blomst12 Skrevet 2. februar 2015 #801 Del Skrevet 2. februar 2015 Mine symptomer svingte veeeldig! Skjønner det er ekkelt, men er normalt. Enig med de andre, test i vei, så lenge du ikke blir stressa av det da! Krysser alt jeg har for at mageboeren din tar opp plassen helt til oktober. Det fortjener du virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #802 Del Skrevet 2. februar 2015 Kjøpte meg nettopp verdens kuleste vårjakke!!! Og hadde så sykt lættis istad at jg nesten var redd for å flire frøet ut. Haha. Så dagen har ikke vært så verst likevel og den har til og med gått litt fort.. Forresten hva mener dere: mensappen sier jeg er 4+4, menstermin på BV sier jeg er 4+2 og eldato sier jeg er 4+1. Hva er mest riktig? El termin antar jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #803 Del Skrevet 2. februar 2015 Mine symptomer svingte veeeldig! Skjønner det er ekkelt, men er normalt. Enig med de andre, test i vei, så lenge du ikke blir stressa av det da! Krysser alt jeg har for at mageboeren din tar opp plassen helt til oktober. Det fortjener du virkelig Godt å høre. Ja det hjelper å teste. Ihvertfall når testene blir sterkere Det er ingenting annet jeg heller vil! Oktober baby hørtes fantastisk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. februar 2015 #804 Del Skrevet 2. februar 2015 Siden du testet er vel kanskje el dato mest riktig, men tror legene forholder seg til mensdato uansett. Kanskje noen andre har mer erfaring med det:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Level up Skrevet 2. februar 2015 #805 Del Skrevet 2. februar 2015 Snikleser melder seg! 😊 Gratulerer så mye. Krysser fingrene for at spiren sitter denne gang 😊 Alle gode ting er tre! Ang. terminberegning vil jeg si el-termin er riktig. Menstermin kan være usikker dersom man ikke tar høyde for sykluslengde. Babyverden regner svangerskapslengden én dag lenger enn legen (tror jeg). Jeg er nå i uke 20. Vet når el fant sted. Har noe lenger syklus enn 28 dager. Likevel regnet legen ut termin fra første dag i siste mens og med 28 dagers syklus. Den datoen hun kom frem til satt hun på svangerskapspapirene. På OUL ble denne justert og stemmer på en prikk med min el-termin. Jeg har i følge gynekologen termin en dag før Babyverdens terminkalkulator 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #806 Del Skrevet 2. februar 2015 Snikleser melder seg! 😊 Gratulerer så mye. Krysser fingrene for at spiren sitter denne gang 😊 Alle gode ting er tre! Ang. terminberegning vil jeg si el-termin er riktig. Menstermin kan være usikker dersom man ikke tar høyde for sykluslengde. Babyverden regner svangerskapslengden én dag lenger enn legen (tror jeg). Jeg er nå i uke 20. Vet når el fant sted. Har noe lenger syklus enn 28 dager. Likevel regnet legen ut termin fra første dag i siste mens og med 28 dagers syklus. Den datoen hun kom frem til satt hun på svangerskapspapirene. På OUL ble denne justert og stemmer på en prikk med min el-termin. Jeg har i følge gynekologen termin en dag før Babyverdens terminkalkulator 😊 Hei sniker! Takk for at du forteller. Da tror jeg mer på at el termin er den mest riktige! greit å være litt nøyaktig også når man skal på tidlig ul. Kjedelig hvis man tror man er noen dager lenger enn man egentlig er og så får man kanskje ikke sett noe på ul heller fordi det er for tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. februar 2015 #807 Del Skrevet 2. februar 2015 Greit å være oppmerksom på at det finnes mange lengder på svangerskap også. Norske leger bruker 40+2 eller 40+3, mens i utlandet er det 40+0. Babyverden bruker 40+3. Fastlegen min brukte 40+2, mens etter oul var termin plutselig på 40+3 Forvirringen er komplett! Så bra du har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. februar 2015 #808 Del Skrevet 2. februar 2015 Greit å være oppmerksom på at det finnes mange lengder på svangerskap også. Norske leger bruker 40+2 eller 40+3, mens i utlandet er det 40+0. Babyverden bruker 40+3. Fastlegen min brukte 40+2, mens etter oul var termin plutselig på 40+3 Forvirringen er komplett! Så bra du har hatt en fin dag Jeg har faktisk termin 40+4 Sist gang hadde jeg termin 40+3. Samme sykehuset, og vet at andre jeg kjenner som hører til samme sykehus har termin 40+3. Helt merkelig, men det er nå så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. februar 2015 #809 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg har faktisk termin 40+4 Sist gang hadde jeg termin 40+3. Samme sykehuset, og vet at andre jeg kjenner som hører til samme sykehus har termin 40+3. Helt merkelig, men det er nå så. Så rart! Jeg ble flyttet en dag på oul (stod hvilken uke og dag på skjemaet) og termin ble flyttet to dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. februar 2015 #810 Del Skrevet 2. februar 2015 Så rart! Jeg ble flyttet en dag på oul (stod hvilken uke og dag på skjemaet) og termin ble flyttet to dager.. Jeg ble også flyttet, så mye som seks dager. Var da 17+6 på en torsdag, men fikk termin 24 februar, som er på en tirsdag, noe som vil si at termin blir 40+4 Men det er nå greit nok. En dag fra eller til spiller jo ingen rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 3. februar 2015 Forfatter #811 Del Skrevet 3. februar 2015 Drømte i natt at jeg mista og at jeg blødde fra det ene øret! Kan tru jeg var letta da jeg våknet I natt tror jeg jeg hadde nattesvette for første gang... heh. Brystene ble plutselig mye mer ømme i går kveld og jeg tenkte "da forsvinner de på morgenen og kommer tilbake på kvelden da" men våknet opp med en større pupp enn den andre og fortsatt litt ømme. Herregud, den ene er sånn ca håndfull mens den andre er litt mer enn en håndfull.. Weird. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 3. februar 2015 #812 Del Skrevet 3. februar 2015 Drømte i natt at jeg mista og at jeg blødde fra det ene øret! Kan tru jeg var letta da jeg våknet I natt tror jeg jeg hadde nattesvette for første gang... heh. Brystene ble plutselig mye mer ømme i går kveld og jeg tenkte "da forsvinner de på morgenen og kommer tilbake på kvelden da" men våknet opp med en større pupp enn den andre og fortsatt litt ømme. Herregud, den ene er sånn ca håndfull mens den andre er litt mer enn en håndfull.. Weird. Fra øret! Shit, godt du ikke var så langt på vei da! Må være godt å våkne av slikt da Ja er mer svette også et symptom? Har merket det de siste dagene at jeg svetter mer- og på en måte en slags kald svette! Olala! Det liker vel gubben? Jeg har selv annonsert til kjære hjemme at han kan glede seg til jeg kommer hjem, for nå er det fulle mugger ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 3. februar 2015 Forfatter #813 Del Skrevet 3. februar 2015 Fra øret! Shit, godt du ikke var så langt på vei da! Må være godt å våkne av slikt da Ja er mer svette også et symptom? Har merket det de siste dagene at jeg svetter mer- og på en måte en slags kald svette! Olala! Det liker vel gubben? Jeg har selv annonsert til kjære hjemme at han kan glede seg til jeg kommer hjem, for nå er det fulle mugger ^^ Hah mannen sa at jeg sov veldig urolig i natt. Blant annet snorka jeg skikkelig og lå med beina OPP!!! noen ganger... Ja det er vel et symptom det også. Enten nattesvette eller til vanlig. Håper ikke jeg blir en sånn svettekjerring etter hvert.. heh. Hehe mannen er ikke mistfornøyd ihvertfall.. tror jeg! Vi har ikke hatt så mye sengekos og klåing i det siste.. jeg er litt nervøs enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 3. februar 2015 #814 Del Skrevet 3. februar 2015 Gratulerer så mye!! Moren min fortalte meg at hun og faren min ikke kunne ligge på samme rom i noen måneder når hun var gravid fordi hun svetta sånn, og lå tydeligvis og sukk over at hun svetta i søvne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 3. februar 2015 Forfatter #815 Del Skrevet 3. februar 2015 Gratulerer så mye!! Moren min fortalte meg at hun og faren min ikke kunne ligge på samme rom i noen måneder når hun var gravid fordi hun svetta sånn, og lå tydeligvis og sukk over at hun svetta i søvne Taakk!! Wææ håper ikke det skjer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 3. februar 2015 #816 Del Skrevet 3. februar 2015 Taakk!! Wææ håper ikke det skjer meg Haha, håper ikke det skjer meg heller Da får jeg fnatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 3. februar 2015 #817 Del Skrevet 3. februar 2015 Usj! Svette SÅ masse at han ikke vil dele seng? Ser for meg flodbølge av svette, hadde de det veldig trangt i senga? Håper vi alle slipper det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 3. februar 2015 #818 Del Skrevet 3. februar 2015 Usj! Svette SÅ masse at han ikke vil dele seng? Ser for meg flodbølge av svette, hadde de det veldig trangt i senga? Håper vi alle slipper det der! Ja, de var studenter begge to Tror de hadde en 120 seng. Jeg hadde drept samboer, hahaahah! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 3. februar 2015 #819 Del Skrevet 3. februar 2015 Åå!! Gratulerer så mye skyblue :) denne gsngen går det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #820 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Fiksa på bilde neste side. -------> Endret 4. februar 2015 av Skyblue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå