ShiningStar Skrevet 13. februar 2015 #961 Skrevet 13. februar 2015 (endret) Jaa, jeg var litt usikker på om jeg skulle vente til mandag eller ta i dag.. så tenkte jeg at jeg har jo to så hvis den fortsatt viser 2-3 i dag får jeg bare ta en ny på mandag. Men det trenger jeg visst ikke! Fifty shades i morra!!!! Flere som skal se den i helga?? Så bra den viste 3+ Syns disse ukene her beveger seg med SNEEEGLEFART, jeg teller dager, kanskje timer til UL som er om ca 3 uker, tror jeg vil være rundt 11 uker da... Vi får bare krysse fingrene for at alt går bra for begge to... *Edit: Heeeeldige du som skal se den imorra!! Jeg må vente til en veninne kommer hjem fra ferie før jeg får sett den.... Tror jeg har lest bøkene ca 20 ganger ... Endret 13. februar 2015 av ShiningStar
Skyblue Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #962 Skrevet 13. februar 2015 Gratulerer med 3+! Jeg vil og kjøpe ny digital, men den viste så feil sist, så ble bare stressa. Ja, jeg spontanbestilte to billetter til meg og kjæresten ei natt jeg satt og amma. Har lest 2,5 bøker, så typisk jeg ikke rakk og bli ferdig. Dropp digital om det gjør deg mer stressa Så lenge du har lest en-to bøker, så vet du jo hva det handler om. Bok nr 3 er ikke så mye forskjell fra de to første Bortsett ifra slutten på nr 3 da .. Skal du på premiere i dag eller iløpet av helgen?
Skyblue Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #963 Skrevet 13. februar 2015 (endret) Så bra den viste 3+ Syns disse ukene her beveger seg med SNEEEGLEFART, jeg teller dager, kanskje timer til UL som er om ca 3 uker, tror jeg vil være rundt 11 uker da... Vi får bare krysse fingrene for at alt går bra for begge to... *Edit: Heeeeldige du som skal se den imorra!! Jeg må vente til en veninne kommer hjem fra ferie før jeg får sett den.... Tror jeg har lest bøkene ca 20 ganger ... Haha syns det går sånn helt greit. Det går ikke kjempefort, men ikke såå sakte heller Men håper de to neste ukene går enda litt fortere, for da er det ul! 14 dager igjen... Krysser fingrene for det ja!! Hver dag er en milepæl! Og så er jeg så nervøs for ul! Kommer sikkert til å tisse noen dråper i trusa rett før jeg skal inn på ul den dagen... Har bare lest dem en gang haha. Men det sitter godt i minnet! Endret 13. februar 2015 av Skyblue
blomst12 Skrevet 13. februar 2015 #964 Skrevet 13. februar 2015 Dropp digital om det gjør deg mer stressa Så lenge du har lest en-to bøker, så vet du jo hva det handler om. Bok nr 3 er ikke så mye forskjell fra de to første Bortsett ifra slutten på nr 3 da .. Skal du på premiere i dag eller iløpet av helgen? Skal i morgen positivt overrasket over at den gikk her i byen. (Siden byen er så liten). Gleder meg jeg, men tror ikke kjæresten var så gira. Skal du gå med din kjæreste?
lillemeg90 Skrevet 13. februar 2015 #965 Skrevet 13. februar 2015 God start på helga med 3+ og at smertene er gått litt bort!
Skyblue Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #966 Skrevet 13. februar 2015 Skal i morgen positivt overrasket over at den gikk her i byen. (Siden byen er så liten). Gleder meg jeg, men tror ikke kjæresten var så gira. Skal du gå med din kjæreste? Nei han ville ikke vært med tror jeg skal med en venninne.
Skyblue Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #967 Skrevet 13. februar 2015 God start på helga med 3+ og at smertene er gått litt bort! Jaa! :D
Nautika Skrevet 13. februar 2015 #968 Skrevet 13. februar 2015 Hurra for 3+ Kos deg på kino, og ha en fin helg!
shoppedilla Skrevet 14. februar 2015 #969 Skrevet 14. februar 2015 Her har jeg sniklest litt.. Føler på meg at du får kjenne både spark, fødsel og masse babykos denne gangen! Jeg var med samboeren min og så fifty shades of grey i går Du trenger ikke å ha lest alle 3 bøkene for å si det sånn, for jeg er sikker på at det må komme en oppfølger eller to! Ble faktisk litt skuffa over at enkelte ting jeg hadde gledet meg til ikke var med i filmen Så jeg krever nesten en oppfølger! Skal følge spent med også når du flytter dagboka di
Skyblue Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #970 Skrevet 14. februar 2015 Her har jeg sniklest litt.. Føler på meg at du får kjenne både spark, fødsel og masse babykos denne gangen! Jeg var med samboeren min og så fifty shades of grey i går Du trenger ikke å ha lest alle 3 bøkene for å si det sånn, for jeg er sikker på at det må komme en oppfølger eller to! Ble faktisk litt skuffa over at enkelte ting jeg hadde gledet meg til ikke var med i filmen Så jeg krever nesten en oppfølger! Skal følge spent med også når du flytter dagboka di Heihei! Liker følelsen din! Vet filmen har fått en del dårlig kritikk Men nå har jeg gleda meg så lenge til å se at jeg skal se den uansett! hehe.. håper det kommer en oppfølger ja!
Skyblue Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #971 Skrevet 14. februar 2015 (endret) Heyhå!! Kvalmen kom sånn snikende i går på formiddagen og varte helt til kveld. Og så fikk jeg skikkelig magesyre/knipe helt øverst i magen, over ribbeina eller noe. Var helt sprengt, hard oppblåst!! Var fryktelig trøtt tidlig og dro hjem fra en spillkveld hos noen venner sånn i halv elleve og da hadde jeg slitt med å holde øya oppe leenge. Føler meg likedan i dag, altså sånn sulten-kvalm hele tiden og trøtt/slapp. Blah. Minner veldig om fyllesyke! Og dette er vel bare starten. Krysser fingrene for at det ikke blir verre enn dette! Jeg blir nemlig så sykt hemma bare jeg er LITT kvalm.. Hadde egentlig tenkt å sove lenge i dag, men kvalmen gjorde meg urolig. Måtte bare stå opp kl 8 og spise frokost. Og nå vil jeg egentlig bare sove igjen, men Nettopp kommet ut av dusjen, så føler meg LITT bedre da Skal slappe av helt fram til fem og så blir det middag ute og fifty shades! Endret 14. februar 2015 av Skyblue
shoppedilla Skrevet 14. februar 2015 #972 Skrevet 14. februar 2015 Heihei! Liker følelsen din! Vet filmen har fått en del dårlig kritikk Men nå har jeg gleda meg så lenge til å se at jeg skal se den uansett! hehe.. håper det kommer en oppfølger ja! Filmen er mye bedre enn kritikken :D Det kan jeg love deg Men når man har lest alle 3 bøkene og har enkelte scener man gleder seg til som faktisk er litt essensielle for selve historien så er det kjedelig når de ikke er med. Men de kommer i oppfølgeren! Det må de! Samboer flira når jeg lå i senga og krevde oppfølger i går.. Han sa bare "ja, hvis ikke kvinneforeningene som ottar stopper en oppfølger da!" Nå vet jeg ikke hvor du bor, men mr grey er å finne i karl johan i dag
Skyblue Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #973 Skrevet 14. februar 2015 Filmen er mye bedre enn kritikken :D Det kan jeg love deg Men når man har lest alle 3 bøkene og har enkelte scener man gleder seg til som faktisk er litt essensielle for selve historien så er det kjedelig når de ikke er med. Men de kommer i oppfølgeren! Det må de! Samboer flira når jeg lå i senga og krevde oppfølger i går.. Han sa bare "ja, hvis ikke kvinneforeningene som ottar stopper en oppfølger da!" Nå vet jeg ikke hvor du bor, men mr grey er å finne i karl johan i dag Wææ jeg gleder meg! hihi Åå?? Selve skuespilleren? Jeg bor sånn 45 min unna Oslo! Burde vel ta en tur opp dit hah
shoppedilla Skrevet 14. februar 2015 #974 Skrevet 14. februar 2015 Wææ jeg gleder meg! hihi Åå?? Selve skuespilleren? Jeg bor sånn 45 min unna Oslo! Burde vel ta en tur opp dit hah Ikke selve skuespilleren, men hvis det er samme fyren som i Ski i går så var han ikke fæl å se på altså I Ski fikk man mulighet til å ta bilde med han også.. Det var så mye 14iser rundt oss så jeg ville bare hjem når filmen var ferdig vi bor nemlig ca en time unna Ski, også måtte vi en halvtime motsatt vei for å hente bikkja også så selv om filmen var ferdig halv 9 så var ikke vi hjemme før halv 11... også er det en konkurranse på kondomeriet sin blogg
Trampe Skrevet 14. februar 2015 #976 Skrevet 14. februar 2015 Jeg synes skuespilleren er litt skuff jeg da... Det er mange andre jeg mye heller skulle sett i den rollen der, for å si det sånn. Jeg blir helt oppgitt over alle Ottar-folkene som demonstrerer og hyler opp om vold mot kvinner, bla bla bla... Seriøst, hvis man leter, finner man slike ting i maaaange filmer!!! Og jeg tviler på at helt normale menn plutselig kjøper tape og tau og ikke tar et nei for et nei bare fordi de har sett fifty shades Blir ikke noe kino her, men jeg må vel få med meg den filmen der etterhvert ja Kos deg på kino, og ha ei gooood helg
Skyblue Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #977 Skrevet 14. februar 2015 Men du; SYMPTOMER joooo Haha ja.. Må spise smått og ofte hele tida har jeg funnet ut. Da holder kvalmen seg unna! Blir fryktelig fort sulten igjen så kjøpt meg kjeks jeg kan tygge på litt hver time Trange jeans funker ikke helt i dag da.. Vet ikke hva jeg skal Ha på på kino som er behagelig OG som ser bra ut. XD jaja..
Skyblue Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #978 Skrevet 14. februar 2015 Jeg synes skuespilleren er litt skuff jeg da... Det er mange andre jeg mye heller skulle sett i den rollen der, for å si det sånn. Jeg blir helt oppgitt over alle Ottar-folkene som demonstrerer og hyler opp om vold mot kvinner, bla bla bla... Seriøst, hvis man leter, finner man slike ting i maaaange filmer!!! Og jeg tviler på at helt normale menn plutselig kjøper tape og tau og ikke tar et nei for et nei bare fordi de har sett fifty shades Blir ikke noe kino her, men jeg må vel få med meg den filmen der etterhvert ja Kos deg på kino, og ha ei gooood helg Enig at det kunne vært en kjekkere og.enda mer mystisk-mørk kjekk mann men sånn gårre han er ikke så verst han duden heller da! God helg til deg å!
Skyblue Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #979 Skrevet 14. februar 2015 Ikke selve skuespilleren, men hvis det er samme fyren som i Ski i går så var han ikke fæl å se på altså I Ski fikk man mulighet til å ta bilde med han også.. Det var så mye 14iser rundt oss så jeg ville bare hjem når filmen var ferdig vi bor nemlig ca en time unna Ski, også måtte vi en halvtime motsatt vei for å hente bikkja også så selv om filmen var ferdig halv 9 så var ikke vi hjemme før halv 11... også er det en konkurranse på kondomeriet sin blogg Aah bor ikke så langt unna ski da! Men skal på kino i Fredrikstad denne gangen kanskje det vandrer en mr Grey der å! Hehe
Lilleninja Skrevet 14. februar 2015 #980 Skrevet 14. februar 2015 Lurt å småspise, ja Smaken på Ritz-kjeksen ble for kraftig for meg på det verste, så da gikk jeg over til riskaker De var jeg avhengig ut helt til jeg hadde spist tomatsuppe, og ble kvalm. Så trodde jeg at magen trengte MER mat, men det var visst heller motsatt, for med en gang jeg hadde fått ned riskaka så kom den opp igjen Håper du slipper å plages så mye da, og at du kan holde det i sjakk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå