juliane Skrevet 6. februar 2015 #841 Del Skrevet 6. februar 2015 Tror ikke det er så lett å se utvikling på strekene etter hvert, nei! Men du kan jo ta en ny digital om en stund? Ville nok ventet til jeg hadde passert 5 uker med god margin da. Jeg tok en 5 + 3, og da fikk jeg gravid 3 +. Jeg har hørt om mange kjæledyr som merker at matmor er gravid ganske tidlig! Katten til venninna mi er egentlig ingen kosepus, men har bodd oppå magen hennes hele svangerskapet. Sove til 09.30 hørtes helt himmelsk ut! Sitter på jobb og gjesper og brekker meg om hverandre, ikke noe å trakte etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. februar 2015 #842 Del Skrevet 6. februar 2015 Når de har blitt så sterke er det nok ikke enkelt å se forskjell nei:) Og hunden min begynte veldig tidlig med å klenge også, de lukter jo hormonene og de er på strak vei oppover der du er nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #843 Del Skrevet 6. februar 2015 Tror ikke det er så lett å se utvikling på strekene etter hvert, nei! Men du kan jo ta en ny digital om en stund? Ville nok ventet til jeg hadde passert 5 uker med god margin da. Jeg tok en 5 + 3, og da fikk jeg gravid 3 +. Jeg har hørt om mange kjæledyr som merker at matmor er gravid ganske tidlig! Katten til venninna mi er egentlig ingen kosepus, men har bodd oppå magen hennes hele svangerskapet. Sove til 09.30 hørtes helt himmelsk ut! Sitter på jobb og gjesper og brekker meg om hverandre, ikke noe å trakte etter! Skal egentlig ikke kjøpe flere tester nå, men får se hva jeg føler neste uke Rart at de kan merke noe, og så tidlig da! Uff, hørtes ikke fristende ut nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #844 Del Skrevet 6. februar 2015 Når de har blitt så sterke er det nok ikke enkelt å se forskjell nei:) Og hunden min begynte veldig tidlig med å klenge også, de lukter jo hormonene og de er på strak vei oppover der du er nå Tenkte det Bekymrer meg ikke altså, er bare godt å se at de ikke blir svakere ihvertfall. Eldste hunden oppfører seg helt normalt, men minste er helt der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. februar 2015 #845 Del Skrevet 6. februar 2015 Hehe ja de er jo forskjelluge disse hundene også min er blitt dilterau totalt:p og han beskytter meg når vi er ute.. Ikke så festlig akkurat det da:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #846 Del Skrevet 6. februar 2015 Hehe ja de er jo forskjelluge disse hundene også min er blitt dilterau totalt:p og han beskytter meg når vi er ute.. Ikke så festlig akkurat det da:p Men er jo litt koselig også, å se at de passer litt ekstra på oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. februar 2015 #847 Del Skrevet 6. februar 2015 Men er jo litt koselig også, å se at de passer litt ekstra på oss. Ja, er jo det da men slitsomt med knurring for hver minste ting som rører seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. februar 2015 #848 Del Skrevet 6. februar 2015 Rart med disse pelsbarna, ja, familiehunden vår ble også mer klengete på meg etter at jeg ble gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #849 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Jeg har knallgul urin. Drikker jeg for lite vann? Eller kan man få det når man er gravid? uvi? Den er ikke mørkegul men sånn.. selvlysende liksom! Endret 7. februar 2015 av Skyblue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. februar 2015 #850 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg har knallgul urin. Drikker jeg for lite vann? Eller kan man få det når man er gravid? uvi? Den er ikke mørkegul men sånn.. selvlysende liksom! Selvlysende? .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #851 Del Skrevet 7. februar 2015 Selvlysende? .. Haha ja.. eller hva jeg skal si. Neongult? Sånn som den gule pennen man stryker over for å markere ? Veldig lik den fargen. Utrolig weird! Jeg drikker masse vann osv så kanke være mangel på væske.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. februar 2015 #852 Del Skrevet 7. februar 2015 Haha ja.. eller hva jeg skal si. Neongult? Sånn som den gule pennen man stryker over for å markere ? Veldig lik den fargen. Utrolig weird! Jeg drikker masse vann osv så kanke være mangel på væske.. Hmm.. Har dessverre ikke noen erfaring med det ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 7. februar 2015 #853 Del Skrevet 7. februar 2015 Samme her... Men kjenner jeg er konstant tørst også, og pøser på kanskje 2 liter til dagen, springer ofte på do. Og blir allikevel "dehydrert" i løpet av natta med knallgult tiss. Vet ikke om det er normalt? Har bare tenkt at slik er det bare.. Kanskje kroppen har mye væske i omløp? Eller så feiler vi noe begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #854 Del Skrevet 7. februar 2015 Samme her... Men kjenner jeg er konstant tørst også, og pøser på kanskje 2 liter til dagen, springer ofte på do. Og blir allikevel "dehydrert" i løpet av natta med knallgult tiss. Vet ikke om det er normalt? Har bare tenkt at slik er det bare.. Kanskje kroppen har mye væske i omløp? Eller så feiler vi noe begge to Godt jeg ikke er alene om det da.... googla litt nå og hvis det ikke er uvi (noe det ikke kan være fordi da må urinen være mørk og grumsete) og hvis det heller ikke er væskemangel så tyder ofte veldig gul urin på gutt. Kanskje det er det? Får snakke m jordmor om det når jeg skal på tidlig ul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. februar 2015 #855 Del Skrevet 7. februar 2015 Er ikke de der tablettene du tar da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #856 Del Skrevet 7. februar 2015 Er ikke de der tablettene du tar da? Står ingenting om det, så tror ikke det Jaja, det er vel ikke så big deal, har ikke hatt det noe mer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #857 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg er forresten helt fryktelig hormonell i dag. Det er helt jævlig, for jeg har egentlig ingen grunn til å være så irritert og kort lunta som jeg er i dag! Kan ikke styre meg selv. Og jeg er så fuckings forbanna på bring og deres "ekspress" levering. Jeg bestilte mobilen på onsdag og betalte 79 kr ekstra for ekspress levering, men tror dere ikke dem sier at mobilen ikke kommer før tirsdag? Ekspress levering skal ta 2-5 dager og vanlig 2-6 dager. Vel, jeg har betalt 79 kr for ingenting!!! De kunne ha klart å få mobilen hit I DAG vel! Halloo vi er i 2015 liksom, slow motion much eller?? JEG TRENGER EN MOBIL FOR POKKER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 7. februar 2015 #858 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg er forresten helt fryktelig hormonell i dag. Det er helt jævlig, for jeg har egentlig ingen grunn til å være så irritert og kort lunta som jeg er i dag! Kan ikke styre meg selv. Og jeg er så fuckings forbanna på bring og deres "ekspress" levering. Jeg bestilte mobilen på onsdag og betalte 79 kr ekstra for ekspress levering, men tror dere ikke dem sier at mobilen ikke kommer før tirsdag? Ekspress levering skal ta 2-5 dager og vanlig 2-6 dager. Vel, jeg har betalt 79 kr for ingenting!!! De kunne ha klart å få mobilen hit I DAG vel! Halloo vi er i 2015 liksom, slow motion much eller?? JEG TRENGER EN MOBIL FOR POKKER Jeg er hormonell selv, og så kvalm. Kjeft på bring, det hadde jeg gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 8. februar 2015 Forfatter #859 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) 5+0! Fortsatt lang vei igjen, men nå er jeg forbi min personlige milepæl der det gikk galt de forrige gangene og det føltes godt! Det er fortsatt like skummelt og i dag morges hadde jeg et fælt mareritt! Drømte at jeg skulle sjekke om det var blod i trusa, som jeg alltid gjør haha, og så VAR det det. Og det gikk fra litt blod til masse blodsprut og søl over hele badet på noen sekunder. Jeg fikk ikke stoppet det og tørket opp etter meg hele tiden, men det kom stadig mer. Det var så virkelig at når jeg våkna så bare "OJ... det skjedde ikke! Jeg blør ikke." Fy f... Testen i natt er litt sterkere enn kontrollstreken, så jeg er rolig. Ellers våknet jeg opp med skikkelig blod/metallsmak i munnen og veldig tørr! Har også litt halsbrann, men tror det er mannen som har smittet meg fordi han har vært litt syk de siste dagene,blant annet med halsbrann. Håper ikke jeg blir syk, men halsbrann er IKKE deilig. Jeg må bare si at jeg er veldig lykkelig om dagen! Tross alt hormonene, mareritt og halsbrann, blant annet At jeg fortsatt er gravid er så bra, så sånn må bare bare fortsette! Endret 8. februar 2015 av Skyblue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. februar 2015 #860 Del Skrevet 8. februar 2015 Hurraaa for 5 uker, og å ha kommet lenger enn de andre gangene Nå går det veien For et forferdelig mareritt Må ha vært en enorm lettelse da du våknet og innså at det var nettopp det; et mareritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå