Sommee Skrevet 24. oktober 2014 #1 Skrevet 24. oktober 2014 Skjønner at mange tenker begge deler. Men hvis man måtte velge 1 grunn av disse tre, for hva som er den viktigste grunnen til at du trener, hvilken velger du: 1. Finere kropp 2. God form(presterer bedre innen idretten man bedriver) 3. Føler seg bedre mentalt og fysisk(glad, indre ro, m.m)
skruf Skrevet 24. oktober 2014 #2 Skrevet 24. oktober 2014 Trener i hovedsak for å holde ryggsmerter i sjakk, og for å føle mere indre ro og mindre rastløshet. God form og strammere kropp er heller en positiv effekt av treningen.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2014 #3 Skrevet 24. oktober 2014 Finere kropp. Anonymous poster hash: 0af69...631
Summers Skrevet 24. oktober 2014 #4 Skrevet 24. oktober 2014 Trener fordi jeg liker å konkurrere. Driver med løping så får ikke noe mer attraktiv kropp av treningen.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2014 #5 Skrevet 24. oktober 2014 For å føle meg bedre fysisk og mentalt! Anonymous poster hash: 0fe7a...428
Blådiamant Skrevet 24. oktober 2014 #6 Skrevet 24. oktober 2014 Hovedsaklig punkt 2 og 3, men 1 er en fin bonus. Den absolutt viktigste grunnen for meg er punkt 3, blir slapp, sliten og sur uten trening.
Pinkee Skrevet 24. oktober 2014 #7 Skrevet 24. oktober 2014 Trener for å kunne fungere i hverdagen, i mange år fremover. Forebygge slitasjeskader. For mer energi og en bedre psyke. Skulle kroppen bli noe finere av det, så jatakk.
Gjest Lite nytt Skrevet 24. oktober 2014 #8 Skrevet 24. oktober 2014 Punkt 3. Trening gjør så mye godt for den psykiske helsen! Dessuten klarer man å prestere bedre i de mentale prosessene læring forgår (jeg er blant annet lærer og student)
Puny Skrevet 24. oktober 2014 #9 Skrevet 24. oktober 2014 Før trente jeg for finere kropp, nå trener jeg for finere kropp og for å unngå ryggplager Men før løp og sånn så trener jeg jo for å prestere bedre... Så ja det er jo litt av alt...
heiduderborte Skrevet 24. oktober 2014 #11 Skrevet 24. oktober 2014 Finere kropp. Formen min avhenger stort sett av været eller modus, haahh
Gjest Runforit Skrevet 24. oktober 2014 #12 Skrevet 24. oktober 2014 Startet å jogge for å bedre kondisen og bli litt mer veltrent. Bonusen ble en kropp jeg er veldig fornøyd med.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2014 #13 Skrevet 24. oktober 2014 Litt vanskelig for min del å svare på egentlig! Sliter med sykdom og depresjon som følge av det, så psykisk hjelper det meg veldig å trene, at det hvert fall er noe jeg kan mestre, når jeg ikke er for syk da... I tillegg liker jeg veldig godt følelsen av å ha en sterk kropp som fungerer slik den er ment til. Jeg er også veldig for forebygging, vil veldig gjerne ha en fin kropp så lenge som mulig når jeg blir eldre, og da er jo trening veldig nyttig men jeg trener jo også for utseende sitt skyld nå!Anonymous poster hash: 2fec3...fde
fullførsetningen Skrevet 24. oktober 2014 #14 Skrevet 24. oktober 2014 Nr. 3 er vel den viktigste. Bruker trening for å drepe "indre uro", og for å føle meg bedre. Men for min del, så henger det sammen med nr. 1 og nr. 2. Hvis jeg mener at jeg ser bedre ut og er i bedre form, så vil jeg også føle meg bedre. Men nr. 3 er nok den viktigste.
Wonderbitch Skrevet 24. oktober 2014 #15 Skrevet 24. oktober 2014 Trener mest for å oppleve at jeg når målene jeg setter, og fordi jeg håper jeg får mer viljestyrke:-)
Doge Skrevet 24. oktober 2014 #16 Skrevet 24. oktober 2014 Jeg trener for å komme i bedre form, for den er elendig. Bedre enn den var for noen mnd siden, men fortsatt nokså elendig. Men så klart håper jeg at jeg får litt finere kropp også.
maya86 Skrevet 24. oktober 2014 #17 Skrevet 24. oktober 2014 For å bli i bedre form, få enegioverskudd, og få en kropp jeg er fornøyd med, nå føler jeg at jeg er noen kg over hva jeg syns er komfortablet
Gjest Booker Skrevet 24. oktober 2014 #18 Skrevet 24. oktober 2014 Hovedsakelig 3 og 1 + at jeg får sykt bra hud av å trene.
Cata Skrevet 24. oktober 2014 #19 Skrevet 24. oktober 2014 Av de tre valgene må jeg vel svare nr. 1, men den egentlige grunnen (som du altså ikke har med i din liste) var at jeg begynte å frykte for helsa på lang sikt. Jeg var så inaktiv at jeg følte livsstilssykdommer kunne innhente meg når som helst og det var ingen hyggelig følelse. Jeg nærmer meg 50 og selv om jeg alltid har hatt god helse, så regnet jeg ikke med flaksen kunne vare evig. Dermed måtte jeg gjøre noe FØR livsstilssykdommene kom på banen, syntes jeg. Men da jeg først kom i gang, og treningen begynte å "virke" både på form og utseende, så klager jeg ikke over at kroppen er blitt strammere og sterkere heller . 1
sullå Skrevet 24. oktober 2014 #20 Skrevet 24. oktober 2014 Jeg trenger for å føle meg bedre mentalt og fysisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå