Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Skyblue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sterkere strek i dag, men fortsatt så svak at det er vanskelig å fange det skikkelig opp på bilde :P Men ser det på bildene også da, såvidt ;) jeg ser også at det er rosa, så ser at det ikke bare er en grå skyggestrek ihvertfall. Tror jeg er gravid igjen, jeg :) Eller, foreløpig da! Trudde aldri jeg skulle få en antydning til strek 8 dpo!... det er tidlig da!

Laster opp bildene nå, så må bare vente litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et av bildene. Tok en eltest også for å hjelpe å tyde gtesten :P

Streken på gtesten er litt tydeligere og mer rosa i virkeligheten.

2pyncjc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser strek! :strix:

Wow, så fort du blir gravid :P

Håper progesteron er det som skal til for å få spiren til å sitte :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til to bilder til...

2hqyp1s.jpg

Midten er dagens og nederste fra i går.

71r3gl.jpg

Får håpe streken fortsetter å bli sterkere i dagene framover da. Så nå lurer jeg på om jeg skal ta første runde med crinone i dag eller vente til i morra og se om streken blir litt sterkere? :klo:

EDIT: Haha ser nå at det siste bildet ser man nesten ikke noe på! jaja :P

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde begynt i dag jeg. Er vel mange som begynner på crinone rett etter EL og slutter hvis de får TR? Så slipper du i ettertid å tenke "hva hvis jeg hadde begynt en dag før" :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser strek! :strix:

Wow, så fort du blir gravid :P

Håper progesteron er det som skal til for å få spiren til å sitte :klemmer:

Så bra ikke bare jeg ser da! :P Haha!

Ja, det var det da...

Ååååh, jaaaa :hoppe: Nå håper jeg den klamrer seg fast! :nigo:

Ja komisk hvis det går galt igjen. Nei, Crinone er nødt til å hjelpe. Det må bare sitte nå :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde begynt i dag jeg. Er vel mange som begynner på crinone rett etter EL og slutter hvis de får TR? Så slipper du i ettertid å tenke "hva hvis jeg hadde begynt en dag før" :klemmer:

Det er sant! Uæææ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg kunne skimte noe der ja. :jepp:

Hvis det ikke er noe negativt å starte på det med en gang, så hvorfor ikke bare starte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter med takketalen til jeg får litt tydeligere streker ;) Men jeg titta på testen igjen nå i stad (ca 1 time etter at den ble tatt) og nå er den enda mer tydelig. Syns jo mer når de er skikkelig tørka ut. Håper bare streken blir tydeligere i dagene framover!

Og så ja... så tok jeg første dosen av crinone i stad! Mannen vet det ikke enda, at jeg er gravid igjen altså. Men tror han har blitt så vant til "jeg tror jeg er gravid igjen, men vi får se åssen det går..." :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg ikke må glemme er at det er ingen garanti på at det vil gå bra nå pga crinone, men kanskje det vil hjelpe. Øke sjansene for at det skal gå bra.

Det er forresten nøyaktig 6 mnd siden prøvingen startet. Vet ikke hvorfor jeg sier det men... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er crinone? Kan du forklare?

Det er et progesteron tilskudd. De med korte lutealfaser for eksempel, kan ha lavt nivå av progesteron noe som gjør at egget nesten ikke rekker å feste seg skikkelig før tanta slår til igjen. Mens andre, som meg, som mister to eller flere ganger og likevel har lange nok lutealfaser og stabile sykluser, kan også ha godt av litt progesteron tilskudd. Mange som har hatt vellykkede svangerskap etter å ha brukt crinone fra og med positiv test/eller fra og med etter el til uke 12. :) Men det er ingen garanti på at det vil gå bra uansett da, men kanskje det er det som skal til for at det skal gå bra for meg.

Jeg har ikke påvist progesteronmangel enda, men ringer etterpå for å høre resultatet fra blodprøvene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Kan ikke skjønne annet enn at den der er positiv! :) Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...