Lilleninja Skrevet 11. februar 2015 #901 Skrevet 11. februar 2015 Åh, disse deilige ligamentsmertene Ta det som et tegn på at ting vokser der inne? En annen gang jeg glemte at jeg var gravid ble litt smertefull da.. Jeg skulle hjelpe mamma med å sette på en sånn "snøskjerm" på frontruta, og da er det en "flapp" som skal festet inne i døra. Jeg slet med å få den til å ligge i ro, så "lur" som jeg var så holdt jeg den med begge hender og skulle dytte igjen med hofta.... det var bare det at det var en mage i veien Så jeg deisa magen inn i døra (au) ...
Skyblue Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #902 Skrevet 11. februar 2015 Hørtes ikke godt ut Lilleninja! Litt nervøs for at puppene er litt mindre ømme nå! Blæh.. De er fortsatt litt ømme men ikke like ømme som for to dager siden. Er jo bare 5+3, kan jo ikke forsvinne allerede? Bestilt digital så jeg kan se om jeg får 3+.
Lilleninja Skrevet 11. februar 2015 #903 Skrevet 11. februar 2015 Hørtes ikke godt ut Lilleninja! Litt nervøs for at puppene er litt mindre ømme nå! Blæh.. De er fortsatt litt ømme men ikke like ømme som for to dager siden. Er jo bare 5+3, kan jo ikke forsvinne allerede? Bestilt digital så jeg kan se om jeg får 3+. Det var litt "instant regret", kan man jo si Såvidt jeg vet så er det helt normalt at det kommer og går, men jeg skjønner at du blir nervøs Jeg hadde egentlig ikke ømme bryster i det hele tatt, nesten.. Hvertfall ikke som jeg kan huske, eneste var kvelden før ikm, da stakk det skikkelig til i ene puppen
Skyblue Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #904 Skrevet 11. februar 2015 Det var litt "instant regret", kan man jo si Såvidt jeg vet så er det helt normalt at det kommer og går, men jeg skjønner at du blir nervøs Jeg hadde egentlig ikke ømme bryster i det hele tatt, nesten.. Hvertfall ikke som jeg kan huske, eneste var kvelden før ikm, da stakk det skikkelig til i ene puppen Årh alt man skal bekymre seg for!!
Lilleninja Skrevet 11. februar 2015 #905 Skrevet 11. februar 2015 Årh alt man skal bekymre seg for!! Jepp! Dessverre så finner man alltids noe å bekymre seg for
blomst12 Skrevet 11. februar 2015 #906 Skrevet 11. februar 2015 Mine pupper var plutselig ikke ømme en dag forrige graviditet. Ble stressa, men puppene ble ømme igjen samme dagen eller dagen etter! Det svinger veldig. Jeg har ingen symptomer til nå, men tror bare jeg er typisk 4+4 idag. Er ikke så veldig stressa enda, men tenker jo litt på det! Trøster meg med at jeg faktisk ikke før gjort noe til eller fra uansett. Og når jeg ligger over doskåla skulle jeg vel ønske jeg slapp. Hoho. Drister du deg snart over i graviditetsdagbokverden?
Skyblue Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #907 Skrevet 11. februar 2015 Mine pupper var plutselig ikke ømme en dag forrige graviditet. Ble stressa, men puppene ble ømme igjen samme dagen eller dagen etter! Det svinger veldig. Jeg har ingen symptomer til nå, men tror bare jeg er typisk 4+4 idag. Er ikke så veldig stressa enda, men tenker jo litt på det! Trøster meg med at jeg faktisk ikke før gjort noe til eller fra uansett. Og når jeg ligger over doskåla skulle jeg vel ønske jeg slapp. Hoho. Drister du deg snart over i graviditetsdagbokverden? De er fortsatt litt ømme da, bare ikke LIKE ømme som for to dager siden Hehe... åh du må vel kanskje dra til legen for å finne ut hvor langt på vei du er ? Jeg ønsker meg litt symptomer jeg altså føler meg litt uggen i dag, men det pleier som regel å gå bort utover dagen. Hehe det var det da Jeg har liksom tenkt å vente til etter ul om 2 uker tror jeg Får jeg se et bankende hjerte og at alt ser bra ut, så tørr jeg sikkert å flytte over
miore Skrevet 11. februar 2015 #908 Skrevet 11. februar 2015 Ømheten kom og gikk veldig for meg! Det har den gjort hele veien fra under 4 uker til nå (19 uker). Så du bør ikke bekymre deg for akkurat dét, det er helt normalt
Lilleninja Skrevet 11. februar 2015 #909 Skrevet 11. februar 2015 De er fortsatt litt ømme da, bare ikke LIKE ømme som for to dager siden Hehe... åh du må vel kanskje dra til legen for å finne ut hvor langt på vei du er ? Jeg ønsker meg litt symptomer jeg altså føler meg litt uggen i dag, men det pleier som regel å gå bort utover dagen. Hehe det var det da Jeg har liksom tenkt å vente til etter ul om 2 uker tror jeg Får jeg se et bankende hjerte og at alt ser bra ut, så tørr jeg sikkert å flytte over Skjønner godt at du vil avvente til etter ul Men hey, "bra" de er litt ømme da, hvertfall
Skyblue Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #910 Skrevet 11. februar 2015 Skjønner godt at du vil avvente til etter ul Men hey, "bra" de er litt ømme da, hvertfall Haha ja! Litt er vel bedre enn ingenting Syns du skal føde snart jeg!
Lilleninja Skrevet 11. februar 2015 #911 Skrevet 11. februar 2015 Haha ja! Litt er vel bedre enn ingenting Syns du skal føde snart jeg! Det syns jeg også Nå er jeg så utålmodig at jeg ikke greier å grue meg helt til hvor vondt det skal gjøre engang Går utifra at det er helt forkrøplende vondt, da, så får jeg heller bli positivt overraska ... "Hører du det, lillemor, må du komme ut så Skyblue får vilja si, her!"
Skyblue Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #912 Skrevet 11. februar 2015 (endret) Det syns jeg også Nå er jeg så utålmodig at jeg ikke greier å grue meg helt til hvor vondt det skal gjøre engang Går utifra at det er helt forkrøplende vondt, da, så får jeg heller bli positivt overraska ... "Hører du det, lillemor, må du komme ut så Skyblue får vilja si, her!" Hun blir sikkert der inne lengst mulig for så å ta en skikkelig rakettfart ut til verden! Innen helgen er over er hun ute! Haha, jeg får sjeldent vilja mi da... Endret 11. februar 2015 av Skyblue
Lilleninja Skrevet 11. februar 2015 #913 Skrevet 11. februar 2015 Hun blir sikkert der inne lengst mulig for så å ta en skikkelig rakettfart ut til verden! Innen helgen er over er hun ute! Haha, jeg får sjeldent vilja mi da... Hahah, SCHWLOOP! Så lenge jeg ikke revner, og det går sakte nok til at hun ikke blir stressa, så kan gjerne fødselen gå kjempefort! Men jeg er første i familien som går overtid, så blir vel første som har en skikkelig lang fødsel også Håper du får vilja di denne gangen
Skyblue Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #914 Skrevet 11. februar 2015 Hahah, SCHWLOOP! Så lenge jeg ikke revner, og det går sakte nok til at hun ikke blir stressa, så kan gjerne fødselen gå kjempefort! Men jeg er første i familien som går overtid, så blir vel første som har en skikkelig lang fødsel også Håper du får vilja di denne gangen Ok, kanskje ikke i rakettfart da... stakkars deg Håper du får en fin fødsel med null revninger! Syns jeg skal få vilja mi denne gangen ja!
Lilleninja Skrevet 11. februar 2015 #915 Skrevet 11. februar 2015 Ok, kanskje ikke i rakettfart da... stakkars deg Håper du får en fin fødsel med null revninger! Syns jeg skal få vilja mi denne gangen ja! Hehe, det håper jeg også Du hadde vel tippet på nytt på fredag? Tenk at du etter all sannsynlighet skal føde om cirka 35 uker
lillemeg90 Skrevet 11. februar 2015 #916 Skrevet 11. februar 2015 Ømheten var veldig av og på her også! Ble kjempe redd med en gang de var mindre ømme 1
Skyblue Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #917 Skrevet 11. februar 2015 Hehe, det håper jeg også Du hadde vel tippet på nytt på fredag? Tenk at du etter all sannsynlighet skal føde om cirka 35 uker Åh det håper jeg da! Jeg gleder meg til fødsel jeg :D
blomst12 Skrevet 11. februar 2015 #918 Skrevet 11. februar 2015 De er fortsatt litt ømme da, bare ikke LIKE ømme som for to dager siden Hehe... åh du må vel kanskje dra til legen for å finne ut hvor langt på vei du er ? Jeg ønsker meg litt symptomer jeg altså føler meg litt uggen i dag, men det pleier som regel å gå bort utover dagen. Hehe det var det da Jeg har liksom tenkt å vente til etter ul om 2 uker tror jeg Får jeg se et bankende hjerte og at alt ser bra ut, så tørr jeg sikkert å flytte over Vet jo sånn ca hvor langt jeg er på vei, så har gått ut i fra det korteste! så får jeg heller bli positivt overrasket på oul! Hadde tenkt og klare meg uten tidlig ul denne gangen fordi jeg er blakk!
Skyblue Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #919 Skrevet 11. februar 2015 Vet jo sånn ca hvor langt jeg er på vei, så har gått ut i fra det korteste! så får jeg heller bli positivt overrasket på oul! Hadde tenkt og klare meg uten tidlig ul denne gangen fordi jeg er blakk! Får henvisning jeg! Men vil ha to tidlig ul før uke 12, så får se om legen har lyst til å henvise meg to ganger hvis ikke får jeg bare betale for den ene.
blomst12 Skrevet 11. februar 2015 #920 Skrevet 11. februar 2015 Får henvisning jeg! Men vil ha to tidlig ul før uke 12, så får se om legen har lyst til å henvise meg to ganger hvis ikke får jeg bare betale for den ene. Jeg kjøpte anglsound jeg, men det var fra uke 12 jeg fikk høre hjerte. Jeg vet mange fraråder det, men jeg klarte bruke den med fornuft, så syns det var greit og veldig betryggende. Er spesielt frem til man kjenner liv at den er grei. I tillegg hadde jeg en tidlig ul og en bonus ul ho fastlegen min fordi legesenteret har ul apparat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå