Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sniker innom her titt og ofte for å se :) Spennende med ul snart :D Rart hvordan man kan være lykkelig og kvalm på en og samme tid :P

Hørtes deilig ut med en gåtur i det fine vært :) Fristet her også, men jeg har vært helt slakt i vinterferien. Håper jeg orker i morgen for da skal jeg dra med gubben og bikkja på tur om det er fint vær her da og :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På forhånd hurra for 7 uker :danse:

Tenk, denne gangen skal du få se en liten krabat med ett bankende hjerte på ultralyd :hjerte: Håper så på dine vegne at du endelig får en bra opplevelse og får gå helt til slutten (og det skal du jo) :)

Skrevet

Jeg satt i stolen med UL-pinnen oppi meg og gliste som en tulling :) Utrolig lettende og herlig å se hjertet slå som det skal inni det som ser ut som en liten bønne!

Skrevet

På forhånd hurra for 7 uker :danse:

Tenk, denne gangen skal du få se en liten krabat med ett bankende hjerte på ultralyd :hjerte: Håper så på dine vegne at du endelig får en bra opplevelse og får gå helt til slutten (og det skal du jo) :)

Ja du rekker vel kanskje ikke å rope hurra for meg i morra! :P

<3

Skrevet

Jeg sniker innom her titt og ofte for å se :) Spennende med ul snart :D Rart hvordan man kan være lykkelig og kvalm på en og samme tid :P

Hørtes deilig ut med en gåtur i det fine vært :) Fristet her også, men jeg har vært helt slakt i vinterferien. Håper jeg orker i morgen for da skal jeg dra med gubben og bikkja på tur om det er fint vær her da og :)

Hehe sånn er det å være gravid tror jeg :P ihvertfall i første trimester..

Jeg satt i stolen med UL-pinnen oppi meg og gliste som en tulling :) Utrolig lettende og herlig å se hjertet slå som det skal inni det som ser ut som en liten bønne!

Tror jeg også vil reagere med å glise til det svir :P Jeg er ikke en sånn person som lett tar til tårene i offentligheten, uansett hvor mye jeg vil! hehe.

Skrevet

Det er èn ting jeg er litt frustert over... og det er det at jeg spiser så sinnsykt mye!!! Jeg hoppet på vekta for 2 uker siden ca og der sto det 63 kg ca. Men jeg tørr fanden ikke å veie meg igjen nå! jeg har spist så forbaska mye de siste to ukene her at ... ja, jeg blir nesten litt redd :P Så nå har jeg satt meg et mål om å spise mindre fra og med i morra.

Grunnen til at jeg må spise noe hele tida er fordi jeg er kvalm,og det er kvalmen som gjør at jeg vil ha noe, for når jeg spiser så demper det kvalmen med en gang!

Dette har jeg spist i dag siden jeg sto opp halv ti:

4 rista brød

1 appelsin

1 saftis

1 hjemmelaget hamburger (uten dressing :P)

4 små kanelboller (som man får kjøpt i pose i butikk om dere skjønner)

1 slush (fikk mannen til å kjøpe for meg på narvesen)

litt godis.

Og vi skal ha taco i kveld og jeg skal helt sikkert kose meg med litt snacks i kveld å.

Men fra og med i morra av er det NOK. Jeg skal IKKE gå opp alle gravidkiloene før jeg er bikket uke 12 (hvis jeg kommer dit da heh) så her må det skjerpings til! Får døtte i meg epler og appelsin om det blir for ille! Og ikke minst drikke haug med vann, som jeg egentlig allerede gjør fra før.

Skrevet

Ja du rekker vel kanskje ikke å rope hurra for meg i morra! :P

<3

Håper ikke det :nigo:

Og duh! Du har jo ikke spist mye, sånn egentlig :) Kunne vært verre ;) Jeg begynte å spise ett helt måltid ekstra om dagen, og gjerne litt riskaker i tillegg, for å døyve kvalmen, og jeg gikk likevel bare opp cirka 2 kg frem til uke 21 mener jeg på :)

Skrevet

Det er èn ting jeg er litt frustert over... og det er det at jeg spiser så sinnsykt mye!!! Jeg hoppet på vekta for 2 uker siden ca og der sto det 63 kg ca. Men jeg tørr fanden ikke å veie meg igjen nå! jeg har spist så forbaska mye de siste to ukene her at ... ja, jeg blir nesten litt redd :P Så nå har jeg satt meg et mål om å spise mindre fra og med i morra.

Grunnen til at jeg må spise noe hele tida er fordi jeg er kvalm,og det er kvalmen som gjør at jeg vil ha noe, for når jeg spiser så demper det kvalmen med en gang!

Dette har jeg spist i dag siden jeg sto opp halv ti:

4 rista brød

1 appelsin

1 saftis

1 hjemmelaget hamburger (uten dressing :P)

4 små kanelboller (som man får kjøpt i pose i butikk om dere skjønner)

1 slush (fikk mannen til å kjøpe for meg på narvesen)

litt godis.

Og vi skal ha taco i kveld og jeg skal helt sikkert kose meg med litt snacks i kveld å.

Men fra og med i morra av er det NOK. Jeg skal IKKE gå opp alle gravidkiloene før jeg er bikket uke 12 (hvis jeg kommer dit da heh) så her må det skjerpings til! Får døtte i meg epler og appelsin om det blir for ille! Og ikke minst drikke haug med vann, som jeg egentlig allerede gjør fra før.

Jeg syns nå ikke dette var så mye. Jeg spiste gjerne opptill to måltider mere om dagen, spsielt da kvalmen var som værst! Jeg spiser også fortsatt mer en der der om dagen omtrent, og har nesten ikke gått opp noen ting enda. Jeg syns ikke du skal stresse med det ! !

Skrevet

Jeg syns heller ikke du har spist så mye ;) og noen ganger er det bedre å gjøre det for å holde kvalmen i sjakk og så heller roe ned på matinntaket når kvalmen forsvinner!

Gratulerer med graviditet og snaart 7 uker :)

Skrevet

Hah! Jeg er her enda :ler: Gratulerer med 7 uker :danse:

Skrevet

Jeg syns heller ikke du har spist så mye ;) og noen ganger er det bedre å gjøre det for å holde kvalmen i sjakk og så heller roe ned på matinntaket når kvalmen forsvinner!

Gratulerer med graviditet og snaart 7 uker :)

Hjelper litt når dere sier det ikke er så mye som jeg tror :P

Takk! :D

Skrevet

Hah! Jeg er her enda :ler: Gratulerer med 7 uker :danse:

Haha er ikke helt sikker på om lille lever opp til kallenavnet sitt altså! :P

7 uker! Wææ :D

Skrevet

Haha er ikke helt sikker på om lille lever opp til kallenavnet sitt altså! :P

7 uker! Wææ :D

Hvilket kallenavn? :P

Tenk på DET du :nigo:

Skrevet

Hvilket kallenavn? :P

Tenk på DET du :nigo:

"lilleninja" ? :P er det ditt eller lille sitt kallenavn? xD

Skrevet

7 uker, så herlig! Måtte de neste 5 ukene fly av gårde :hjerte:

Skrevet

Hurraaa for 7 uker! Og, jeg kjenner meg igjen i å spise mye. Jeg spiste som en hest i starten og la på meg 6 kg, men det roa seg i uke 15 tror jeg. Nå har jeg ikke den samme sultfølelsen. Jeg sier bare: SPIS og vær glad :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...