Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Skyblue

Anbefalte innlegg

Takk for oppmuntrende ord dere! :) dagen er mye bedre i dag. Sitter for øyeblikket på cafe m en god venninne og skal nyte en god lunsj her ;) hun vet at jeg prøver og har mistet osv så hun er veldig god å ha! Rett foran meg sitter selvsagt en gjeng nybakte mødre med deres søte babyer.. haha. Typisk :P men det er egentlig veldig koselig å se. Tenker at en dag er jeg en av de. ;)

Jeg ringte legen men kom som forberedt ikke til henne men en av de andre. Hun mente jeg måtte bestille time så da blir det time på onsdag.. begynner å syns det er litt flaut å komme dit så ofte xD håper ikke de er drittlei meg :P men jeg er heller litt masete enn å ta sjansen på at det går fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ganske forvirra. Altså jeg kom nettopp hjem fra venninna mi og ligger her i senga med ganske merkbare menssmerter. Det sitter mest i bekkenet og i korsryggen. Er også øm/støl i nakken og har litt vondt i beina. Føltes seriøst som tanta er rett rundt hjørnet her. Og jeg er så redd hun har bestemt seg for å begynne å komme tidligere nå! Sånn som forrige pp kom hun allerede 11 dpo.. Hallo i luken, jeg er jo hun med de lange lutealfasene! Jeg er nesten fast bestemt på at jeg ikke blir gravid denne mnd heller, men blir selvfølgelig litt forvirra når jeg har så tydelige menssmerter lignende nå. Fikk også litt kramper under magen istad når jeg lo... heh.

jeg er lettere forvirret og ikke minst lit bekymra for om det betyr at mensen er her om noen dager. Jeg er bare 6 dpo enda :(

Men nå begynner jeg å få ganske vondt i bekkenet her så må få sovet litt. Seint er det å..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har jo også erfaring med murringer så tidlig som har betydd graviditet, men jeg hadde det i forrige mnd også som bare betydde at tanta kom noen dager tidligere enn planlagt :P Så jeg er jo litt bekymret for at hun har tenkt å komme tidligere fra nå av.. derfor jeg er veldig i tvil! Dessuten hadde jeg faktisk veldig vondt i går! Jeg måtte krype sammen som en ball under dyna, så jeg ikke ville merke smertene så veldig. Var på nippet til å ta paracet, men orket ikke å gå ut av den varme dyna.. lå så godt :fnise:

Men i dag våknet jeg opp med støøøl korsrygg/nedre del av ryggen og i bekkenet! Sku trodd jeg var "lenger på vei" :P Men er bare 6 dpo, så kanskje det er festesmerter jeg har hatt i disse dagene. *håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jadda, hu kan bare holde seg borte altså! Makan til ond tante jeg har, dukker til og med opp når jeg er gravid! TWICE! :glare:

I går kveld like før jeg sovna, tror jeg, så tenkte jeg: hvis jeg mister en gang til, kommer jeg til å bli så forbanna! Ikke lei meg (eller, sikkert det å) men aller mest forbanna. Og jeg tror det er bedre enn å være lei seg. For når man er forbanna, så er man mer motivert til å gjøre noe med saken. Jeg har hørt at det er en veldig flink gynekolog i Drammen, en dame der som har fått mye skryt av andre damer som har slitt med å bli gravide, hatt gjentatte aborter, ivf-damer osv. Så tror jeg skal kontakte henne hvis ikke gynekologen som legen min har henvist meg til tar kontakt med meg etter hvert. Altså, jeg punger gjerne ut 1000 kr for å sjekke om det er en grunn til spontanabortene.

Det hjelper psyken min å ha en plan, i tilfelle det skal gå galt igjen den dagen jeg er gravid igjen. For da vet jeg hva jeg skal gjøre... men forhåpentligvis slipper jeg å følge den planen da! :) Og at neste gynekolog tur er for å se om det er en eller to eller ti levende babyer der inne ;)

I dag forresten, så var jeg utrolig kvalm rett før frokost. Selvsagt fordi jeg er sulten, men det var ikke bare "åh er så sulten!" kvalm, men på randen til breknings/spykvalm. Jeg fikk litt panikk og heiv meg etter noe å spise på... og det tror jeg ikke bare var innbilling heller :P Ikke når man i siste sekund velger i full panikk om man skal løpe på do eller finne noe å knaske på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende ting på gang her!:)

Håper du slipper å ty til planen din, selv om set er godt å ha en:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten ikke merket noe til menssmerter i dag. Merker det enda, men svakere enn 5 og 6 dpo. Men har dog mer vondt i korsryggen og nakken. Jeg tok en gtest også, bare for å være sikker på at testen faktisk er blendahvit før jeg begynner å tolke tester til uka. Tok jo en test i forrige uke eller noe som var blenda. Men syns jeg kan se noe på dagens test jeg :vetikke: Den er ihvertfall ikke helt blenda, som jeg egentlig håpte den skulle være. Er bare 7 dpo enda. Hadde egentlig ikke tenkt å begynne å teste før tirsdag, men dagens test har gjort meg veldig nysgjerrig, så testegalskapen starter i morra :bond:

Var ute og spiste med mannen i stad, og like før vi skulle hjem ble jeg plutselig skikkelig svimmel i ett-to sek. Hele bakken snudde liksom brått nedover... om dere skjønner? så jeg begynner jo nesten litt å tenke "omg what if"

Hvis tanta kommer likevel, burde jeg vel ta en gyn sjekk for å se om livmora mi eller noe annet der inne har det bra :P liksom, med så kraftige menssmerter og nesten-besvimelse syns jeg er litt rart hvis jeg ikke er gravid nå. Spesielt menssmertene... for all del kan jeg ha litt jernmangel som gjør at jeg var litt svimmel i stad da.

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh jeg blir så håpefull av dette :D kom an, spira :)

Jeg å begynner å håpe litt nå... :pls::ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

OOhhh spennende saker!! Mulig å se bilde av testen eller? *elskertestetolking*

Har prøvd å ta bilde, men ser ingenting på bildene. Kanskje på morgendagens test :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...