Teriyaki Skrevet 24. februar 2015 #1101 Skrevet 24. februar 2015 (endret) Teriyaki!!! Seriøst? Haaaar du ikke smakt mcflurry?? Det er jo sååå godt... Hver gang jeg er ute og reiser må jeg ha mcflurry Det er softis med biter av det du vil ha oppi. Nonstop er gull! Nå fikk jeg lyst på mcflurry Haha, nei har ikke smakt det Men på Narvesen i Henningsvær så hadde de softis med sånn skje, også kunne man velge strø som den blandet inn. Hadde Daimkuler oppi, og det var ganske godt! Prøvd Dream sin yoghurtis med brownie og karamell da? Der snakker vi faaarlig god is! Endret 24. februar 2015 av Teriyaki
Skyblue Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #1102 Skrevet 24. februar 2015 Bare 3 dager igjen tenk Det er ikke lenge til! Siste dagene hos meg fløy avgårde i hvertfall Mammabukser høres ikke dumt ut, jeg er litt fæl og går med joggebukser om dagen gubben haaater de Greit å ikke føle seg så knept - de sier jo at en allerede i uke 7 kan føle at noen bukser er strammere og slikt! Jeg har ikke kommet meg avgårde på BH-kjøpinga jeg heller Haha vi må virkelig få kommet oss ut og kjøpt noen bher snart altså! SNakka om det lenge nu! Hva er egentlig mcflurry? Er det softis med litt forskjellig topping? Har lite kjennskap til MC Donalds siden det ikke er her i nord. DU MÅ SMAKE! BASTA! Vær glad du ikke drømmer at mannen har sex med alle damer du kjenner hver natt.... Jeg har sett alle damene jeg kjenner nakne jeg nå. I diverse positurer, med min svært fornøyde mann i sentrum. Festlig!! Hadde foretrukket å ha sex med masse menn selv i stedet for å ha de bildene der i hodet haha jeg har også hatt noen drømmer der mannen er utro!! eller ikke vil ha meg mer. Men det har "heldigvis" vært flere av meg og div menn.. Jeg har omtrent ikke gått med vanlige bukser siden uke 8 Var så oppblåst i begynnelsen, så vanlige bukser var ubehagelige. Mammabukser er deilig altså! Mulig jeg ikke klarer å legge de fra meg med det første etter at ungen er ute Ja oppblåst ja! Bare tenkte kanskje det er litt tidlig å kjøpe det allerede uke 8, men kanskje ikke det?? Titta på noen på h&m nettbutikk og syns noen av de så fine ut! Heheh, magen forsvinner vel kanskje ikke med en gang etter fødsel (?), så kan jo bruke de litt en liten stund etterpå å! Jeg har forresten kjøpt ei mammabukse på hm. Skinny jeans, sitter som støpt, akkurat slik de vanlige buksene mine gjør. Den kosta 299, og det er jo helt ok. Jeg gidder ikke å kjøpe en haug mammaklær, de blir brukt så kort tid, men den buksa fikk meg til å føle meg fin faktisk. Så den anbefales Sånn, nå skal jeg slutte å spamme boka di I like spam! Spennende med UL! Alt er helt sikkert fint med lille i magen. Har lest at dersom man opplever kvalme er det mindre sannsynlighet for spontanabort. Trøst deg med det Jo, det sa moren min å. Men en jente fra babyverden forumet spøy 3 ganger den samme dagen som hun dro på ul og fikk vite hun hadde en ma. Så vetkje jeg! Hun hadde vært på ul uka før og legen var ikke helt tilfreds med hjerteslagene (de var svake) så hun ble jo litt forberedt på at det ikke kunne gå bra da... Men jeg tenker ikke så mye på det, og tror det går bra! Har hatt en god følelse hele veien, er bare nå nå som det nærmer seg jeg plutselig er litt nervøs og sånt. Det virker så fjernt at JEG ligger der og legen sier "her er hjertet, og alt ser fint ut" liksom.. heh.
miore Skrevet 25. februar 2015 #1103 Skrevet 25. februar 2015 Mcflurry smakte himmelskt!! Sov en time også, og nå føler jeg meg litt bedre. Jeg begynner å bli utålmodig til fredag! Vil liksom bare se at alt er i orden og at lille lever, sånn at jeg syns det er litt mer årleit å være dårlig! Om det er fordi at lille her inne skal få det godt, så er det helt greit! Men nå føltes det som jeg ikke vet om den lever, for det må jeg se først! only 3 days...! Jeg vurderer allerede neste uke å kjøpe inn mammabukser... jeg orker ikke å ha på meg de trange jeansa jeg har (og jeg har bare tettsittende jeans!) så jeg bor i to svarte tighst, noe jeg har gjort i noen uker nå. Begynner å bli drittlei Så da ser jeg ingen annen utvei enn å kjøpe mammabukser, så jeg fortsatt kan gå i tettsittende jeans uten å ha det ubehagelig over magen. Må også kjøpe noen nye bher puppa har vokst litt jepp! fra c til d cup Jeg kjørte feste-med-hårstrikk-istedenfor-knepping-på-vanlige-jeans-trikset en stund - verken spesielt pent eller behagelig. Anbefaler definitivt å heller kjøpe mammabukser Siden jeg var veldig oppblåst med kjempestore eggstokker gikk jeg stort sett med kjoler i starten. Jeg går mye med kjoler til vanlig, så hadde mange å velge mellom, pluss at ingen reagerte på det. Jeg syntes selv at det var lettere å skjule oppblåstheten (var jo ikke akkurat noen babykul enda) med strategiske kjoler enn med standard jeans og topp. Kjolene jeg brukte var typisk ikke helt tettsittende, eller sånne som er tettsittende øverst men utsvingt fra livet. Gjerne med genser eller blazer over for å skjule bulen som var mye mindre i virkeligheten enn i hodet mitt Jeg syntes kjoler var mye mer behagelig også siden jeg ikke taklet å gå med noe som strammet rundt magen pga kvalmen, pluss at jeg ikke følte meg helt som en dass da jeg ikke akkurat følte meg på mitt mest attraktive! Jeg har også kjøpt nye BH-er - 3 ganger!! Lurer på når de skal slutte å vokse. Hadde i utgangspunktet A-cup, så klager ikke Har bare kjøpt 2 stk av hver nye størrelse så ikke jeg blakker meg helt på voksende puppestell, så jeg alltid har en å ha på meg og en å vaske PS: Jeg har heller aldri smakt McFlurry - og jeg bor i Oslo med Maccern på alle kanter! Er bare så utrolig sjelden på MacD
miore Skrevet 25. februar 2015 #1104 Skrevet 25. februar 2015 (endret) Jo, det sa moren min å. Men en jente fra babyverden forumet spøy 3 ganger den samme dagen som hun dro på ul og fikk vite hun hadde en ma. Så vetkje jeg! Hun hadde vært på ul uka før og legen var ikke helt tilfreds med hjerteslagene (de var svake) så hun ble jo litt forberedt på at det ikke kunne gå bra da... Men jeg tenker ikke så mye på det, og tror det går bra! Har hatt en god følelse hele veien, er bare nå nå som det nærmer seg jeg plutselig er litt nervøs og sånt. Det virker så fjernt at JEG ligger der og legen sier "her er hjertet, og alt ser fint ut" liksom.. heh. En ting til: Det moren din sa er helt riktig! Har til og med en link til en forskningsstudie, som jeg har limt inn underst Var "litt" engstelig i starten jeg også. Studien sier at folk med morgenkvalme har nesten 70 % mindre sjanse for abort enn andre gravide! Du kan tro jeg trøstet meg med det de kvalmeste ukene Selv om det alltids finnes en og annen som opplevde skrekkscenariet og at muligheten aldri er helt eliminert, så er altså sannsynligheten for at det skal skje nettopp deg en hel del mindre enn for en tilfeldig valgt ikke-kvalm gravid http://www.sciencedaily.com/releases/2006/12/061204081933.htm Endret 25. februar 2015 av miore
Skyblue Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #1105 Skrevet 25. februar 2015 En ting til: Det moren din sa er helt riktig! Har til og med en link til en forskningsstudie, som jeg har limt inn underst Var "litt" engstelig i starten jeg også. Studien sier at folk med morgenkvalme har nesten 70 % mindre sjanse for abort enn andre gravide! Du kan tro jeg trøstet meg med det de kvalmeste ukene Selv om det alltids finnes en og annen som opplevde skrekkscenariet og at muligheten aldri er helt eliminert, så er altså sannsynligheten for at det skal skje nettopp deg en hel del mindre enn for en tilfeldig valgt ikke-kvalm gravid http://www.sciencedaily.com/releases/2006/12/061204081933.htm Takk! Var beroligende å lese! Litt mindre kvalm i dag og føler meg bedre, sikkert fordi jeg har sovet masse til nå! Sov jo en times tid i går ettermiddag og så la jeg meg rundt 23 tiden og sov helt til halv ti! Deilig!! Så idag skal jeg gjøre en del skolearbeid og nyte at formen er litt bedre Jeg har skjønt at de dagene jeg sover dårlig og har gjort en del på dagen, så blir jeg dårlig dagen etterpå Men med masse hvile, er jeg bedre igjen! Ha en fin dag dere! <3
Askmeagain89 Skrevet 25. februar 2015 #1106 Skrevet 25. februar 2015 Så deilig med søvn og mindre kvalme Ha en fin dag du og
Frøkenanonym Skrevet 26. februar 2015 #1110 Skrevet 26. februar 2015 Lykke til i morgen :D spent på dine vegne
Teriyaki Skrevet 27. februar 2015 #1112 Skrevet 27. februar 2015 Lykke til! Håper det er tidlig på dagen så du slipper å gå og vente så lenge i dag.
Skyblue Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #1113 Skrevet 27. februar 2015 Timen var halv ni. Var fryktelig nervøs og sov dårlig i natt. Drømte dog at jeg fikk se en levende bønne inni meg da.. Og det var visst sanndrømt! En liten bønne med små armer og bein på 14 mm med bankende hjerte. Ble satt fram til 8+2 men legen foreslo at jeg satt meg på 8+0, fordi det kan fort endre seg litt til neste ul Veldig glad! Og letta ikke minst. Måtte det fortsette sånn! <3 får ny ul på rikshospitalet i uke 12-13 en gang får tett oppfølging der. Jippi!
miore Skrevet 27. februar 2015 #1114 Skrevet 27. februar 2015 Hurra - gratulerer så mye! Herlig nyhet!
Teriyaki Skrevet 27. februar 2015 #1115 Skrevet 27. februar 2015 Å så bra!! Jeg hadde en skikkelig god følelse på dette altså. Endelig skal det bli din tur! Du har virkelig virkelig oddsen med deg nå!
Nautika Skrevet 27. februar 2015 #1116 Skrevet 27. februar 2015 Nå ble jeg glad på deres vegne! Kjempebra at du blir fulgt opp tett fremover også
Skyblue Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #1117 Skrevet 27. februar 2015 (endret) Jaaa, er så glad jeg Liksom, jeg hopper ikke av glede og sånt, men jeg føler meg mer rolig og glad innvendig. Rart å se en liten der inne og hjertet som banket/blinket på skjermen. Håper oddsene er på mine side nå ja, og at den fortsetter å utvikle seg fint lille spira!! <3 Her er et bilde Vet ikke om dere skjønner så mye av det dere ser men til venstre er hodet ihvertfall! haha! Endret 27. februar 2015 av Skyblue
j86 Skrevet 27. februar 2015 #1118 Skrevet 27. februar 2015 Åhh så herlig å lese dette. Kjempeglad på dine vegne Skyblue, nå går dette virkelig veien
lillemeg90 Skrevet 27. februar 2015 #1119 Skrevet 27. februar 2015 Så fantastisk! forstår du ikke tør hoppe av glede enda, men nå er du virkelig kommet til et punkt hvor du ikke har vert tidligere Skyblue! godt du får god oppfølging!
blomst12 Skrevet 27. februar 2015 #1120 Skrevet 27. februar 2015 Jippi!! Visste det kom til og gå bra denne gangen fine lille spire
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå