juliane Skrevet 27. februar 2015 #1121 Skrevet 27. februar 2015 Hurra! Skulle ønske vi fikk ul en gang i uka så vi fikk titte litt på bønna vår med jevne mellomrom!
Askmeagain89 Skrevet 27. februar 2015 #1123 Skrevet 27. februar 2015 Så bra Nå ble jeg glad på dine vegne Det er verdens fineste syn disse små i magen Utrolig godt å høre at alt er bra
Skyblue Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #1125 Skrevet 27. februar 2015 Takk, dere er gode!! ble plutselig litt mer virkelig når jeg så at det faktisk er noen som lever inni meg
Skyblue Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #1127 Skrevet 27. februar 2015 Hvordan reagerte mannen da? Han var sikker på at alt var bra så han var ikke like spent og nervøs som meg. Men han syns det var fint å se på bildet skjønte hva som var hode og kropp å tror det blir mer stas for han på neste ul for da skal han bli med.
Dyregod Skrevet 27. februar 2015 #1128 Skrevet 27. februar 2015 Så fantastisk med en liten bønne! Den skal vokse seg stor
Skyblue Skrevet 1. mars 2015 Forfatter #1130 Skrevet 1. mars 2015 Fy fader fem mila i dag var.. Ja XD hakke ord! Ble helt svett og gærn på slutten
Saltsild Skrevet 1. mars 2015 #1131 Skrevet 1. mars 2015 For en fin liten reke! 😍 Og, mannen skrek under femmila her idag. Jeg satt derimot og kikka på mammaklær. Prioriteringer
Nautika Skrevet 1. mars 2015 #1132 Skrevet 1. mars 2015 Haha, fine prioriteringer, Saltsild Her ble faktisk bikkja litt urolig på slutten, var vel mye spenning i lufta i tillegg til litt roping Jeg er imponert altså! Her fortsetter ettermiddagen med Bones mens samboeren forbereder seg til jobb i morgen ha en fortsatt fin søndag!
Skyblue Skrevet 1. mars 2015 Forfatter #1133 Skrevet 1. mars 2015 Haha mammaklær ja. Tar det til uka jeg Hehe ja mannen skrek her også. Jeg bare satt ved siden av og hoppet opp og ned på sofaen haha! Northug er en supermann på ski! Resten av søndagen blir nok tilbragt på Sofaen. Er småkvalm og uggen hele tiden, så orker liksom ikke noe men det er vel ikke så mange dager/uker igjen til kvalmen forsvinner satser jeg på
Dyregod Skrevet 1. mars 2015 #1134 Skrevet 1. mars 2015 Haha, akkurat idet det ble gull klinte dattera vår til med å tegne på hele veggen... Der fikk vi for å ikke følge med!
Skyblue Skrevet 1. mars 2015 Forfatter #1135 Skrevet 1. mars 2015 Haha, akkurat idet det ble gull klinte dattera vår til med å tegne på hele veggen... Der fikk vi for å ikke følge med! Oj shit!! Håper ikke det ble for ille
Askmeagain89 Skrevet 1. mars 2015 #1136 Skrevet 1. mars 2015 Jeg følger ikke med på sport skjønner jeg Var sikker på at du nå hadde løpt eller gått 5 mil på ski og skjønte selvfølgelig at det var slitsomt
Skyblue Skrevet 1. mars 2015 Forfatter #1137 Skrevet 1. mars 2015 Jeg følger ikke med på sport skjønner jeg Var sikker på at du nå hadde løpt eller gått 5 mil på ski og skjønte selvfølgelig at det var slitsomt Haha I wish!! Absolutt ikke i form til det altså...
Askmeagain89 Skrevet 1. mars 2015 #1138 Skrevet 1. mars 2015 Haha I wish!! Absolutt ikke i form til det altså... Ikke jeg heller jeg ble veldig imponert over deg et lite øyeblikk
Dyregod Skrevet 1. mars 2015 #1139 Skrevet 1. mars 2015 Oj shit!! Håper ikke det ble for ille Hehe, nei heldigvis gikk det bort. Det er ikke første gang, men veldig irriterende! God søndagskveld
Skyblue Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #1140 Skrevet 2. mars 2015 Jeg er leeeei av denne formen! Kvalm og sslapp dagen lang. På morgenen er det en kamp hver gang mot spying. Nærmer meg 9 uker nå så håper kvalmen gir seg snaart! jeg har lagt på meg også tror jeg. 1-2 kg pga jeg spiser noe hele tiden for å døyve kvalmen. Merkes litt på klærne Ja.. Kroppen virker også å ikke ta imot crinone like mye lenger. Er mye som renner ut igjen nå. Men får bare ta det helt til uke 12 uansett da.. Tar ingen sjanser. Er ikke så mye å dele her om dagen hehe. men hver dag er et skritt nærmere uke 12! For hver dag er jeg nærmere det å bli mamma! <3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå