Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hurra for 5 uker - denne gangen går det veien! :)

Det marerittet hørtes helt forferdelig ut, tenker det var deilig å våkne uten så mye som en bloddråpe! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også flere blodige mareritt rundt uke 5, hvor det fosset ut når jeg var på do.

De har heldigvis gitt seg, håper de gir seg for deg også :) Huffda, hadde du mareritt i natt og sprang rett og testa da? :sjokkert: Godt det bare var en drøm :hug:

Metallsmak og tørr hals har jeg også hatt i flere uker. TROR ikke jeg er syk, tror bare det er alt som skjer i kroppen min :P håper det for din del også og at du ikke er syk!

Skrevet

Hurraaa for 5 uker, og å ha kommet lenger enn de andre gangene :hoppe::danse: Nå går det veien :nigo:

For et forferdelig mareritt :sjokkert: Må ha vært en enorm lettelse da du våknet og innså at det var nettopp det; et mareritt ;)

Ja jeg var så trist det første sekundet jeg våkna, men så bare "ey, jeg bare drømte!" :fnise:

Skrevet

Hurra for 5 uker - denne gangen går det veien! :)

Det marerittet hørtes helt forferdelig ut, tenker det var deilig å våkne uten så mye som en bloddråpe! :jepp:

Ja, ittno blod! :sol:

Jeg hadde også flere blodige mareritt rundt uke 5, hvor det fosset ut når jeg var på do.

De har heldigvis gitt seg, håper de gir seg for deg også :) Huffda, hadde du mareritt i natt og sprang rett og testa da? :sjokkert: Godt det bare var en drøm :hug:

Metallsmak og tørr hals har jeg også hatt i flere uker. TROR ikke jeg er syk, tror bare det er alt som skjer i kroppen min :P håper det for din del også og at du ikke er syk!

Håper det gir seg snart ja, hatt to mareritt om det så langt :P Jeg testa FØR jeg drømte hehe. La meg så tidlig i går fordi jeg var så trøtt, så da våkna jeg rundt fire i natt, var lysvåken og bestemte meg for å ta en test. Ble beroliget og la meg igjen. Men det hindret ikke at marerittet ikke skulle komme for det tydeligvis :P

Det er nok det som skjer i kroppen for tida ja! Håper det gir seg snart, for metallsmak er så æsj!

Føler meg ikke syk, bare litt gærn i halsen og snørrete nese! Tok en paracet i går, for sikkerhetsskyld, vil ikke bli syk!

Skrevet

Hurra for 5 uker :strix: denne gangen skal du være gravid i ca 35 uker til!

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med 5 uker! Dette holder helt til oktober! Jeg er 6 dager etter deg ca. Blir gøy og følge deg!

Skrevet

Gratulerer med 5 uker! Dette holder helt til oktober! Jeg er 6 dager etter deg ca. Blir gøy og følge deg!

Juhu! :biggrin: følger deg også! :jepp:

Skrevet

Fem uker og ticker og greier!!! :hoppe:

Skrevet

Hehe hurra for deet! :laugh:

Enda ikke fått tak i gynekologen for å utsette timen, men håper jeg får tak i dem i morra. Utrolig hvor vanskelig det skal være å få tak i leger og gynekologer a?! :jolie: Blir så stressa av det. Håper jeg kan få time den 18-20 en gang, da er jeg 6+3-6+5 uker, dermed større sjanse for å faktisk kunne se et hjerte banke. 5+5 er jo en risiko for å ikke se noe og da må jeg gå dager og vente på ny ul, og jeg vil ikke forlate ultralyden uten å ha fått sett noe, blir jo automatisk bekymret! Eller er det noen som faktisk har fått sett noe så tidlig?

Skrevet

Hurra for 5 uker! :hoppe:

I morgen begynner jo hjertet å slå :hjerte:

Jeg lurer på om jeg var sånn 5+5 da jeg var på UL med O. Det var hjerteaktivitet da :) Men ellers ikke noe å se. Like greit å ta det litt senere tenker nå jeg. :)

Skrevet

Hurra for 5 uker! :hoppe:

I morgen begynner jo hjertet å slå :hjerte:

Jeg lurer på om jeg var sånn 5+5 da jeg var på UL med O. Det var hjerteaktivitet da :) Men ellers ikke noe å se. Like greit å ta det litt senere tenker nå jeg. :)

Åå? Trodde det var 5+3?

Ja er sikker på at jeg vil være minst 6+0 før jeg skal på ul, så håper de svarer i morra!

Skrevet

Åå? Trodde det var 5+3?

Ja er sikker på at jeg vil være minst 6+0 før jeg skal på ul, så håper de svarer i morra!

Jeg trodde også det, men ifølge babyverden-appen så er det 5+1 :)
  • Liker 1
Skrevet

Jeg var 5+5 eller noe, og vi så hjertet da :hjerte:

Skrevet

Gratulerer! Krysser fingre for at du får et langt og fint svangerskap :)

Skrevet

Hei Skyblue! Har lest gjennom hele boka di nå. Her vil jeg gjerne følge med! Gratulerer så mye med ny graviditet! :gravid::hoppendeglad: Det virker jo VELDIG lovende denne gangen :)

Skrevet

Gratulerer med 5 uker!!

Venninna mi var på UL 5+5 og de så hjerte :)

Skrevet

Takk for alle gratulasjoner! :takke:

Ja... tørr jeg og dra så tidlig da? :P Dessuten er det på FREDAG DEN 13... og jeg er som dere kanskje har skjønt litt overtroisk :icon_lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...