Skyblue Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #821 Del Skrevet 4. februar 2015 Åå!! Gratulerer så mye skyblue :) denne gsngen går det bra! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 4. februar 2015 #822 Del Skrevet 4. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #823 Del Skrevet 4. februar 2015 Sto opp halv 6 i dag for å ta denne. Jeg skalv og hjertet dunket så hardt at jeg nesten kunne høre det... hehe. "Gravid" kom opp ganske fort, men deretter brukte den ganske lang tid på å bestemme seg for hvilken uker jeg skulle få. Jeg var så fryktelig nervøs!! Og det var en stor lettelse å se 2-3 uker når den endelig dukka opp! Jeg er 4+3 i dag. Er veldig glad nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. februar 2015 #824 Del Skrevet 4. februar 2015 Så bra!! Da har du jo riktig så bra HCG-stigning! Jeg fikk ikke 2-3 da jeg var like langt på vei som deg! Lover godt! Tvillinger? Hehe, neida, men det er jo kjempebra at du har så mye hcg allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #825 Del Skrevet 4. februar 2015 Så bra!! Da har du jo riktig så bra HCG-stigning! Jeg fikk ikke 2-3 da jeg var like langt på vei som deg! Lover godt! Tvillinger? Hehe, neida, men det er jo kjempebra at du har så mye hcg allerede. Hehe, tror heller jeg produserte hcg tidlig. Fikk jo første antydning til strek allerede 8 dpo. Syns èn er mer enn nok Men så klart, hvis det skulle være to der inne, så er det vel bare å brette opp ermene og gjøre seg klar for dobbelt moro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. februar 2015 #826 Del Skrevet 4. februar 2015 Hehe, tror heller jeg produserte hcg tidlig. Fikk jo første antydning til strek allerede 8 dpo. Syns èn er mer enn nok Men så klart, hvis det skulle være to der inne, så er det vel bare å brette opp ermene og gjøre seg klar for dobbelt moro... Ja, sannsynligheten for tvillinger er jo ikke akkurat stor, men det hender jo. For å være ærlig, så tror jeg at jeg hadde blitt livredd hvis jeg hadde fått beskjed om to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #827 Del Skrevet 4. februar 2015 Ja, sannsynligheten for tvillinger er jo ikke akkurat stor, men det hender jo. For å være ærlig, så tror jeg at jeg hadde blitt livredd hvis jeg hadde fått beskjed om to! Ja herregud jeg ser for meg at det er umulig å ta vare på to babyer på en gang! Spesielt ikke for oss førstegangs! for eksempel når den ene er ferdig m å skrike og fått ny bleie, så begynner den andre... Dessuten syns jeg det virker mye mer koselig å bare fokusere på èn baby men hva vet vel jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. februar 2015 #828 Del Skrevet 4. februar 2015 Ja herregud jeg ser for meg at det er umulig å ta vare på to babyer på en gang! Spesielt ikke for oss førstegangs! for eksempel når den ene er ferdig m å skrike og fått ny bleie, så begynner den andre... Dessuten syns jeg det virker mye mer koselig å bare fokusere på èn baby men hva vet vel jeg! Ja samme her, men jeg har hørt at mange tvillinger synkroniserer seg etter hvert, sånn med tanke på nattmat og sånt. Det gjelder visst ikke alle, men er ikke uvanlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. februar 2015 #829 Del Skrevet 4. februar 2015 Så bra Tvillinger ja kan jo være;) ved første innleggelse så sa gyn at ultralyden var for å sjekke at alt var bra og siden jeg var så dårlig, om det var flere der inne. Jeg fikk litt panikk et øyeblikk der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. februar 2015 #830 Del Skrevet 4. februar 2015 Hurra!!!! Fin økning det der! Jeg fikk ikke 2-3 før jeg var over 5 uker på vei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #831 Del Skrevet 4. februar 2015 Det er flere tvillingpar på min fars side, men bare mennene i den familien har fått tvillinger. Det er jo bare menn som er bærer av tvillinggenet eller noe? Billigstrimlene kom i posten i dag. Måtte jo Seff svi av en hah. Hadde holdt meg i tre timer ca og test streken er like sterk som kontrollstreken. Et vakkert syn! Trodde aldri jeg skulle oppleve det Håper nå dette bare er positivt og at denne spiren har tenkt å bli hele veien. Fikk time for tidlig ul 13.02 men da er jeg bare 5+5, så jeg skal ringe opp igjen i morra og be om en ny time litt senere. Jeg tenkte noe rundt uke 6+3 eller noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 4. februar 2015 #832 Del Skrevet 4. februar 2015 Tvillinger er arvelig gjennom mor Greit å utsette UL litt, så får dere kanskje sett litt mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #833 Del Skrevet 4. februar 2015 Tvillinger er arvelig gjennom mor Greit å utsette UL litt, så får dere kanskje sett litt mer? Ah.. Jeg skal jo på ul for å se om det er et hjerte som banker... så derfor kan jeg risikere å ikke se det hvis jeg drar 5+5. Så utsetter derfor en uke så jeg er mer sikker på at jeg får sett noe liv der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #834 Del Skrevet 4. februar 2015 Har forresten litt vondt nederst I ryggen i dag. Rett over rumpa liksom. Kjenner det spesielt når jeg sitter. Litt skummelt. Googla litt og det står ligamentssmerter eller bekkenløsning. Håper det "bare" er det og ikke noe negativt liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #835 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Har dere prøvd ring, hårstrå og legge det over hovedpulsåren på håndleddet og sett hva resultatene blir? Snakker med jentene på babyverden og på de som har barn fra før, har det stemt så langt på alle sammen! Litt creepy Jeg fikk samme resultat tre ganger: gutt, gutt og jente. Prøvde på mannen også og han fikk eksakt samme som meg. Så er litt spent på om det stemmer... For dere som ikke vet åssen det funker: Riv et hårstrå fra ditt eget hår, tre det gjennom en ring du bruker ofte, legg hårstrået dobbelt, legg det over håndleddet (der hovedpulsåra er) og hold hånda helt stødig. Så ser du hva som skjer. Rett fram og tilbake er gutt og sirkler er jente. Skifter den plutselig retning uten stopp kan det bety tvillinger eller tette barn. Ikke stopp før ringen har stoppet helt selv. Da får man se hvor mange barn man får og hvilket kjønn i rekkefølge Endret 4. februar 2015 av Skyblue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 5. februar 2015 #836 Del Skrevet 5. februar 2015 ååå så gøy skyblue Ville nok utsatt den timen en uke ja, kjipt å komm så er det for tidlig for hjertet å slå! Da blir du bare unødvendig bekymret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 5. februar 2015 Forfatter #837 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Jepp, skal ringe etterpå. Håper jeg kan få ul 20-25 februar en gang! Endret 5. februar 2015 av Skyblue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. februar 2015 #838 Del Skrevet 5. februar 2015 Sååå bra med gravid 2-3 Blir nok kjekt å få utsatt ul litt, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 6. februar 2015 #839 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Gratulerer så mye SkyeBlue!! For en fin test! (Måtte gratulere igjen!) Endret 6. februar 2015 av Saltsild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #840 Del Skrevet 6. februar 2015 Mobilen min døde for 2 dager siden, etter at jeg mista den i gulvet for ente gang. Da var det bare stjerner som fløy rundt i skjermen. Stakkars mobil! <3 RIP! Og jeg som er avhenig av å ha en, bestilte meg i går en ny. Valgte ekspress levering i håp om at den kan komme innen lørdag! Fikk leveringsbekreftelse i går kl ti på morgenen, så hååååper jeg får hente den i dag! Er jo helt jævlig uten Jeg er 4+5 i dag og er forbi 4+3 der jeg mistet sist gang og tror jeg mistet 4+5 eller 4+6 første gangen, så det skal bli godt å komme til søndag og ikke minst håpe at det fortsetter sånn helt til Oktober. Testtreken og kontrollstreken har vært like sterke de siste tre dagene her, tror den var ett hakket sterkere i dag enn de to forrige dagene Er nok litt vanskeligere å se forskjell nå når strekene er såppas sterke nå. De kan vel egentlig ikke bli noe særlig sterkere? Jeg vet ikke om minste hunden aner noe inni meg hehe, men hun har vært fryktelig klengete de siste tre-fire dagene nå! Hun har alltid likt å sitte sammen med meg på sofaen, men nå er hun etter meg overalt. Følger meg på do, vil sove sammen med meg i senga, sitter ved siden av meg på gulvet når jeg sitter på pcen (må be henne gå og legge seg). Mammadalt Men jeg har lurt veldig på om hunder merker noe veldig tidlig! Sånn som de merker natur katastrofer som flom eller jordskjelv eller noe, lenge før oss mennesker... Jeg var forresten så trøtt i går at jeg ga opp kl 21 og gikk og la meg, sovna rundt 22 og har sovet fra kl 22-09.30!!! Det var deilig det! Da vet man at det er helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå