Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Skyblue

Anbefalte innlegg

Idag har jeg hangover føltes det som. Skikkelig trøtt og småuggen. Gjesper konstant og har hatt lyst til å legge meg siden kl 3 eller noe :P så dette har vært en lang lørdag! Legger vel meg snart, bare føltes som før ni ikke er lov hah.

I morra er jeg 4+0 og så begynner den skumle uka. Noen som vil krysse fingre sammen m meg hele uka? ;) jeg skal ta dag for dag og tenke positivt! Frykten for at det skal gå galt igjen er der Så klart, men samtidig er jeg rolig og håper på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg krysser alt jeg har!:) mitt største ønske for deg er at du får gå gjennom dette svangerskapet uten kmplikasjoner og føde en fin og frisk liten gutt eller jente! Det fortjene du virkelig nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser alt jeg har! :) mitt største ønske for deg er at du får gå gjennom dette svangerskapet uten kmplikasjoner og føde en fin og frisk liten gutt eller jente! Det fortjene du virkelig nå :)

Ååh det var koselig sagt! :blush: Håper ønsket ditt blir oppfylt, for det er nemlig mitt største ønske også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattens cbplus ;) pluss en positiv eltest. Jeg er glad!

16jj3hu.jpg

14 dpo, 4+0.

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cb-en er jo kjempesterk! Jeg tror jeg har sett svakere cb-er som er tatt på IKM altså ;)

Krysser fingrene for den neste uka (og de 35 etter det igjen) :klemmer:

Endret av Nautika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plutselig føltes det som jeg plutselig innså at jeg er inni den uka jeg har mistet begge gangene. Jeg er vant til at det er denne uka det skal snu... men med så sterke tester som jeg har fått, har jeg en god følelse inni meg. Det føltes litt som det skal gå bra denne gangen, men samtidig føltes det som det ikke skal. Tror det er fordi de eneste erfaringene jeg har er at det går galt etter en liten stund. Det virker fortsatt litt fjernt at jeg kan være gravid i uke 6,7,8,12,15,25,30 osv. At jeg også vil opplevde fødsel. Innerst inne vet jeg at jeg også vil oppleve det en dag, men likevel er det noe inni meg som sier at det er umulig.

Frykten og tankene kom nå, jeg har vært litt redd helt siden positiv test såklart, men jeg har tatt det hele med ro og klart å tenke positivt. Jeg gjør det nå også, tenker positivt og sånt, men jeg er plutselig mye mer redd også. Jeg er allerede så knyttet til graviditeten og ønsker så sterkt at dette skal gå bra. Jeg tror det går bra, til forskjell fra sist gang hvor jeg allerede fra første svake positive test hadde en dårlig følelse. Det har jeg ikke denne gangen.

Jeg leste BVappen sin i stad. Hva som skjer fra 4+0-4+6. At det dannes en spalte langs nesten hele ryggplaten og at den har forskjellige oppgaver. Danne pusteorganer osv. Og det virker som det er det viktigste for at det skal gå bra. Alt må klaffe perfekt. Tenk hvis det er det embryoet inni meg ikke klarer.

Skal ikke tenke sånt nå så klart, men når jeg leste det istad så ble jeg litt redd. Jeg våknet opp i dag med litt ømme bryster og det har jeg ikke hatt noe av tidligere. Eller, begynte å få det litt på lørdag. Og nå går jeg rundt og kjenner på de hele tida! haha... redd for at de plutselig ikke skal være ømme lenger likevel :P

Jaja! Jeg skal ikke gå rundt og sutre og la frykten ta overhånd. Det påvirker ikke hvordan dette vil gå uansett, så jeg skal gjøre mitt beste å være positiv og nyte dette. Ta dag for dag.

Om noen få timer er jeg 4+1! Håper denne uka går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der falt jeg for fristelsen... bestilte meg 5 nye billigstrimler :sjenert: Akkurat nå føltes det som jeg er en alkis som nettopp tok en slurk av vodkaflasken i skjul, bare fordi jeg MÅ ha. Haha. Men serr.. det eneste som kan hjelpe meg gjennom dagen er en sterk fin test. Bare det å se økning på testene gir meg ro.

Ikke si noe til mannen...... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, hvis testing gjør at du føler deg bedre er det da ingen grunn til å la være! :) Testet selv i dag jeg, 5+3, for å være sikker på at hcg hadde økt siden positiv test 3+6... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, hvis testing gjør at du føler deg bedre er det da ingen grunn til å la være! :) Testet selv i dag jeg, 5+3, for å være sikker på at hcg hadde økt siden positiv test 3+6... :sjenert:

Ja bestemte meg nå nettopp for at jeg skal tillate meg selv å teste en gang hver morgen fram til neste søndag, da er jeg 5+0. Så er det testestopp fra og med da! Det vil sikkert gjøre denne uka litt lettere å komme seg gjennom ;)

Hehe, den var vel en god del sterkere enn 3+6 antar jeg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bestemte meg nå nettopp for at jeg skal tillate meg selv å teste en gang hver morgen fram til neste søndag, da er jeg 5+0. Så er det testestopp fra og med da! Det vil sikkert gjøre denne uka litt lettere å komme seg gjennom ;)

Hehe, den var vel en god del sterkere enn 3+6 antar jeg? :)

Tok digital med ukeindikator, og der sto det Gravid 3+ - akkurat som jeg hadde håpet! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok digital med ukeindikator, og der sto det Gravid 3+ - akkurat som jeg hadde håpet! :nigo:

Åh må være en herlig følelse! :) Gratulerer forresten! Termin i september/oktober?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh må være en herlig følelse! :) Gratulerer forresten! Termin i september/oktober?

3./4. oktober, litt avhengig av hvilken terminkalkulator jeg bruker av en eller annen grunn. Du får snike deg inn i skravletråden vår når du tør å ta sjansen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3./4. oktober, litt avhengig av hvilken terminkalkulator jeg bruker av en eller annen grunn. Du får snike deg inn i skravletråden vår når du tør å ta sjansen! :)

Termin samme mnd vi da. Ja skal det, hehe. Tenker neste mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test så mye du føler for! Det hjalp meg veldig i starten, for da føltes det tryggere. Jeg tok tester litt nå og da helt frem til uke 34 eller noe, bare for å se streken! Visste jo at jeg var gravid og at alt var bra, men det var bare en stooor trygghet å se streken poppe opp :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du føler trygghet i å teste, så test i vei!:) krysser fremdeles fingre og tær, denne gangen SKAL du gjennom denne uka! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er så gode <3 cben var ikke no særlig sterkere enn gårsdagens test, men eltesten derimot er hakket sterkere enn den i går. Så sterk at den mørke rød/nesten svart i streken :P kjenner jeg skulle ønske cben også var litt sterkere, men jaja. Får heldigvis billigstrimlene i morra og da bør de vise økning.

Litt skummelt at jeg våknet opp til nesten ikke ømme bryster. Føler meg i fin form. Kjenner det stikker litt i eggstokkene og under magen da. Men føltes litt som symptomene har avtatt litt. Får håpe det er normalt og at symptomene vil komme tilbake igjen etter hvert. Jeg vil heller ha kvalme eller utrolig ømme bryster enn å gå rundt og være redd.

Jeg prøver stadig å holde hodet over vann føltes det som :P ekkelt. Må tvinge venninner å finne på noe med meg. Prøve å konsentrere meg om skolearbeid, selv om jeg nesten ikke klarte det i forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at symptomene går opp og ned er helt normalt! :)

Håper du kan senke skuldrene og tenke på andre ting :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har begge cbtestene liggi og tørket i flere timer og ser nå at dagens cb er litt sterkere enn gårsdagens. Den er tykkere også, så mer farge. Heh, detaljer detaljer! ;)

Etter frokost kom symptomene litt igjen. Bittelitt øm på siden av høyre bryst, stikkinger og ilinger under magen og i lysken? Ligamentssmerter eller noe... følte meg litt ør også istad, men det forsvant litt nå. Og vondt i nakken/mellom skulderbladene er det tegnet jeg har hatt i alle tre graviditetene, men de to forrige så forsvant de nesten like fort som de kom, men denne gangen har jeg det enda :) Det forsvinner på morran og kommer plutselig utover dagen.

Den minste ting har mye å si for meg! Nervene er litt bedre nå. Men jeg vet at på ett øyeblikk kan alt forandre seg..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...