Lilleninja Skrevet 9. februar 2015 #881 Skrevet 9. februar 2015 Takk for alle gratulasjoner! Ja... tørr jeg og dra så tidlig da? Dessuten er det på FREDAG DEN 13... og jeg er som dere kanskje har skjønt litt overtroisk Hihi Hvis du er 100% sikker på at du faktisk har kommet langt nok, så skal det jo gå bra Men så tenker jeg at embryo kan vel gå i "dvale" også, så kanskje greit å ha det i uke 6, som du har sagt? Egentlig; ANER IKKE
Level up Skrevet 9. februar 2015 #882 Skrevet 9. februar 2015 Gratulerer med allerede 5 uker tilbakelagt 😊 Snart halvveis i 1. trimester 😊 Jeg hadde utsatt UL en uke eller to for å være helt sikker, men skjønner det kan være vanskelig å vente!
Skyblue Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #883 Skrevet 9. februar 2015 Har som sagt ikke mobil for øyeblikket (den har ikke kommet i dag heller, så den kommer i morra!) så jeg har flere ganger i dag prøvd å ringe til gynekologen med samboers mobil, uten respons. Men plutselig så ringer de tilbake og da er det selvfølgelig samboer som tar tlf. Vi var på besøk hos moren hans, så han turde ikke å be meg ta tlf osv, for han hadde gått ut av huset og ja.. haha, alt for å holde hemmeligheten skjult Så da ordnet han ny time for meg og han trodde selvfølgelig at jeg sa 27.02... men jeg sa at jeg ville ha 20.02! Men da blir det 27 ihvertfall, og da er jeg 7+5 uker. Forhåpentligvis. 18 dager igjen! håper det går fort... og ikke minst håper jeg embryoet her inne fortsetter å utvikle seg fint og at jeg får en fin opplevelse der borte. Men nå er det vel garantert at jeg får sett noe?? 1
Skyblue Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #884 Skrevet 9. februar 2015 Gratulerer med allerede 5 uker tilbakelagt Snart halvveis i 1. trimester Jeg hadde utsatt UL en uke eller to for å være helt sikker, men skjønner det kan være vanskelig å vente! Takk skal du ha! Det har jeg ikke tenkt på, halveis! da virker det ikke så lenge igjen! hehe Jepp, blir ul 7+5 nå gitt
Gjest Solstråla88 Skrevet 9. februar 2015 #885 Skrevet 9. februar 2015 Takk skal du ha! Det har jeg ikke tenkt på, halveis! da virker det ikke så lenge igjen! hehe Jepp, blir ul 7+5 nå gitt Ved 7+5 bør du iallefall kunne se en liten klump med et bankene hjerte. Da jeg tok tidlig ul i 8+3 hadde embryoet tegn til hode, armer og ben. Men jeg kunne ikke under noen omstendigheter se at dette skulle bli en baby. Heldigvis klarte jordmor å se det 1
miore Skrevet 9. februar 2015 #886 Skrevet 9. februar 2015 (endret) Takk skal du ha! Det har jeg ikke tenkt på, halveis! da virker det ikke så lenge igjen! hehe Jepp, blir ul 7+5 nå gitt Jeg var på UL 7+2, da så vi en liten bønne med bankende hjerte Endret 9. februar 2015 av miore 1
Skyblue Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #887 Skrevet 10. februar 2015 (endret) Føler meg så lite gravid i dag! Litt ekkelt å ikke føle seg gravid når man er det normalt så tidlig i svangerskapet håper jeg? Hvis jeg skal minne meg selv på at jeg faktisk er gravid, så kjenner jeg på puppene mine xD de er ømme Og litt såre. Opplevde noen minutters kvalme i natt i tre tiden men da jeg sovnet og sto opp igjen i ni tiden var kvalmen borte. Var også veldig varm og litt svett (æsj) når jeg våkna. OOgså opplevd at jeg plutselig får vondt i ett sekund under magen, litt sånn ligamentssmerter eller noe. Rett over lysken. Men bortsett ifra det føler jeg meg helt normal å håper ikke det er negativt. Men før jeg vet ordet av det kommer vel kvalmen etterhvert. Endelig fått mobilen!!! Endret 10. februar 2015 av Skyblue
Saraby Skrevet 10. februar 2015 #888 Skrevet 10. februar 2015 (endret) Føler meg så lite gravid i dag! Litt ekkelt å ikke føle seg gravid når man er det normalt så tidlig i svangerskapet håper jeg? Hvis jeg skal minne meg selv på at jeg faktisk er gravid, så kjenner jeg på puppene mine xD de er ømme Og litt såre. Opplevde noen minutters kvalme i natt i tre tiden men da jeg sovnet og sto opp igjen i ni tiden var kvalmen borte. Var også veldig varm og litt svett (æsj) når jeg våkna. OOgså opplevd at jeg plutselig får vondt i ett sekund under magen, litt sånn ligamentssmerter eller noe. Rett over lysken. Men bortsett ifra det føler jeg meg helt normal å håper ikke det er negativt. Men før jeg vet ordet av det kommer vel kvalmen etterhvert. Endelig fått mobilen!!! Jeg følte meg ikke det spøtt gravid før kvalmen kom rundt uke 6-7,men fortsatt da følte jeg meg ikke helt gravid Nå som jeg er 30 uker føler jeg meg ganske gravid, men også må kan jeg til tider egentlig bare føle meg som en gammel dame og ikke gravid grattis med mobil! Var på tide Endret 10. februar 2015 av Saraby
Skyblue Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #889 Skrevet 10. februar 2015 Jeg følte meg ikke det støtt gravid før kvalmen kom rundt uke 6-7,men fortsatt da følte jeg meg ikke helt gravid Nå som jeg er 30 uker føler jeg meg ganske gravid, men også må kan jeg til tider egentlig bare føle meg som en gammel dame og ikke gravid grattis med mobil! Var på tide Hah godt det ikke bare er meg. Føler nesten jeg bare innbiller meg det ikke så veldig oppblåst heller som forrige uke så i dag har jeg på meg litt trange jeans uten problem! Om dette går bra helt til oktober gleder jeg meg til magen begynner å poppe ut!
Lilleninja Skrevet 10. februar 2015 #890 Skrevet 10. februar 2015 Endelig telefon Jeg glemte av at jeg var gravid iblant i starten Heldigvis hadde mamma fått beskjed tidlig, for vi var hos dyrlegen med hunden og skulle ta røntgen av beina hennes. Det stod til og med på døra "Gravide skal ikke oppholde seg i rommet mens røntgen tas", så mamma sa til meg "LilleNinja, du må gå ut". "Hvorfor det?!" spurte en fornærmet LilleNinja, men så pekte hun på skiltet og minte meg på at jeg hadde ett knøtt i magen
Skyblue Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #891 Skrevet 10. februar 2015 Endelig telefon Jeg glemte av at jeg var gravid iblant i starten Heldigvis hadde mamma fått beskjed tidlig, for vi var hos dyrlegen med hunden og skulle ta røntgen av beina hennes. Det stod til og med på døra "Gravide skal ikke oppholde seg i rommet mens røntgen tas", så mamma sa til meg "LilleNinja, du må gå ut". "Hvorfor det?!" spurte en fornærmet LilleNinja, men så pekte hun på skiltet og minte meg på at jeg hadde ett knøtt i magen Haha ja sånn kan det gå!
Skyblue Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #892 Skrevet 10. februar 2015 Auuuauu.. Skulle bare reise meg opp fra sofaen etter å ha ligget rett ut litt og fikk fryktelig kramper/strekninger under magen på venstre side!! Måtte holde hånda over der i to-tre sekunder før det ga seg. Hva er det? Er det farlig? Var litt skummelt og ikke minst vondt!
Teriyaki Skrevet 10. februar 2015 #893 Skrevet 10. februar 2015 Auuuauu.. Skulle bare reise meg opp fra sofaen etter å ha ligget rett ut litt og fikk fryktelig kramper/strekninger under magen på venstre side!! Måtte holde hånda over der i to-tre sekunder før det ga seg. Hva er det? Er det farlig? Var litt skummelt og ikke minst vondt! Høres ut som ligamentsmerter. Helt normalt og ufarlig. Det er båndene som holder fast livmor som strekkes.
Skyblue Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #894 Skrevet 10. februar 2015 Høres ut som ligamentsmerter. Helt normalt og ufarlig. Det er båndene som holder fast livmor som strekkes. Ja det kjentes som ligamentsmerter. håper kroppen gjør sitt beste her inne da
Trampe Skrevet 10. februar 2015 #895 Skrevet 10. februar 2015 Jeg hadde kjempevondt da jeg var 6-8 uker begge gangene. Sånn type noen stikker meg med kniv-vondt. Varte i opp til en halvtime, og jeg bare lå og pustet det bort. Kjempeskummelt, men visstnok ikke uvanlig, og helt ufarlig. Jeg følte meg heller ikke gravid i starten, egentlig ikke før jeg begynte å kjenne litt liv og litt ubehag pga stramme bukser. Jeg glemmer det til stadighet fortsatt, og skvetter til når det kommer en dult inni der. Helt vanlig det også 1
juliane Skrevet 10. februar 2015 #896 Skrevet 10. februar 2015 Jeg har også hatt sånne smerter et par ganger, særlig når jeg har reist meg fra do. Har vel sittet litt fremoverbøyd og så strekker jeg meg helt ut. 1
Skyblue Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #897 Skrevet 10. februar 2015 Det er så godt å høre at det ikke bare er meg!!
Nautika Skrevet 10. februar 2015 #898 Skrevet 10. februar 2015 Det hjelper å bøye seg igjen når man kjenner smerten. Våknet ofte med vondt etter å ha snudd meg i senga. Det går litt opp og ned hvor mye som skal til for å få vondt
lillemeg90 Skrevet 10. februar 2015 #899 Skrevet 10. februar 2015 Ligamentsmerter kan være skikkelig vondt, så ikke rart du lurer!
Saltsild Skrevet 10. februar 2015 #900 Skrevet 10. februar 2015 Auuuauu.. Skulle bare reise meg opp fra sofaen etter å ha ligget rett ut litt og fikk fryktelig kramper/strekninger under magen på venstre side!! Måtte holde hånda over der i to-tre sekunder før det ga seg. Hva er det? Er det farlig? Var litt skummelt og ikke minst vondt! Jeg har det sånn jeg også! Det føles skikkelig ekkelt når det holder på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå