lillemeg90 Skrevet 29. januar 2015 #761 Del Skrevet 29. januar 2015 Som nautika sier Her er det jo ingen tvil lenger! tror ikke jeg har gratulert deg enda, så; Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #762 Del Skrevet 30. januar 2015 Ingen som bryr seg hvordan andre ser ut på spa altså går nok veldig bra! Hvor skal dere? Likevel... Vi skal på hotell Strømstad. Quality spa og resort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #763 Del Skrevet 30. januar 2015 Som nautika sier Her er det jo ingen tvil lenger! tror ikke jeg har gratulert deg enda, så; Gratulerer! Takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #764 Del Skrevet 30. januar 2015 Håpte på en fin avslutning på den aller siste billigstrimmelen og bønnene ble hørt hehe. Dagens test kom så å si med en gang jeg la testen på plass etter 15 sekunder i koppen. Så altså brukte den under ett minutt på å bli positiv. Jeg jubler for fin økning og at eg aldri har hatt så positive tester før Tar det som et godt tegn! Men så deilig det er å være ferdig med testingen! Slapper av mye mer da. Er det noe jeg må være ops på på spa? For eksempel hvis jeg blir massert? Boblebad er vel ikke så farlig når jeg er så tidlig enda? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 30. januar 2015 #765 Del Skrevet 30. januar 2015 Gratulerer med fin stigning! angående spa så vil de gjerne at du opplyser om graviditet før massasjen så de kan tilpasse den. Er visst noen punkter som ikke skal bli massert massert.boblebad vet jeg ikke, skal jeg være ærliG. Jeg tok boblebad når jeg var rundt 6 uker, for jeg hadde aldri hørt om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #766 Del Skrevet 30. januar 2015 Gratulerer med fin stigning! angående spa så vil de gjerne at du opplyser om graviditet før massasjen så de kan tilpasse den. Er visst noen punkter som ikke skal bli massert massert.boblebad vet jeg ikke, skal jeg være ærliG. Jeg tok boblebad når jeg var rundt 6 uker, for jeg hadde aldri hørt om det Taaaakkkkkk Ja, tenkte å si ifra. Hørt at man skal være forsiktig m boblebad når man er i 2. og 3. trimester (eller ihvertfall mer enn 16 uker på vei) men står ingenting om de som bare er 4 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 30. januar 2015 #767 Del Skrevet 30. januar 2015 Aner ikke ang boblebad Men jeg kom på at man vanligvis får utdelt badekåpe som man kan tusle rundt i, og hvis du skal ha behandling foregår det som regel på et eget rom Den gangen jeg tok spa i Tallinn fikk jeg utdelt papirtruse som jeg skulle ha på under behandlingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #768 Del Skrevet 30. januar 2015 Aner ikke ang boblebad Men jeg kom på at man vanligvis får utdelt badekåpe som man kan tusle rundt i, og hvis du skal ha behandling foregår det som regel på et eget rom Den gangen jeg tok spa i Tallinn fikk jeg utdelt papirtruse som jeg skulle ha på under behandlingen Kjenner jeg blir litt nervøs Jeg er veldig shy når det kommer til kropp og nakenhet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 30. januar 2015 #769 Del Skrevet 30. januar 2015 Jeg har opplevd papirg-strengen åå spa i Polen, men aldri i Norge og Sverige. Nå husker jeg ikke helt hvor det var dere skulle? Men jeg har iallefall ligget i bikini de fleste gangene jeg har hatt massasje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 30. januar 2015 #770 Del Skrevet 30. januar 2015 Her står det at man skal være forsiktig med boblebad, http://nhi.no/graviditetsoraklet/svangerskap-og-fodsel/livsstil/ver-forsiktig-med-varme-bad-og-badstu-i-svangerskapet-40239.html Men jeg vet ikke helt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 30. januar 2015 #771 Del Skrevet 30. januar 2015 Gled deg til spa! Ikke tenk på de andre som er der, dere bryr dere sikkert ikke om dem heller Da jeg hadde behandling i august, fikk vi en slik "tøytruse" med strikk akkurat til massasjen. Det var veldig greit, og føltes ikke ubehagelig. Har også hørt at en skal være forsiktig med boblebad og slikt, men vet ikke hva som gjelder så tidlig :/ Men badebasseng går jo helt fint da Kan jeg spørre hvilket spa du skal på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 30. januar 2015 #772 Del Skrevet 30. januar 2015 Tror du fint kan bade i boblebad nå? Det er jo lukket og stengt "inn" der. Og så lenge du ikke sitter i evighet så blir du jo ikke overopphetet heller? Dette vet jeg ikke altså, bare svarr utifra mine tanker. Gratulerer med økende tester, denne gangen er det din tur! Kansje du har skrevet det, men når blir termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #773 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Er veldig fint her! vært i poolen svømte for det meste i vanlig basseng, men vannet var hakket for kaldt prøvde litt boblebad også og omg så deilig! Men turde ikke å sitte så lenge så ble bare maks 5 minutter. Mange som sier at man ikke bør sitte i boblebad uansett hvor man er i svangerskapet så jeg tar ingen sjanser. Er på quality spa og resort i Sverige veldig fint her! Mannen skal ta kroppsmassasje mens jeg tar en runde i solariumet. Jeg sa at jeg var gravid og da var det eneste hun anbefalte ansiktsbehandling, men jeez så dyrt! Så dropper det.. Endret 30. januar 2015 av Skyblue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #774 Del Skrevet 30. januar 2015 Tror du fint kan bade i boblebad nå? Det er jo lukket og stengt "inn" der. Og så lenge du ikke sitter i evighet så blir du jo ikke overopphetet heller? Dette vet jeg ikke altså, bare svarr utifra mine tanker. Gratulerer med økende tester, denne gangen er det din tur! Kansje du har skrevet det, men når blir termin? Overoppheting kan visst skade fosteret eller føre til sa. Derfor anbefales ikke boblebad uansett. Termin er ca 13. Oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #775 Del Skrevet 30. januar 2015 Og nå kan jeg vel ikke ta sol heller kom jeg på? Pga at jeg blir veldig varm av å ligge der inne? Hysterisk sa du? Alt man må unngå! !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 30. januar 2015 #776 Del Skrevet 30. januar 2015 Ellers er det større sjanse for å få pigmentflekker når du soler deg som gravid. Stakkars oss som er godt gravide i sommer da Og solarium kan vel også heate opp ting, med mindre det er en veldig god vifte. Og ja - jeg er også hysterisk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. januar 2015 #777 Del Skrevet 30. januar 2015 Så deilig med spa. Synd det var så lite som kunne gjøres som gravid da, men uansett er det sikkert kjempedeilig å komme seg bort litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #778 Del Skrevet 31. januar 2015 Lurer veldig på når jeg skal ta den digitale er 4+0 i morra og da begynner den nervepirrende uka. Kanskje jeg skal vente med å ta den til neste søndag igjen hvis jeg fortsatt er gravid? For da er jeg jo 5+0 og da er det store sjanser for at jeg får 2-3 eller kanskje 3+. Her er alle testene jeg har tatt. Den siste i går, 12 dpo. Har ingen flere strimler igjen, så aner ikke åssen testen ville sett ut i dag. Men hvis hcgen fortsetter i takt som den har gjort fram til nå, har jeg vel over 200 i hcg i løpet av uka, om ikke allerede nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. januar 2015 #779 Del Skrevet 31. januar 2015 Ville ventet til i alle fall 5+0 Jeg fikk ikke 3+ da jeg tok test da jeg var 6+1 eller noe sånt. Er jo så variabelt hvor fort hcg stiger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #780 Del Skrevet 31. januar 2015 Ville ventet til i alle fall 5+0 Jeg fikk ikke 3+ da jeg tok test da jeg var 6+1 eller noe sånt. Er jo så variabelt hvor fort hcg stiger.. Ja, tror det er lurest å vente Hjelper visst å høre det fra andre også! Man blir så frista til å vite det med en gang!! Men skal klare å vente jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå