Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så koslig!:) hun kjenner datteren sin vet du ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som en veldig koselig stund sammen med moren din :)

Skrevet (endret)

snart ul jo!! :hoppe:

Endret av missdior
Skrevet

Ja var veldig koselig! :)

Skrevet

Litt mensmurringer/smerter i ettermiddag.svake men merker dem. Sitter mest i hoftene og nederste rygg men litt i eggstokkene også. Har ikke hatt så mye av det de siste ukene. Sist jeg hadde det var vel uke 5 en gang.

Er nok bare livmora som lager plass osv men litt skummelt for det når det plutselig dukker opp. Tankene surrer rundt litt da. Men prøver å tenke at det er helt normalt å ha.

Skrevet

Det er så koselig å fortelle om baby :hjerte:

Skrevet

Du, det er helt normalt med vondter. Det er helt normalt med små murringer, og det er helt normalt med så vonde vondter at du tror både livmor og magesekk og alt er vridd opp ned. Det går over :klem:

Skrevet

Så typisk at det dukker opp den dagen jeg har avslørt det for mamma :P

Skrevet

Du, det er helt normalt med vondter. Det er helt normalt med små murringer, og det er helt normalt med så vonde vondter at du tror både livmor og magesekk og alt er vridd opp ned. Det går over :klem:

Takk for det, håper det bare er det :D

Skrevet (endret)

Helt vanlig, jeg har hatt skikkelige mensmurringer selv, og lille gutten der inne lever i beste velgående!

Skal tenke på deg ved UL og håper og tror at dette skal gå kjempefint! :hjerte:

Endret av j86
Skrevet

Helt normalt ja ! :) hadde også en god del mesmurringer i starten, ikke noe farlig :) !

Skrevet

Er det farlig å spise McDonald's mat? Feks cheeseburger? Og mcflurry isen? :P spiste det nettopp. A m a z i n g :P

haha du jeg levde på dette i starten! For at jeg skulle klare en kjøretur til legen MÅTTE jeg ha en cheeseburger! :P ( og nå MÅ jeg ha en mc flurry! )

Skrevet

I dag er formen ræva. trøtt og kvalm helt oppi halsen, spydd en gang. Bare sitti sofaen hele dagen.

Sov litt dårlig i natt å. Drømmer så sykt mye dritt om nettene! Og mesteparten handler om sex. Jeg har hatt sex m forskjellige menn hver natt osv. Herregud.

Skrevet

haha du jeg levde på dette i starten! For at jeg skulle klare en kjøretur til legen MÅTTE jeg ha en cheeseburger! :P ( og nå MÅ jeg ha en mc flurry! )

Haha.. Åå mcflurry! Vil ha. Nuh.

Skrevet

Hehe godt det bare er drømmer;)

Du får ta å hvile deg en del i løpet av dagen, er det som hjelper best her!:)

Skrevet

Hehe godt det bare er drømmer;)

Du får ta å hvile deg en del i løpet av dagen, er det som hjelper best her!:)

Tenker ofte på deg når jeg er kvalm og syns det er jævlig. Og du har holdt ut i nesten hele svangerskapet m det. Og jeg er ikke sånn kjempekvalm hele tida heller. Du er tøff!! Men ber til gud om at jeg slipper det i mer enn noen uker altså..

Skal absolutt bare ligge og late hele dagen :) og håper jeg kan få en god natts søvn uten at en fremmed mann skal snike inn og gi meg en omgang.. Trenger ikke det altså!! Haha. Det er vel hormonene som drømmer det, ikke jeg!

Skrevet

Haha.. Åå mcflurry! Vil ha. Nuh.

Har du smakt den nye!? Chewie cockie tror jeg den heter! Jeg sier bare OMG ! Myke brownie cockie biter, og varm sjokoladesaus blandet sammen med isen! Å herre!!! * bevegerer seg ut til bilen for å dra på drive through* :fnise::fnise:

Skrevet

Tenker ofte på deg når jeg er kvalm og syns det er jævlig. Og du har holdt ut i nesten hele svangerskapet m det. Og jeg er ikke sånn kjempekvalm hele tida heller. Du er tøff!! Men ber til gud om at jeg slipper det i mer enn noen uker altså..

Skal absolutt bare ligge og late hele dagen :) og håper jeg kan få en god natts søvn uten at en fremmed mann skal snike inn og gi meg en omgang.. Trenger ikke det altså!! Haha. Det er vel hormonene som drømmer det, ikke jeg!

Håper virkelig det slipper taket om noen uker ja!:) unner ingen å hå med kvalme i hele svangerskapet...

hvis ikke er det utrolig hva man kommer seg gjennom!:)

Skrevet

Har du smakt den nye!? Chewie cockie tror jeg den heter! Jeg sier bare OMG ! Myke brownie cockie biter, og varm sjokoladesaus blandet sammen med isen! Å herre!!! * bevegerer seg ut til bilen for å dra på drive through* :fnise::fnise:

Å herre... Tørr ikke å be mannen kjøre og kjøpe for meg XD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...