Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Skyblue

Anbefalte innlegg

Eltestene begynner å bli veldig sterke nå. Er på cd 14 i dag så kanskje el kommer til forventet tid, altså mellom cd 16-19 en gang og hvis den gjør det (noe jeg tror) så er syklusen tilbake igjen :D og det er fantastisk! Eller, så er det bare lutealfasen igjen da, som jeg bare hadde på 11 dager i forrige syklus og DET har jeg aldri opplevd før. Så forhåpentligvis er den på minst 14 dager denne gangen som jeg alltid har hatt :) men håper jeg aldri finner ut av det da ;) håpet er der!

Nå skal jeg tvinge meg selv til å løpe litt på mølla.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, så flink du er som skal trene :fnise:

Satser på el til vanlig tid nå, ja, og lang lutealfase :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så flink du er som skal trene :fnise:

Satser på el til vanlig tid nå, ja, og lang lutealfase :jepp:

Haha, det var såvidt jeg bare droppa det! Men så har jeg utsatt det hele uka, så i dag måtte jeg bare tvinge meg selv litt :P Men det gikk bra! Løp til den aller siste episoden av Weeds.... oh my god :grine: Hva skal jeg løpe til nååå da???

Jepp! Om det ikke klaffer, så håper jeg i det minste jeg kan juble over fin syklus igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh jeg gråt som bare det når jeg innså at jeg var ferdig med weeds :fnise:

Jaa.. Føler meg så tom! Haha. No more weeds :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva handler Weeds om? :)

Håper syklusen din er ferdig med bærturen sin nå, og at kroppen din kommer på riktig spor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa.. Føler meg så tom! Haha. No more weeds :(

Haha ja! Nå begynner det å bli en stund siden jeg så på det, så tror jeg skal se igjen snart :laugh:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva handler Weeds om? :)

Håper syklusen din er ferdig med bærturen sin nå, og at kroppen din kommer på riktig spor. :)

Handler enkelt og greit om en mor som blir enke etter at mannen hennes dør av hjerteinfarkt. Hun har to sønner å forsørge og begynner derfor å selge weeds i nabolaget. Handler også mye om naboene hennes og svigerbroren hennes, som kommer for å bo sammen med dem. En dyster komediserie med åtte sesonger. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør kanskje nevne at hovedpersonen havner opp i veeeeldig mange rare situasjoner :ler:

Haha huff ja! Liker den dama der ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Weeds er en av seriene jeg digger mest! Skaperen av Weeds har også laget Orange is the new black - anbefaler deg den serien om du ikke har sett den. Minst like skrudd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Weeds er en av seriene jeg digger mest! Skaperen av Weeds har også laget Orange is the new black - anbefaler deg den serien om du ikke har sett den. Minst like skrudd :)

Fy fader jeg VISSTE at det måtte være samme fyren!! :P Jeg har tenkt lenge på det men ikke giddet å sjekke det ut. Har selvsagt sett OITNB også! Digger begge! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal absolutt sjekkes ut! Håper den er på Netflix. :)

Mener på den skal være det :) Jeg har dessverre ikke sett alt, men hvertfall starten var veldig morsom :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallbra serier begge to :D Noen som vet om det kommer flere sesonger av OITNB? Digg når alle episodene kommer ut på likt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knallbra serier begge to :D Noen som vet om det kommer flere sesonger av OITNB? Digg når alle episodene kommer ut på likt :)

Skal visst komme en sesong 3 nå i 2015! Siste jeg leste var at det mest sansynelig blir i midten av 2015 en gang :biggrin:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle også vært flere sesonger av Weeds... men samtidig så er jo åtte sesonger egentlig nok :P Må bare lære meg å leve uten Weeds nå... haha!

Gleder meg til ny sesong av OITNB!! Jeg er absolutt en tvseriemaraton type ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoppet litt opp på sesong 3, men det var jo egentlig veldig gøy da! Får se videre i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader jeg VISSTE at det måtte være samme fyren!! :P Jeg har tenkt lenge på det men ikke giddet å sjekke det ut. Har selvsagt sett OITNB også! Digger begge! :sjarmor:

Even better; Det er en DAME! hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...