holdt på å bli avslørt av HELE instagram i dag! Jeg har en "hemmelig" konto der hvor det handler om graviditeten min. Deler bilder av ultralydene jeg har tatt og testene jeg har tatt og sånt. Lite visste jeg at instagram ville publisere den kontoen med MITT navn på under tittelen av kontoen liksom.. dere skjønner? jeg har jo ikke skrevet inn navnet mitt på "min profil" og så har jeg jo brukt en annen epost addr, men neida... det står fortsatt på mitt navn. Kontoen kobles visst automatisk til facebook kontoen min. Og det syke er at jeg ike aner hvor lenge det har vært sånn? Og hvor mange som kan ha sett det? Det startet med at venninna mi i går kveld sendte meg melding og spurte "er det din konto? Gratulerer isåfall! Er så glad!" jeg gadd ikke å lese meldinga i går da jeg var stuptrøtt kl 9 på kvelden og alt hadde lagt meg. Men leste det så fort jeg våkna i dag og bare faaaeeeennn!!! jeg spurte henne åssen hun fant det ut og da sa hun at hun hadde sett på venners liste siden hun ville ha flere å følge på insta, og der fant hun blant annet meg. Like etter at jeg i full panikk satte kontoen som privat, endret kontonavn og fjerna alle bildene var det en annen jente som jeg såvidt kjenner men som er på vennelista mi på face som sendte en forespørsel om å følge meg... så da har HUN også sett det! Men det er ihvertfall fjerna nå! Eller, alle bildene og sånt er fjerna. Vet ikke åssen jeg sletter selve kontoen. Åå håper virkelig ikke flere har sett den Ble jo tvunget til å si det til denne venninna mi. Men jeg er SJELEGLAD for at det var HUN som sa ifra til meg. Det kunne vært verre! Det kunne vært noen som jeg ABSOLUTT ikke vil skal vite om graviditeten så tidlig. Så takk gud for det Men nå er det enda en som vet om det. Kjenner jeg blir litt småstressa. Nå er det nødt til å gå bra. Må komme meg i dusjen, svetta meg ihjel istad. Å herlighet!! Kjenner jeg ble stressa på dine vegne nå!! Så synd at det skulle bli slik - jeg hadde hatt lyst til å følge deg Håper det ikke er så mange flere som har sett da. Er ikke så gøy å få det ut i verden enda...
Skyblue Skrevet 6. mars 2015 Forfatter #1184 Skrevet 6. mars 2015 Å herlighet!! Kjenner jeg ble stressa på dine vegne nå!! Så synd at det skulle bli slik - jeg hadde hatt lyst til å følge deg Håper det ikke er så mange flere som har sett da. Er ikke så gøy å få det ut i verden enda... Var kjipt å måtte slette alle bildene og sånt.. de som følger meg ble jeg jo lit kjent med å så nå lurer de vel fælt Vet ikke åssen jeg skal få sagt noe til de heller, da jeg ikke tørr å bruke den kontoen lenger
lillemeg90 Skrevet 6. mars 2015 #1185 Skrevet 6. mars 2015 Ingen kjekk ting å våkne til! Du kan i hvertfall koble den fra facebook på innstillinger mener Nautika hadde samme problem for noen uker siden!
Teriyaki Skrevet 6. mars 2015 #1186 Skrevet 6. mars 2015 Åh, så utrolig kjipt! Får håpe ikke så alt for mange har sett det. Hvis det ikke er noe som dukker opp av seg selv, at de må fysisk lete den opp, så er det sikkert ikke så mange som har sett det. Ikke forstår jeg hvordan den kan koble det opp mot facebook når du ikke har skrevet navn, og dessuten brukt en annen e-postadresse. Merkelig.
Skyblue Skrevet 6. mars 2015 Forfatter #1187 Skrevet 6. mars 2015 Da var kontoen sletta. Og enda en har spurt meg på face... Flott. Nå har jeg ingen anelse om hvor mange som har avslørt meg. Og man trenger visst ikke å lete heller... Den er synlig for alle. Aner ikke hvor lenge den var synlig, men tror det starta i går. Jeg SKULLE ha lest mld til venninna mi med en gang og ikke venta til i dag.. Men jaja. Off små panikk nå. Hvor mange vet? Hvem vet? Krise!!!!
Frøkenanonym Skrevet 6. mars 2015 #1188 Skrevet 6. mars 2015 Da var kontoen sletta. Og enda en har spurt meg på face... Flott. Nå har jeg ingen anelse om hvor mange som har avslørt meg. Og man trenger visst ikke å lete heller... Den er synlig for alle. Aner ikke hvor lenge den var synlig, men tror det starta i går. Jeg SKULLE ha lest mld til venninna mi med en gang og ikke venta til i dag.. Men jaja. Off små panikk nå. Hvor mange vet? Hvem vet? Krise!!!! I det minste er du 9 uker på vei denne gang Og du har vært på UL og sett bankende hjerte - så det skal nok gå fint på den fronten! Men skjønner du ikke synes det er så kult at hvem som helst kan vite det nå :/ Prøv å ikke stresse med det - det er tross alt en kjempefin nyhet, bare at en ikke er heeeelt klar til å fortelle enda! Vær allikevel forberedt på at ryktene raskt kan få ben å springe på.. Tenk over hvordan du vil svare "hvem som helst" på spørsmålet
Skyblue Skrevet 6. mars 2015 Forfatter #1189 Skrevet 6. mars 2015 I det minste er du 9 uker på vei denne gang Og du har vært på UL og sett bankende hjerte - så det skal nok gå fint på den fronten! Men skjønner du ikke synes det er så kult at hvem som helst kan vite det nå :/ Prøv å ikke stresse med det - det er tross alt en kjempefin nyhet, bare at en ikke er heeeelt klar til å fortelle enda! Vær allikevel forberedt på at ryktene raskt kan få ben å springe på.. Tenk over hvordan du vil svare "hvem som helst" på spørsmålet Ja, får bare chilln litt her... . Men er ikke lett når det skulle være hemmelig helt til OUL!! og så... ville livet bare kødde litt med meg som vanlig. Det er litt sånn "Im greaaat!" og livet svarer "Lol just a sec" .. Ja får håpe folk har vett nok i hodet til å holde det for seg selv De som har spurt er folk jeg kjenner og som jeg vet ikke sier noe. Men de som ikke har spurt (hvis det er flere som har sett) er vel folk jeg ikke kjenner så godt... Det kunne vel vært verre? ...
miore Skrevet 6. mars 2015 #1190 Skrevet 6. mars 2015 Huff, jeg liker ikke mammabukser! Altså, det er veldig godt å ikke ha noe som strammer, men jeg liker ikke å ha det ekstra stoffet på magen. Så jeg gleder meg veeeeldig til å ta på meg vanlige bukser igjen! Jeg skjønner ikke de som fortsetter å bruke mammabukser etter fødsel. Det er jo så ubehagelig. Helt enig - hater det stoffet på magen! Synes det klør og er irriterende. Bruker bukser så lite som mulig for tiden
lillemeg90 Skrevet 6. mars 2015 #1191 Skrevet 6. mars 2015 Signerer Frøkenanonym, men forstår godt du freaker ut! Trøst deg med at ikke alle du har på face har insta!
miore Skrevet 6. mars 2015 #1192 Skrevet 6. mars 2015 Da var kontoen sletta. Og enda en har spurt meg på face... Flott. Nå har jeg ingen anelse om hvor mange som har avslørt meg. Og man trenger visst ikke å lete heller... Den er synlig for alle. Aner ikke hvor lenge den var synlig, men tror det starta i går. Jeg SKULLE ha lest mld til venninna mi med en gang og ikke venta til i dag.. Men jaja. Off små panikk nå. Hvor mange vet? Hvem vet? Krise!!!! Sikkert ikke så mange som du frykter - det er ikke alle som er så oppmerksomme! Jeg vet at hadde det vært meg som var vennen din, så hadde jeg aaaldri lagt merke til det Og som Frøkenanonym sier, så har du i alle fall kommet ganske så langt og sett at hjertet banker som det skal - så timingen kunne vært verre
Nautika Skrevet 6. mars 2015 #1193 Skrevet 6. mars 2015 (endret) Jeg hadde samme problem for noen uker siden Det startet med at jeg trykket på finn venner eller noe sånt, og da koblet den seg til min Facebook uten at jeg fikk advarsel om det. Det går an å avkoble fra Facebook igjen, men selv om jeg gjorde det med en gang fikk jeg en forespørsel om å følge meg senere (bra jeg satte kontoen som privat samtidig som jeg oppdaget blemma). Nå hadde jeg et ganske avslørende brukernavn og litt mye info ute, så det er endret og slettet Har fortsatt å bruke kontoen, for så lenge de ikke følger meg kan de ikke se det jeg legger ut Og jeg fant ut at ikke alle har fått beskjed om at "din Facebook-venn Nautika er nå på instagram med brukernavn" Samboeren min hadde ikke fått det, så bare et ukjent utvalg Endret 6. mars 2015 av Nautika
nyher Skrevet 6. mars 2015 #1194 Skrevet 6. mars 2015 Kjøpte inn Wild Yam for noen dager siden da jeg bare "visste" at mensen skulle komme. Jammen hadde jeg rett, så nå gleder jeg meg til å ta bruk i det. Håper det kan gi noen effekt... og så vil jeg bruke preseed igjen å. Den eneste gangen jeg brukte preseed var den måneden jeg ble gravid. Sååeeh ja! Forresten så er denne pp den siste pp`en for å bli gravid før bhg fristen! Og jeg skulle jo aller helst fått barn før fristen, men jeg dør ikke om det ikke går heller da! Finnes vel alltid en løsning Ikke for å være kjip, men siden du sliter med å beholde spiren, så er vel bhg.fristen det siste du bør tenke på Det viktigste burde vel være å få muligheten til å bære frem et barn hele veien
Frøkenanonym Skrevet 6. mars 2015 #1195 Skrevet 6. mars 2015 Ikke for å være kjip, men siden du sliter med å beholde spiren, så er vel bhg.fristen det siste du bør tenke på Det viktigste burde vel være å få muligheten til å bære frem et barn hele veien Nyher, har du lest hele dagboka til skyblue?
nyher Skrevet 6. mars 2015 #1196 Skrevet 6. mars 2015 Nyher, har du lest hele dagboka til skyblue? Nei, men leste "Forresten så er denne pp den siste pp`en for å bli gravid før bhg fristen! Og jeg skulle jo aller helst fått barn før fristen, men jeg dør ikke om det ikke går heller da! Finnes vel alltid en løsning :)", så derfor jeg kommenterte
blomst12 Skrevet 6. mars 2015 #1197 Skrevet 6. mars 2015 Nei, men leste "Forresten så er denne pp den siste pp`en for å bli gravid før bhg fristen! Og jeg skulle jo aller helst fått barn før fristen, men jeg dør ikke om det ikke går heller da! Finnes vel alltid en løsning :)", så derfor jeg kommenterte Ville kanskje lest resten før jeg la igjen en slik kommentar? 1
blomst12 Skrevet 6. mars 2015 #1198 Skrevet 6. mars 2015 (endret) Skyblue så kjipt med instagram. skjønner godt du ville holde det hemmelig en stund til! Får håpe folk har vett til og holde det for seg selv. Uansett så har jeg en godfølelse på deg denne gang. Lille spire blir med helt til oktober Endret 6. mars 2015 av blomst12
juliane Skrevet 6. mars 2015 #1199 Skrevet 6. mars 2015 Nei, men leste "Forresten så er denne pp den siste pp`en for å bli gravid før bhg fristen! Og jeg skulle jo aller helst fått barn før fristen, men jeg dør ikke om det ikke går heller da! Finnes vel alltid en løsning :)", så derfor jeg kommenterte Og det slo deg ikke at det kunne ha vært litt utvikling siden 24. oktober? Skyblue: Så kjipt med instagram, men vi krysser fingrene for at ikke så mange har fått det med seg! Og om folk har mistanke får de bare ha det, skulle det mot formodning gå galt kommer det jo aldri noen mage/baby, så da tror de nok de tok feil allikevel. (Men det går ikke galt!) Hadde en litt lignende episode på insta her om dagen (men ikke like ille), der jeg fulgte en side som het prego_laughs og likte flere bilder som var veldig "gravide". Ti minutter senere får jeg en heads up fra lillebror som har sett det inne på fanen der man ser venners aktiviteter. Herregud, hadde helt glemt at det er en mulighet jeg! Ser jo kun på news feeden selv... Trykte like i vilden sky på all slags rare bilder sånn at de skulle forsvinne litt i "mengden", og så krysser jeg bare fingrene for at vennene mine ikke er så ofte inne på den fanen...
Skyblue Skrevet 6. mars 2015 Forfatter #1200 Skrevet 6. mars 2015 Ikke hørt noe mer fra flere så det går nok bra har ikke tenkt så mye mer på det nå. Og om flere spør så sier jeg bare at det ikke er min konto, men en venn sin som brukte min epost addr eller noe. Troverdig? Sitter barnevakt helt til 23 i Kveld og kjenner det er ekstra utfordrende med all kroppslukt og snørr og sånt.. Tenker på de som er gravide og har småbarn i tillegg at de må holde ut med alle de ekle luktene hver dag! Så da må jeg overleve en kveld..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå