malicious Skrevet 11. februar 2015 #921 Skrevet 11. februar 2015 Auuuauu.. Skulle bare reise meg opp fra sofaen etter å ha ligget rett ut litt og fikk fryktelig kramper/strekninger under magen på venstre side!! Måtte holde hånda over der i to-tre sekunder før det ga seg. Hva er det? Er det farlig? Var litt skummelt og ikke minst vondt! Ikke farlig nei hadde mye sånt selv. Begynn å ha til vane om å reise deg opp sakte. Som om magemusklene dine ikke fungerer. Ble mindre vondt for meg da i allefall
Skyblue Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #922 Skrevet 11. februar 2015 Jeg kjøpte anglsound jeg, men det var fra uke 12 jeg fikk høre hjerte. Jeg vet mange fraråder det, men jeg klarte bruke den med fornuft, så syns det var greit og veldig betryggende. Er spesielt frem til man kjenner liv at den er grei. I tillegg hadde jeg en tidlig ul og en bonus ul ho fastlegen min fordi legesenteret har ul apparat. Har lyst til å kjøpe sånn dopler jeg også men er så redd for å ikke klare å finne hjertelyden skal ihvertfall ikke kjøpe det før etter uke 12
lillemeg90 Skrevet 11. februar 2015 #923 Skrevet 11. februar 2015 Jeg hadde også god hjelp av doppleren:) var et par ganger jeg ikke fant lyd, men ventet noen timer og prøvde igjen hadde trodd jeg skulle få panikk, men jeg gjorde ikke det:)
Skyblue Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #924 Skrevet 11. februar 2015 (endret) Jeg hadde også god hjelp av doppleren:) var et par ganger jeg ikke fant lyd, men ventet noen timer og prøvde igjen hadde trodd jeg skulle få panikk, men jeg gjorde ikke det:) Vet ikke åssen jeg vil reagere hvis jeg ikke finner den Men kommer sikkert å ha i bakhodet at det ikke alltid er lett å finne den da Endret 11. februar 2015 av Skyblue
Lilleninja Skrevet 11. februar 2015 #925 Skrevet 11. februar 2015 Åh det håper jeg da! Jeg gleder meg til fødsel jeg :D Har du tenkt noe på hvordan du vil føde enda, da? Med eller uten smertestillende og sånne ting? Er jo litt tidlig å tenke på sånt, men tenker kanskje du er sånn som meg som alltid har hatt en formening om hvordan du skal føde Får henvisning jeg! Men vil ha to tidlig ul før uke 12, så får se om legen har lyst til å henvise meg to ganger hvis ikke får jeg bare betale for den ene. Veldig bra at du får henvisning til tidlig ul, det skulle jo egentlig bare mangle
Skyblue Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #926 Skrevet 11. februar 2015 Jeg har ligget rett ut i senga siden kl ett i dag. Er fryktelig forkjølet og føler meg veldig slapp og trøtt. Har tatt to paracet (m noen timers mellomrom) og fått servert Taco til middag av mannen. Håper jeg er bedre i morra ass!!! Og Puppene er litt mer ømme igjen! XD
miore Skrevet 11. februar 2015 #927 Skrevet 11. februar 2015 (endret) Jeg har ligget rett ut i senga siden kl ett i dag. Er fryktelig forkjølet og føler meg veldig slapp og trøtt. Har tatt to paracet (m noen timers mellomrom) og fått servert Taco til middag av mannen. Håper jeg er bedre i morra ass!!! Og Puppene er litt mer ømme igjen! XD Hurra for ømme pupper! --> ting man ikke sier til alle Edit: God bedring, forresten! Får håpe du kjenner deg bedre i morgen. Endret 11. februar 2015 av miore
Lilleninja Skrevet 11. februar 2015 #928 Skrevet 11. februar 2015 God bedring, og velkommen tilbake til de ømme(re) puppene
Skyblue Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #931 Skrevet 12. februar 2015 (endret) Jeg er utrolig nok rolig, men jeg tenker fælt nå. Var litt dårlig når jeg våkna og måtte på do. Så sjekker jeg som vanlig etter blod eller noe lignende på papiret og der er det bittelitt brunlig utflod. Tenker "er det pga crinone?" sjekker med fingeren etterpå men ingenting, bare litt crinone, som ser ut som cottage cheese Jeg vet ikke om jeg har gått i forsvarsposisjon eller noe men jeg er ikke helt nervevrak heller. Det gjør vondt i høyre bein (voksesmerter lignende) og litt vondt/Stikkinger eller noe sånt under magen og litt på høyre side. Ikke mensmurringer da. Vet ikke hvordan jeg skal tolke dette. Det er sikkert helt Uskyldi. Hvis dette går bra gleder meg meg sååånn til å bli ferdig m første trimester!! Bare stress. Endret 12. februar 2015 av Skyblue
Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 #932 Skrevet 12. februar 2015 Tenker at det nok er uskyldig, ja, men skjønner godt at du går med nervene i høyspenn nå
Skyblue Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #933 Skrevet 12. februar 2015 Tenker at det nok er uskyldig, ja, men skjønner godt at du går med nervene i høyspenn nå Nervene er IKKKE i høyspenn hehe. Heller det at jeg tenker litt bare. Men får bare være positiv til det motsatte er bevist
Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 #934 Skrevet 12. februar 2015 Nervene er IKKKE i høyspenn hehe. Heller det at jeg tenker litt bare. Men får bare være positiv til det motsatte er bevist Åh, så bra! Ja, det er noe i det ^^ Ikke lett, men det er jo det beste
Skyblue Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #935 Skrevet 12. februar 2015 Åh, så bra! Ja, det er noe i det ^^ Ikke lett, men det er jo det beste Nei, det er ikke lett. Mister konsentrasjonen og sånt da.. spørs om jeg klarer å gjøre litt skolearbeid i dag liksom... om jeg kommer til uke 12 og babyen lever, skal jeg virkelig feire!! Håper det å gå gravid er mye mer koselig og morsomt i andre og tredje trimester..
Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 #936 Skrevet 12. februar 2015 Nei, det er ikke lett. Mister konsentrasjonen og sånt da.. spørs om jeg klarer å gjøre litt skolearbeid i dag liksom... om jeg kommer til uke 12 og babyen lever, skal jeg virkelig feire!! Håper det å gå gravid er mye mer koselig og morsomt i andre og tredje trimester.. Æsj, det er ikke greit å konsentrere seg om andre ting, da, nei! Hehe, du får feire med sånn barnechampis fra Europris, jeg syns de er kjempegode Robby Bubbly heter de vel Den med fersken er kjempegooood Både ja og nei? Det er veldig godt når man er over den "grensa", og når man begynner å kjenne liv, men da bekymrer man seg for om det er "nok" liv, og så begynner kanskje bekkenplager og halsbrann mot slutten... Men det er mer kos enn slit, da, hvertfall for meg har det vært det ^^ For den følelsen man får hver gang lille sparker Som du skal få oppleve om noen uker
Skyblue Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #937 Skrevet 12. februar 2015 Æsj, det er ikke greit å konsentrere seg om andre ting, da, nei! Hehe, du får feire med sånn barnechampis fra Europris, jeg syns de er kjempegode Robby Bubbly heter de vel Den med fersken er kjempegooood Både ja og nei? Det er veldig godt når man er over den "grensa", og når man begynner å kjenne liv, men da bekymrer man seg for om det er "nok" liv, og så begynner kanskje bekkenplager og halsbrann mot slutten... Men det er mer kos enn slit, da, hvertfall for meg har det vært det ^^ For den følelsen man får hver gang lille sparker Som du skal få oppleve om noen uker Haha, bør vel prøve det da Ja, det er vel stadig noe å bekymre seg for, uansett hvor langt på vei man er, men det er verst de første 12 ukene, tror jeg. Det er jo tross alt de viktigste ukene i hele svangerskapet! Åh disse sparkene ja... det gleder jeg meg til! blir vel i slutten av mai en gang jeg kan kjenne de første sparkene? Puppene er så mye mindre ømme igjen! Blah forsvinner på morran og kommer tilbake utover dagen gitt.
Skyblue Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #938 Skrevet 12. februar 2015 Og så deeer ble puppene plutselig ømmere igjen! men akk jeg har fortsatt vondt i høyre lår og litt i nederste rygg. Litt menssmerter ish, lignr ikke heelt, men noe sånt. Det er nesten så jeg ikke tørr å gå ut av huset og finne på noe i tilfelle jeg plutselig mister og bløøøør men kan jo ikke tenke sånn!
juliane Skrevet 12. februar 2015 #939 Skrevet 12. februar 2015 Jeg har veldig troen på at det går fint denne gangen, altså! Rare magesmerter syns jeg jeg har hele tiden, så det trenger ikke bety noe annet enn at du er gravid!
Skyblue Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #940 Skrevet 12. februar 2015 Har så vooooondt i hoftebeinet!! Eller noe.. føltes som det begynner i hofta og går litt nedover låret på høyre side. Det stikker ikke, bare verker sånn. Blaahhhh dumme dumme bein. Prøver å rydde leiligheten, men plagsomt å ha det vondt der. Kjenner det bittelitt over rumpa også, på høyre side.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå