Skyblue Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #1001 Skrevet 17. februar 2015 Er foreldrene dine skilt siden du tenker på den måten? Vi ville gjerne si det face to face, men da jeg ble så dårlig at jeg ble sykemeldt måtte jeg bare si noe til mamma. Så da ble det FaceTime med mamma og pappa i forrige uke. Mamma er pensjonist, så det er deilig å kunne prate litt med henne på dagtid mens samboeren er på jobb. Hva fikk mammaen din til å tro at du var gravid da? Fått ordna opp med mannen? Høres ikke greit ut å krangle på den måten... Nei de er sammen. Forlovet er de haha. Blir aldri gift tydeligvis. Men pappa var ikke der når mamma spurte. Hun vet om spontanabortene mine så hun venter vel på neste graviditet og hun er veldig observant Ikke ofte vi krangler sånn. Men når det først skjer så er jeg like redd hver gang. Og kjente på det ekstra i dag fordi jeg tenkte at nå er det en liten en i bildet også. Men det ordner seg etter hvert. Tar kanskje bare litt lenger tid denne gangen før det er fred i huset igjen fordi jeg ikke har tenkt å være den første som prøver å slutte fred for en gangs skyld
ShiningStar Skrevet 17. februar 2015 #1002 Skrevet 17. februar 2015 Hah "godt" å høre at ikke bare mannen min er sånn! Heldig der ja. Bor rett ved foreldrene mine så er ofte på besøk der. Men får prøve å holde litt lav profil heretter så jeg slipper flere spm har lyst til å fortelle det til de samtidig. Mest koselig og rettferdig for dem Ja så absolutt rettferdig å fortelle det samtidig. Har du tenkt ut noen spesiell måte å fortelle det til dem på? Til min mor og stefar tror jeg at vi gjør litt mer ut av det. Min mor er UTROLIG flink med strikkepinnene så tror nesten hun må få strikkeoppskrift på babyteppe eller hentesett...
Lilleninja Skrevet 17. februar 2015 #1003 Skrevet 17. februar 2015 Off, høres ikke bra ut med sånne krangler Håper dere for ordnet opp Skjønner godt at du vil vente til etter ul, og at du vil si det samtidig til dem Har du tenkt på hvordan du skal si det?
blomst12 Skrevet 17. februar 2015 #1004 Skrevet 17. februar 2015 Kjipt med slike krangler. Håper han tar til vett og prøver og ordne opp før du gjør! Og skjønner godt du vil vente til etter ul, da har du jo sett et bankende hjerte og alt blir mye mer virkelig og "sikkert".
Skyblue Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1005 Skrevet 18. februar 2015 Fred i huset igjen tror jeg lyst til se å walking dead men piratebay finnes jo ikke lenger?? Vil se den nyeste episoden. Den Har vel kommet ut vel? Morgenkvalme er helt jævlig. Men tror det er bedre enn kveldskvalme på kvelden er jeg nesten ikke kvalm lenger og da sover jeg så godt! Teller ned til ul... 9 dager igjen.
Frøkenanonym Skrevet 18. februar 2015 #1006 Skrevet 18. februar 2015 Jeg søkte på torrentz.com. Så får du mange valg om hvilken side du vil laste ned fra - og der dukker piratebay opp virker som det bare er blitt vanskeligere å "finne" siden jeg så den episoden i går ^^ Godt med litt husfred da Og de 9 dagene går nok kjemperaskt
Skyblue Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1007 Skrevet 18. februar 2015 Jeg søkte på torrentz.com. Så får du mange valg om hvilken side du vil laste ned fra - og der dukker piratebay opp virker som det bare er blitt vanskeligere å "finne" siden jeg så den episoden i går ^^ Godt med litt husfred da Og de 9 dagene går nok kjemperaskt Wææh takk! *søke*
Skyblue Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #1010 Skrevet 20. februar 2015 (endret) Alt er bra! Bestemte meg for å droppe seabandet i dag da jeg føler de ikke hjelper noe særlig lengre, og er ikke noe mer kvalm uten... to ristet brød med ost og agurk hjalp litt Er ellers fryyyyktelig trøtt, og har de to siste dagene måtte ta en lur midt på dagen. Jeg skal helt ærlig si jeg haater denne formen og håååper det forsvinner om noen uker Men hvis ikke, må jeg minne meg selv på hele tiden at det er verdt det! det er verdt det! ... men innerst inne vet jeg at jeg er veldig lykkelig da! 7 dager igjen til ul! Endret 20. februar 2015 av Skyblue
Skyblue Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #1011 Skrevet 20. februar 2015 Venta på å bli litt verre, men tror jeg føler meg ganske pigg i dag altså! Hoppa i dusjen og shavet låra... var på tide haha. Litt uggen enda da og må spise noe støtt, men føler meg så klar for å gjøre noe i dag. Sola skinner så jeg fikk lyst til å ta med samboer og hundene og dra et sted hvor vi kan gå i skogen eller langst stranda eller noe... aah vårstemning!
lillemeg90 Skrevet 20. februar 2015 #1012 Skrevet 20. februar 2015 Så godt å høre at alt er bra :D Hørtes deilig ut å komme seg litt ut i vårsolen!
Lilleninja Skrevet 20. februar 2015 #1013 Skrevet 20. februar 2015 Godt å høre at du har det bra, men håper formen din bedrer seg snart Tenk, bare 7 dager igjen til ul! Hørtes veldig koselig ut å dra ut på tur i sol, her er det skikkelig overskyet nå, men blir vel en tur likevel
fionel Skrevet 21. februar 2015 #1015 Skrevet 21. februar 2015 Venta på å bli litt verre, men tror jeg føler meg ganske pigg i dag altså! Hoppa i dusjen og shavet låra... var på tide haha. Litt uggen enda da og må spise noe støtt, men føler meg så klar for å gjøre noe i dag. Sola skinner så jeg fikk lyst til å ta med samboer og hundene og dra et sted hvor vi kan gå i skogen eller langst stranda eller noe... aah vårstemning! Så deilig å gå en tur ja! Er jo skikkelig deilig vær ute i dag Kos dere !
Skyblue Skrevet 21. februar 2015 Forfatter #1016 Skrevet 21. februar 2015 Jeg har aldri shavet låra jeg Haha jeg shaver legger og lår jeg mest leggene da men noen ganger er det så deilig m glattbarberte bein hele veien!
Skyblue Skrevet 21. februar 2015 Forfatter #1017 Skrevet 21. februar 2015 Det ble en lang og fin gåtur på Jeløya i går. Herlig! Sola skinner i dag også så vi har nok en gang gått en lang tur, men denne gangen her hjemme. Det er ikke så mye spennende å dele her om dagen føler jeg er bare kvalm og trøtt som regel og det er det. Men i morra er jeg 7+0! Og da er det bare 5 dager til ul! Grugleder meg ass. det blir liksom enten himmel eller helvete Følger spent m på graviddagbøkene om dagen da! babyboom i disse dager jo!
Trampe Skrevet 21. februar 2015 #1018 Skrevet 21. februar 2015 Ul blir bra skal du se Det er noe helt magisk over å se ei lita bønne med knopper som skal bli armer og bein. Og med et ørlite punktum som blinker midt i Da blir det virkelig da!
fionel Skrevet 21. februar 2015 #1019 Skrevet 21. februar 2015 Enig med Trampe, merkelig hvor stor påvirkning den blinkingen har! HErregud som jeg sippa når jeg så det blinket på skjermen på tidlig UL. Gynekologen måtte ta en pause og gi meg masse papir for jeg lå der og hiksta
Skyblue Skrevet 21. februar 2015 Forfatter #1020 Skrevet 21. februar 2015 Hørtes veldig fantastisk ut å se det ja! Håper jeg ikke begynner å grine før etter at jeg er i bilen igjen da XD ååh håper jeg får oppleve det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå