Nautika Skrevet 24. februar 2015 #1081 Skrevet 24. februar 2015 Har du smakt den nye!? Chewie cockie tror jeg den heter! Jeg sier bare OMG ! Myke brownie cockie biter, og varm sjokoladesaus blandet sammen med isen! Å herre!!! * bevegerer seg ut til bilen for å dra på drive through* Jeg må oppdrive en Mc snart! Håper kvalmen holder seg på akseptabelt nivå. Jeg syns det hjalp med doc original, og å hele tiden knaske på noe. Har du testet frosne druer? 1
Skyblue Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #1082 Skrevet 24. februar 2015 Jeg må oppdrive en Mc snart! Håper kvalmen holder seg på akseptabelt nivå. Jeg syns det hjalp med doc original, og å hele tiden knaske på noe. Har du testet frosne druer? Doc frister ikke men burde kanskje prøve? Åssen Smak da? Mannen sa ja til å kjøpe mcflurry iiiiih :D haha!
Nautika Skrevet 24. februar 2015 #1083 Skrevet 24. februar 2015 Doc frister ikke men burde kanskje prøve? Åssen Smak da? Mannen sa ja til å kjøpe mcflurry iiiiih :D haha! Den svarte doc, men hvis det ikke frister kan det jo være det ikke funker Jeg syns druer var ganske greit å knaske på, i tillegg til Klementiner (men appelsiner er vel bedre på denne tiden av året)
Skyblue Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #1084 Skrevet 24. februar 2015 Den svarte doc, men hvis det ikke frister kan det jo være det ikke funker Jeg syns druer var ganske greit å knaske på, i tillegg til Klementiner (men appelsiner er vel bedre på denne tiden av året) Appelsiner spiser jeg en del av! Får kjøpe druer når jeg orker. Alt friskt og syrlig frister.
fionel Skrevet 24. februar 2015 #1085 Skrevet 24. februar 2015 her hjelper det litt å ta en dusj også når kvalmen er som sterkest. Og en slurk eller to med iskald cola hjelper også veldig når det er som verst! Og det å hele tiden knaske på noe
fionel Skrevet 24. februar 2015 #1086 Skrevet 24. februar 2015 Doc frister ikke men burde kanskje prøve? Åssen Smak da? Mannen sa ja til å kjøpe mcflurry iiiiih :D haha! Juuhu til at mannen sa ja! Den mclfurryen er helt syk! Jeg har aldri smakt noe så digg før tror jeg !!!
Askmeagain89 Skrevet 24. februar 2015 #1087 Skrevet 24. februar 2015 Jeg må si jeg er litt glad for at det ikke er mcdonalds her i nord Dere frister meg til å dra hjem bare for å få spise mat fra mc'ern! Synd du er så kvalm skyblue
fionel Skrevet 24. februar 2015 #1088 Skrevet 24. februar 2015 Jeg må si jeg er litt glad for at det ikke er mcdonalds her i nord Dere frister meg til å dra hjem bare for å få spise mat fra mc'ern! Synd du er så kvalm skyblue ikke.. mcdonalds !? Oh my..... Der kunne ikke jeg ha bosatt meg nei
Askmeagain89 Skrevet 24. februar 2015 #1089 Skrevet 24. februar 2015 ikke.. mcdonalds !? Oh my..... Der kunne ikke jeg ha bosatt meg nei Her har det gått helt fint fordi jeg spiser aldri der. Det går faktisk hvertfall et år mellom hver gang. Før jeg ble 23 hadde jeg spist der to ganger i løpet av hele livet så ble det to ganger per sommer etter det på grunn av jobb Men merket da jeg var hjemme at mc'ern mat var sinnsykt fristende og spiste der en gang så like greit det ikke er her oppe
Dyregod Skrevet 24. februar 2015 #1090 Skrevet 24. februar 2015 Åååh skulle ikke lest her inne, nå vil jeg også ha mcflurry!! Godt jeg har noe is i frysern, får klare meg med den!
Nautika Skrevet 24. februar 2015 #1091 Skrevet 24. februar 2015 Jeg måtte kjøpe meg is på vei hjem fra jobb pga snakket her inne Det ble fra Burger King da, siden jeg ikke gadd å gå ut av Oslo S
Skyblue Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #1092 Skrevet 24. februar 2015 Mcflurry smakte himmelskt!! Sov en time også, og nå føler jeg meg litt bedre. Jeg begynner å bli utålmodig til fredag! Vil liksom bare se at alt er i orden og at lille lever, sånn at jeg syns det er litt mer årleit å være dårlig! Om det er fordi at lille her inne skal få det godt, så er det helt greit! Men nå føltes det som jeg ikke vet om den lever, for det må jeg se først! only 3 days...! Jeg vurderer allerede neste uke å kjøpe inn mammabukser... jeg orker ikke å ha på meg de trange jeansa jeg har (og jeg har bare tettsittende jeans!) så jeg bor i to svarte tighst, noe jeg har gjort i noen uker nå. Begynner å bli drittlei Så da ser jeg ingen annen utvei enn å kjøpe mammabukser, så jeg fortsatt kan gå i tettsittende jeans uten å ha det ubehagelig over magen. Må også kjøpe noen nye bher puppa har vokst litt jepp! fra c til d cup
Frøkenanonym Skrevet 24. februar 2015 #1093 Skrevet 24. februar 2015 Mcflurry smakte himmelskt!! Sov en time også, og nå føler jeg meg litt bedre. Jeg begynner å bli utålmodig til fredag! Vil liksom bare se at alt er i orden og at lille lever, sånn at jeg syns det er litt mer årleit å være dårlig! Om det er fordi at lille her inne skal få det godt, så er det helt greit! Men nå føltes det som jeg ikke vet om den lever, for det må jeg se først! only 3 days...! Jeg vurderer allerede neste uke å kjøpe inn mammabukser... jeg orker ikke å ha på meg de trange jeansa jeg har (og jeg har bare tettsittende jeans!) så jeg bor i to svarte tighst, noe jeg har gjort i noen uker nå. Begynner å bli drittlei Så da ser jeg ingen annen utvei enn å kjøpe mammabukser, så jeg fortsatt kan gå i tettsittende jeans uten å ha det ubehagelig over magen. Må også kjøpe noen nye bher puppa har vokst litt jepp! fra c til d cup Bare 3 dager igjen tenk Det er ikke lenge til! Siste dagene hos meg fløy avgårde i hvertfall Mammabukser høres ikke dumt ut, jeg er litt fæl og går med joggebukser om dagen gubben haaater de Greit å ikke føle seg så knept - de sier jo at en allerede i uke 7 kan føle at noen bukser er strammere og slikt! Jeg har ikke kommet meg avgårde på BH-kjøpinga jeg heller
Teriyaki Skrevet 24. februar 2015 #1094 Skrevet 24. februar 2015 Hva er egentlig mcflurry? Er det softis med litt forskjellig topping? Har lite kjennskap til MC Donalds siden det ikke er her i nord.
Trampe Skrevet 24. februar 2015 #1095 Skrevet 24. februar 2015 Vær glad du ikke drømmer at mannen har sex med alle damer du kjenner hver natt.... Jeg har sett alle damene jeg kjenner nakne jeg nå. I diverse positurer, med min svært fornøyde mann i sentrum. Festlig!! Hadde foretrukket å ha sex med masse menn selv i stedet for å ha de bildene der i hodet
Nautika Skrevet 24. februar 2015 #1096 Skrevet 24. februar 2015 Jeg har omtrent ikke gått med vanlige bukser siden uke 8 Var så oppblåst i begynnelsen, så vanlige bukser var ubehagelige. Mammabukser er deilig altså! Mulig jeg ikke klarer å legge de fra meg med det første etter at ungen er ute
Trampe Skrevet 24. februar 2015 #1097 Skrevet 24. februar 2015 Teriyaki!!! Seriøst? Haaaar du ikke smakt mcflurry?? Det er jo sååå godt... Hver gang jeg er ute og reiser må jeg ha mcflurry Det er softis med biter av det du vil ha oppi. Nonstop er gull! Nå fikk jeg lyst på mcflurry
Trampe Skrevet 24. februar 2015 #1098 Skrevet 24. februar 2015 Jeg har forresten kjøpt ei mammabukse på hm. Skinny jeans, sitter som støpt, akkurat slik de vanlige buksene mine gjør. Den kosta 299, og det er jo helt ok. Jeg gidder ikke å kjøpe en haug mammaklær, de blir brukt så kort tid, men den buksa fikk meg til å føle meg fin faktisk. Så den anbefales Sånn, nå skal jeg slutte å spamme boka di
Level up Skrevet 24. februar 2015 #1099 Skrevet 24. februar 2015 Spennende med UL! Alt er helt sikkert fint med lille i magen. Har lest at dersom man opplever kvalme er det mindre sannsynlighet for spontanabort. Trøst deg med det 😊
Level up Skrevet 24. februar 2015 #1100 Skrevet 24. februar 2015 Har også mammabukser fra hm. Billige og sitter veldig fint 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå