Skyblue Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #984 Skrevet 15. februar 2015 Snille mannen min har handlet tomatsuppe og saftis til meg på søndagsoppe i dag. Fikk plutselig så lyst på det! Han har også ryddet kjøkkenet <3 noe av det mest irriterende er et rotete og skittent kjøkken, så det var deilig! Daffer på sofaen og er småkvalm hele tida, men saftis hjalp virkelig! Jeg h a t e r kvalme I dag er en skikkelig daffe og sminkefri dag!
Lilleninja Skrevet 15. februar 2015 #986 Skrevet 15. februar 2015 Snille mannen min har handlet tomatsuppe og saftis til meg på søndagsoppe i dag. Fikk plutselig så lyst på det! Han har også ryddet kjøkkenet <3 noe av det mest irriterende er et rotete og skittent kjøkken, så det var deilig! Daffer på sofaen og er småkvalm hele tida, men saftis hjalp virkelig! Jeg h a t e r kvalme I dag er en skikkelig daffe og sminkefri dag! Snille mannen, ja Kos deg masse med vel fortjent daffedag uten sminke
lillemeg90 Skrevet 15. februar 2015 #987 Skrevet 15. februar 2015 Håper du ikke blir så veldig mye mer kvalm! jeg spiste også en del tomatsuppe så tidlig, det var det dom fristet;) 6 uker
fionel Skrevet 16. februar 2015 #988 Skrevet 16. februar 2015 Ett tips er seaband kjøpt på apoteket! Vet ikke om det egentlig funker, men funker psykisk! legg også en flaske vann i fryseren og la den bli en times tid! (DET hjelper) en slurk kald cola hjalp meh også veldig! Ellers gå med lite klær og vinduet åpent! Kulden hjelper også på kvalmen! (Dette er tips som hjalp meg ihvertfall) :D
Skyblue Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #989 Skrevet 16. februar 2015 Ett tips er seaband kjøpt på apoteket! Vet ikke om det egentlig funker, men funker psykisk! legg også en flaske vann i fryseren og la den bli en times tid! (DET hjelper) en slurk kald cola hjalp meh også veldig! Ellers gå med lite klær og vinduet åpent! Kulden hjelper også på kvalmen! (Dette er tips som hjalp meg ihvertfall) :D Takk for tips! Kjenner meg faktisk ikke så kvalm i dag, men måtte forte meg å spise frokost før den kom skikkelig. Det som hjalp me veldig i går var saftis! Spiste fem stk! Og var nesten ikke kvalm på kvelden. Skal se om jeg kjøper seaband hvis jeg blir verre igjen.
malicious Skrevet 16. februar 2015 #990 Skrevet 16. februar 2015 Jipppiii 6 uker! Halvveis til 12 uker det 1
lillemeg90 Skrevet 16. februar 2015 #991 Skrevet 16. februar 2015 Har hørt flere sverger til saftis! Og seaban fungerte litt her før det ble skikkelig ille. Så verdt å prøve om du fortsetter med kvalmen 1
Skyblue Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #992 Skrevet 16. februar 2015 Seaband virker å funke! er liksom ikke så småkvalm hele tida. Føler meg finfin! En halv kopp kaffe (som jeg aldri har likt btw! Smaker godt nå haha) hjelper også litt! Våkner til. Så tror jammen jeg skal drikke en halv kopp kaffe hver morgen heretter! det er jo ikke skadelig heller? For lille Klumpen her inne mener jeg Av en eller annen grunn syns jeg denne uka er litt skummel. Sikkert fordi jeg håper alt fortsetter å være bra så jeg får en fin opplevelse på ul om 11 dager! Jeg er blitt et lite matvrak forresten. Gleder meg veldig til lasagne! :D
Lilleninja Skrevet 16. februar 2015 #993 Skrevet 16. februar 2015 Seaband virker å funke! er liksom ikke så småkvalm hele tida. Føler meg finfin! En halv kopp kaffe (som jeg aldri har likt btw! Smaker godt nå haha) hjelper også litt! Våkner til. Så tror jammen jeg skal drikke en halv kopp kaffe hver morgen heretter! det er jo ikke skadelig heller? For lille Klumpen her inne mener jeg Av en eller annen grunn syns jeg denne uka er litt skummel. Sikkert fordi jeg håper alt fortsetter å være bra så jeg får en fin opplevelse på ul om 11 dager! Jeg er blitt et lite matvrak forresten. Gleder meg veldig til lasagne! :D Så fantastisk bra at det funker En halv kopp kaffe er innafor, de sier vel at 1-2 kopper dagen er greit Jeg har satset på koffeinfri kaffe, da, men da får du jo ikke samme effekten Det håper virkelig jeg også at du får! Tidenes beste opplevelse unner jeg deg på ultralyden Tenk at det bare er 11 dager igjen til du skal på ul Hehe, kos deg MASSE med lasagnen
Saraby Skrevet 16. februar 2015 #994 Skrevet 16. februar 2015 Gratulerer med å være over 6 uker! Det er jo fantastisk! Får håpe du slipper unna den verste kvalmen og at seabandene gjør jobben sin. Her tok de bare "toppen" av kvalmen en liten stund desverre, men har hørt om mange som har god effekt!
Skyblue Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #997 Skrevet 17. februar 2015 (endret) Syns det er skummelt når mannen og jeg krangler så ille at jeg lurer på om han bare bestemmer seg for å stikke. Har en sånn dag i dag. Og han er langsint også, så han er enda sur på meg. Og han ser sjeldent sine feil og tar alltid igjen på meg, hva enn det skulle være. Jeg klarer ikke dårlig stemning hele dagen så som regel ordner jeg opp ved å være den som kryper til og prøver å bli venner igje. Men denne gangen gidder jeg ikke. så skal holde ut så lenge som mulig. Han får være den som tar initiativ først. Håper han kan tenke seg om litt også. Vil holde grunnen til krangelen for meg selv. Men for en drittdag. Og er ekstra nervøs nå som jeg er gravid. Det er ikke bare å avslutte og sånt lenger. Håper virkelig han skjønner det og ikke sitter surmuler hele uka og lager en avstand mellom oss.. Litt mer kvalm i dag så idag har ikke seabandet funket like bra, men det funker litt så har det fortsatt På. Mamma spurte meg i dag om jeg var gravid og jeg flirte meg ihjel heh. Men sa nei. Vil ikke at pappa skal vite noe før etter ul eller etter uke 12 og da syns jeg det er litt urettferdig mot han hvis jeg bare sier det til mamma. Vet at pappa blir skuffet om han finner ut at mamma har visst det lenger enn han. Så hun må pent vente Endret 17. februar 2015 av Skyblue
ShiningStar Skrevet 17. februar 2015 #998 Skrevet 17. februar 2015 Syns det er skummelt når mannen og jeg krangler så ille at jeg lurer på om han bare bestemmer seg for å stikke. Har en sånn dag i dag. Og han er langsint også, så han er enda sur på meg. Og han ser sjeldent sine feil og tar alltid igjen på meg, hva enn det skulle være. Jeg klarer ikke dårlig stemning hele dagen så som regel ordner jeg opp ved å være den som kryper til og prøver å bli venner igje. Men denne gangen gidder jeg ikke. så skal holde ut så lenge som mulig. Han får være den som tar initiativ først. Håper han kan tenke seg om litt også. Vil holde grunnen til krangelen for meg selv. Men for en drittdag. Og er ekstra nervøs nå som jeg er gravid. Det er ikke bare å avslutte og sånt lenger. Håper virkelig han skjønner det og ikke sitter surmuler hele uka og lager en avstand mellom oss.. Litt mer kvalm i dag så idag har ikke seabandet funket like bra, men det funker litt så har det fortsatt På. Mamma spurte meg i dag om jeg var gravid og jeg flirte meg ihjel heh. Men sa nei. Vil ikke at pappa skal vite noe før etter ul eller etter uke 12 og da syns jeg det er litt urettferdig mot han hvis jeg bare sier det til mamma. Vet at pappa blir skuffet om han finner ut at mamma har visst det lenger enn han. Så hun må pent vente Kjenner meg igjen i den kranglingen, mannen her også er sånn til tider. Skikkelig irriterende og har egentlig mest lyst å filleriste hele han så han skjønner! Her hjalp det faktisk at jeg tok opp temaet engang vi var på vei et sted. Det hender at han har sånne dager enda (senest idag).... Bare vent det ordner seg snart. Her er jeg litt "heldigere" mine foreldre bor et stykke unna så håper jeg klarer å skjule det til etter vi har vært på UL..
juliane Skrevet 17. februar 2015 #999 Skrevet 17. februar 2015 Er foreldrene dine skilt siden du tenker på den måten? Vi ville gjerne si det face to face, men da jeg ble så dårlig at jeg ble sykemeldt måtte jeg bare si noe til mamma. Så da ble det FaceTime med mamma og pappa i forrige uke. Mamma er pensjonist, så det er deilig å kunne prate litt med henne på dagtid mens samboeren er på jobb. Hva fikk mammaen din til å tro at du var gravid da? Fått ordna opp med mannen? Høres ikke greit ut å krangle på den måten...
Skyblue Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #1000 Skrevet 17. februar 2015 Kjenner meg igjen i den kranglingen, mannen her også er sånn til tider. Skikkelig irriterende og har egentlig mest lyst å filleriste hele han så han skjønner! Her hjalp det faktisk at jeg tok opp temaet engang vi var på vei et sted. Det hender at han har sånne dager enda (senest idag).... Bare vent det ordner seg snart. Her er jeg litt "heldigere" mine foreldre bor et stykke unna så håper jeg klarer å skjule det til etter vi har vært på UL.. Hah "godt" å høre at ikke bare mannen min er sånn! Heldig der ja. Bor rett ved foreldrene mine så er ofte på besøk der. Men får prøve å holde litt lav profil heretter så jeg slipper flere spm har lyst til å fortelle det til de samtidig. Mest koselig og rettferdig for dem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå