Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hurra! :bolledeig: Skulle ønske vi fikk ul en gang i uka så vi fikk titte litt på bønna vår med jevne mellomrom! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra :) Nå ble jeg glad på dine vegne :hoppe: Det er verdens fineste syn disse små i magen :)

Utrolig godt å høre at alt er bra :strix:

Skrevet

Takk, dere er gode!! :hug: ble plutselig litt mer virkelig når jeg så at det faktisk er noen som lever inni meg :fnise:

Skrevet

Hvordan reagerte mannen da? :rodmer:

Skrevet

Hvordan reagerte mannen da? :rodmer:

Han var sikker på at alt var bra så han var ikke like spent og nervøs som meg. Men han syns det var fint å se på bildet ;) skjønte hva som var hode og kropp å :P tror det blir mer stas for han på neste ul for da skal han bli med.

Skrevet

Så fantastisk med en liten bønne! Den skal vokse seg stor :hjerte:

Skrevet

Fy fader fem mila i dag var.. Ja XD hakke ord! Ble helt svett og gærn på slutten

Skrevet

For en fin liten reke! 😍

Og, mannen skrek under femmila her idag. Jeg satt derimot og kikka på mammaklær. Prioriteringer :P

Skrevet

Haha, fine prioriteringer, Saltsild :fnise:

Her ble faktisk bikkja litt urolig på slutten, var vel mye spenning i lufta i tillegg til litt roping :ler: Jeg er imponert altså!

Her fortsetter ettermiddagen med Bones mens samboeren forbereder seg til jobb i morgen :) ha en fortsatt fin søndag!

Skrevet

Haha mammaklær ja. Tar det til uka jeg :P

Hehe ja mannen skrek her også. Jeg bare satt ved siden av og hoppet opp og ned på sofaen haha! Northug er en supermann på ski!

Resten av søndagen blir nok tilbragt på Sofaen. Er småkvalm og uggen hele tiden, så orker liksom ikke noe :P men det er vel ikke så mange dager/uker igjen til kvalmen forsvinner satser jeg på ;)

Skrevet

Haha, akkurat idet det ble gull klinte dattera vår til med å tegne på hele veggen... Der fikk vi for å ikke følge med!

Skrevet

Haha, akkurat idet det ble gull klinte dattera vår til med å tegne på hele veggen... Der fikk vi for å ikke følge med!

Oj shit!! Håper ikke det ble for ille :P

Skrevet

Jeg følger ikke med på sport skjønner jeg ;) Var sikker på at du nå hadde løpt eller gått 5 mil på ski og skjønte selvfølgelig at det var slitsomt :fnise:

Skrevet

Jeg følger ikke med på sport skjønner jeg ;) Var sikker på at du nå hadde løpt eller gått 5 mil på ski og skjønte selvfølgelig at det var slitsomt :fnise:

Haha I wish!! Absolutt ikke i form til det altså...

Skrevet

Haha I wish!! Absolutt ikke i form til det altså...

Ikke jeg heller ;) jeg ble veldig imponert over deg et lite øyeblikk ;)

Skrevet

Oj shit!! Håper ikke det ble for ille :P

Hehe, nei heldigvis gikk det bort. Det er ikke første gang, men veldig irriterende!

God søndagskveld :)

Skrevet

Jeg er leeeei av denne formen! Kvalm og sslapp dagen lang. På morgenen er det en kamp hver gang mot spying. Nærmer meg 9 uker nå så håper kvalmen gir seg snaart! jeg har lagt på meg også tror jeg. 1-2 kg pga jeg spiser noe hele tiden for å døyve kvalmen. Merkes litt på klærne Ja..

Kroppen virker også å ikke ta imot crinone like mye lenger. Er mye som renner ut igjen nå. Men får bare ta det helt til uke 12 uansett da.. Tar ingen sjanser. :)

Er ikke så mye å dele her om dagen hehe. men hver dag er et skritt nærmere uke 12! For hver dag er jeg nærmere det å bli mamma! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...