Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oj, da var jeg her da! :ninja:

Åssen bytter man tittel på dagboka? Vil ha noe annet...

Velkommen :):hoppe:

Det vet jeg ikke, kanskje du må sende melding til en admin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, da var jeg her da! :ninja:

Åssen bytter man tittel på dagboka? Vil ha noe annet...

:hoppe:

Du kan endre tittel ved å redigere første innlegg (mulig det bare funker på pc med full editor)

• Liker 1
Skrevet

:hoppe:

Du kan endre tittel ved å redigere første innlegg (mulig det bare funker på pc med full editor)

Thankjuuu!

Skrevet

Kvalmen er nok tilbake. Bare nå kommer den utover dagen istedenfor på morgenen. Var småkvalm i går ettermiddag og kveld. Så slipper ikke helt unna enda gitt :P

Tenk nå er det bare en uke igjen til 10 uker og 3 uker til 12 uker! Syns denne uka har gått fort jeg. Torsdag alt jo!

Skrevet

I første trimester kan tiden GJERNE gå litt fortere enn vanlig om du spør meg - jeg syntes dog sjelden den lystret :fnise: Enig i at torsdagen har sneket seg skremmende raskt på denne uken!

Skrevet

Fikk første mammabukse i poSten i dag :P sinnsykt deilig å ha på og den sitter så fint på også! Ser ut som helt

vanlig jeans :) endelig kan jeg variere litt.. Følt meg så lite fresh i det siste fordi jeg har brukt tighst i flere uker (har bare to svarte tighst jeg har bytta på) så det var deilig å få på seg noe annet ;) er også salg på mammabukser på h&m nå Så har bestilt to til. Shoppa også en del på gina i går så nå får det være litt shoppestopp her.. Ihvertfall ut mars :P

Skrevet

Mammabukser :hjerte:

De er veldig deilige :) Kjenner igjen følelsen med å føle seg ufresh. Her var det tights i starten og så ble det joggebukser fra cubus ;) Det var deilig å ta på olabukser.

• Liker 1
Skrevet

Fikk første mammabukse i poSten i dag :P sinnsykt deilig å ha på og den sitter så fint på også! Ser ut som helt

vanlig jeans :) endelig kan jeg variere litt.. Følt meg så lite fresh i det siste fordi jeg har brukt tighst i flere uker (har bare to svarte tighst jeg har bytta på) så det var deilig å få på seg noe annet ;) er også salg på mammabukser på h&m nå Så har bestilt to til. Shoppa også en del på gina i går så nå får det være litt shoppestopp her.. Ihvertfall ut mars :P

Jeg har ikke kjøpt noe mammabukser enda, men burde sterkt vurdere det.... Jeg føler mest at det ser ut som jeg har lagt på meg, jeg tok av endel kilo før jeg ble gravid og hadde ikke mange igjen før jeg var helt imål, men så kom graviditeten plutselig. Hadde ikke akkurat regnet med å treffe på 1 forsøk :fnise:

Så nå føler jeg at jeg bare har lagt på meg igjen, men kun på magen haha... Hvordan er buksene i størrelsen? Må gjerne finne meg et par bukser som sitter pent og som du sier føle seg fresh :)

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt noe mammabukser enda, men burde sterkt vurdere det.... Jeg føler mest at det ser ut som jeg har lagt på meg, jeg tok av endel kilo før jeg ble gravid og hadde ikke mange igjen før jeg var helt imål, men så kom graviditeten plutselig. Hadde ikke akkurat regnet med å treffe på 1 forsøk :fnise:

Så nå føler jeg at jeg bare har lagt på meg igjen, men kun på magen haha... Hvordan er buksene i størrelsen? Må gjerne finne meg et par bukser som sitter pent og som du sier føle seg fresh :)

Du burde investere i minst et par sånne ;) også lagt p meg.. Rundt 1-2 kg på magen :P spist så mye og bevegd meg så lite den siste tida..

De er helt normale i str syns jeg. Bruker til vanlig str 36 i jeans og mammabuksa er i str 36. Sitter perfekt :)

Skrevet

Så fin den nye tittelen er :rodmer:

Mammabukser er gull verdt! Nå merker jeg at strikkem strammer sånn helt øverst når jeg sitter (blir tungt å puste til slutt med stram bh og strikk) selv om det egentlig er god plass igjen. Så her er det nok kjole og tights fremover!

Skrevet

Du burde investere i minst et par sånne ;) også lagt p meg.. Rundt 1-2 kg på magen :P spist så mye og bevegd meg så lite den siste tida..

De er helt normale i str syns jeg. Bruker til vanlig str 36 i jeans og mammabuksa er i str 36. Sitter perfekt :)

Takk for tips... Tror jeg skal sjekke ut litt da og evt bestille et par :)

• Liker 1
Skrevet

Ny tittel jo :)

Jeg liker også mammabuksa mi. Den får meg til å føle meg helt normal, og det trodde jeg ikke var mulig :ler: Hm-bukse her også :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Så fin den nye tittelen er :rodmer:

Mammabukser er gull verdt! Nå merker jeg at strikkem strammer sånn helt øverst når jeg sitter (blir tungt å puste til slutt med stram bh og strikk) selv om det egentlig er god plass igjen. Så her er det nok kjole og tights fremover!

Takk! Syns den er koselig selv :D

Skulle Ønske jeg kledde kjoler! Spesielt på sommeren..Men jeg føler meg ikke vel i det! Så håper mammabukser duger så lenge som mulig her. :P lurer på om det finnes mammashorts også? Kan jo ikke gå i tettsittende bukser på sommeren!

Skrevet

Takk! Syns den er koselig selv :D

Skulle Ønske jeg kledde kjoler! Spesielt på sommeren..Men jeg føler meg ikke vel i det! Så håper mammabukser duger så lenge som mulig her. :P lurer på om det finnes mammashorts også? Kan jo ikke gå i tettsittende bukser på sommeren!

De har faktisk mammashorts inne på hm nå :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Så gøy og se deg i gravidbøkene, og koselig tittel. Åå mammabukser, det er så deilig. Hadde jo lagt mine vekk, men må nok finne de frem snart. Magen buler ut, spesielt på kvelden, føler meg skikkelig oppblåst!

Mammashorts, det må jeg sjekke ut. Har jo sannsynligvis fått litt mage til sommeren!

Skrevet

Jeg liker ikke mammabukser, jeg :( Synes de er ubehagelige å ha på, det "panelet" sklir opp og ned, og jeg må hele tiden dra opp buksa. Mulig jeg tabbet meg ut da jeg kjøpte den i én størrelse større enn jeg vanligvis bruker ("noe å vokse i"), men jeg er ikke overbevist. Kjoler derimot... :) Jeg synes kjoler er topp, og går med det nesten hver eneste dag nå siden jeg hater mammabuksen min og ikke kommer inn i noen av de gamle klærne!

Skrevet

Man skal kjøpe de trange, slik man kjøper vanlige bukser. De vokser med deg :) Etter noen dagers bruk blir de løsere i lår og rumpe, akkurat som vanlige jeans blir. De går ut etterhvert også. Min sklir ikke i det hele tatt, men det er uvant å ha noe som er så høyt på livet, det er sant.

Mammashorts høres herlig ut, men med termin i juni har jeg vel tømmerstokkbein. Best med heldekkende bukser da.. ;) Men med termin på høsten må jo mammashorts være supert!

Skrevet

Man skal kjøpe de trange, slik man kjøper vanlige bukser. De vokser med deg :) Etter noen dagers bruk blir de løsere i lår og rumpe, akkurat som vanlige jeans blir. De går ut etterhvert også. Min sklir ikke i det hele tatt, men det er uvant å ha noe som er så høyt på livet, det er sant.

Mammashorts høres herlig ut, men med termin i juni har jeg vel tømmerstokkbein. Best med heldekkende bukser da.. ;) Men med termin på høsten må jo mammashorts være supert!

Håper beina mine fortsatt ser litt sånn årleite ut på sommeren altså :P ellers får jeg bare ta på meg maxikjole!!!og bare bli vant til at jeg må gå i kjole xD

Skrevet

Huff, jeg liker ikke mammabukser! Altså, det er veldig godt å ikke ha noe som strammer, men jeg liker ikke å ha det ekstra stoffet på magen. Så jeg gleder meg veeeeldig til å ta på meg vanlige bukser igjen! :) Jeg skjønner ikke de som fortsetter å bruke mammabukser etter fødsel. Det er jo så ubehagelig. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...