Skyblue Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #621 Skrevet 16. januar 2015 Even better; Det er en DAME! hihihi Hæ er det ikke Jenji Kohan du snakker om nå? Er det en dame?
malicious Skrevet 16. januar 2015 #622 Skrevet 16. januar 2015 Hæ er det ikke Jenji Kohan du snakker om nå? Er det en dame? Stemmer! En dame med litt.. Merkelig smak!
Skyblue Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #623 Skrevet 16. januar 2015 (endret) Positiv eltest!! Er cd15 i dag, så det er SÅÅÅÅ innafor! Akkurat den dagen jeg håpte på en positiv... ååh, så glad for at syklusen ser ut til å være på plass igjen! Så fort jeg skjønte at eltesten ville bli positiv, røsket jeg med mannen inn på soverommet for en runde ludo! Det KAN hende eltesten blir enda litt mer positiv i morra da jeg pleier å få veeeldig positive tester, men tror den er negativ igjen i morra. Og hvis den er det, så er jeg 1 dpo på søndag! PS! Jeg har mistenkt i hele dag at testen ville bli positiv i dag, da jeg hadde helt frykelige elsmerter natt til i dag + litt elslim. Notert i menskalenderen! Endret 16. januar 2015 av Skyblue
Skyblue Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #624 Skrevet 16. januar 2015 Stemmer! En dame med litt.. Merkelig smak! Aha... trodde Jenji var en mann jeg Men daså! Ja, merkelig smak men jeg klager ikke!
Skyblue Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #627 Skrevet 16. januar 2015 Hehe, ikke like gode nyheter som en positiv gtest da, men... Jeg er fortsatt veldig i tvil om kroppen er klar for klaff denne mnd også, men jah, jeg er bare glad for at kroppen er "på plass" igjen ihvertfall
fionel Skrevet 17. januar 2015 #630 Skrevet 17. januar 2015 Positiv eltest!! Er cd15 i dag, så det er SÅÅÅÅ innafor! Akkurat den dagen jeg håpte på en positiv... ååh, så glad for at syklusen ser ut til å være på plass igjen! Så fort jeg skjønte at eltesten ville bli positiv, røsket jeg med mannen inn på soverommet for en runde ludo! Det KAN hende eltesten blir enda litt mer positiv i morra da jeg pleier å få veeeldig positive tester, men tror den er negativ igjen i morra. Og hvis den er det, så er jeg 1 dpo på søndag! PS! Jeg har mistenkt i hele dag at testen ville bli positiv i dag, da jeg hadde helt frykelige elsmerter natt til i dag + litt elslim. Notert i menskalenderen! Hurra for positiv El test :D :D
Skyblue Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #631 Skrevet 17. januar 2015 Blir nok 1 dpo på mandag i stedet fordi eltesten er enda litt mer positiv i dag akkurat som jeg tenkte. 1
Skyblue Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #632 Skrevet 18. januar 2015 Jeg er en som drømmer noe hver eneste natt. De nettene jeg ikke drømmer er veldig uvant for meg og ja si en gang i mnd drømmer jeg at jeg er mammma til en liten en. Drømte det i natt også, men denne gangen var det litt annerledes. Jeg drømte at jeg hadde en stooor gutt, altså tror jeg kjørte han til en skole som han skulle begynne på. Det var vel høyskole tror jeg. Han var en Kjekk kar! Ligna på meg virka det som haha. Han hadde pakket med seg ett par bager og jeg gruet meg sånn til å slippe han av så skulle jeg ordne rommet han skulle bo på. Jeg var så fryktelig lei meg og ville ikke dra! Hehe, rare drømmen... jeg våknet og tenkte "okey.." og sovna igjen og da hadde jeg selvsagt mareritt! Drømte at jeg fikk en random jente til å henge seg etter at vi hadde kranglet. Jeg leta etter henne og da jeg fant henne på verandaen i andre etasje var det ganske mørkt ute så da lot jeg som jeg ikke så henne med en gang.. og så hoppet hun ut med tau rundt halsen. usj! Hjernen min har så mye rare fantasier om natten. Her om dagen drømte jeg at jeg overlevde tre tornadoer og en eksplosjon. Og da jeg trodde alt var over så jeg plutselig en svær grå stålplate komme rett fra himmelen mot meg.. jeg var dødsens! Og like før den traff meg våkna jeg. Jeg har hørt at man aldri drømmer at man dør? At det alltid er like før? Hehe Jaja! Negativ eltest i dag da! Så 1 dpo i morra. Så nå har vel den to ukers ventetiden begynt igjen...
Lilleninja Skrevet 18. januar 2015 #633 Skrevet 18. januar 2015 For noen drømmer Hurra for dpo-land Blir spennende fremover ^^
Skyblue Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #634 Skrevet 18. januar 2015 (endret) For noen drømmer Hurra for dpo-land Blir spennende fremover ^^ Jaa spennende og enda mer skummelt nå enn sist gang. neste graviditet blir jo liksom tredje runden! Trenger vel ikke å si mer tar meg selv i å trekke pusten dypt hver gang jeg tenker på det! Endret 18. januar 2015 av Skyblue
Lilleninja Skrevet 18. januar 2015 #635 Skrevet 18. januar 2015 Jaa spennende og enda mer skummelt nå enn sist gang. neste graviditet blir jo liksom tredje runden! Trenger vel ikke å si mer tar meg selv i å trekke pusten dypt hver gang jeg tenker på det! Off, ja! Du får vel ikke puste nesten de første 12 ukene, tenker jeg
Skyblue Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #636 Skrevet 18. januar 2015 Off, ja! Du får vel ikke puste nesten de første 12 ukene, tenker jeg Haha nei, kommer til å holde pusten helt til da.. og sikkert enda lenger. 2
Wildflower Skrevet 19. januar 2015 #637 Skrevet 19. januar 2015 Krysser fingrene for klaff denne måneden og en voksende beibi de neste månedene 1
Skyblue Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #639 Skrevet 19. januar 2015 (endret) Takk for krysninger, Wildflower! Det trenger jeg helt sikkert mye av! 1 dpo ja. Men fortsatt litt skeptisk til denne mnd da. Vet ihvertfall at vi har spilt ludo innafor jeg ser egentlig litt på dette som pp1 etter mensen.. siden forrige var en sa måned med en syklus helt på bærtur sikkert delvis derfor jeg ikke har så troa denne mnd, men vi får se!! Spennende er det uansett Endret 20. januar 2015 av Skyblue
Frøkenanonym Skrevet 19. januar 2015 #640 Skrevet 19. januar 2015 Takk for krysninger, Wildflower! Det trenger jeg helt sikkert trenge mye av! 1 dpo ja. Men fortsatt litt skeptisk til denne mnd da. Vet ihvertfall at vi har spilt ludo innafor jeg ser egentlig litt på dette som pp1 etter mensen.. siden forrige var en sa måned med en syklus helt på bærtur sikkert delvis derfor jeg ikke har så troa denne mnd, men vi får se!! Spennende er det uansett Jeg har troen :D masse EL-slim til riktig tid! Den kroppen din vet å ordne opp 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå