AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #21 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg er en jente på 17 år, som er i et godt og fornuftig forhold- til såklart kjæresten fridde til meg over telefon. Jeg sa han skulle få seg et svar når han satt seg på ett kne, nå kommer han hjem til helgen, og vi skal å kjøpe ringer, hva ligger de på i pris til begge To? Og får du de når du kjøper de,,?Anonymous poster hash: 403ea...a94 Kjære deg TS! Dere trenger ikke å forlove dere. Nyt livet og kjærligheten. Dere trenger ikke hverken å bruke tusenvis av kroner på ringer eller å forplikte dere i så ung alder. Det er de færreste som finner sin livsledsager som 17-åring. Anonymous poster hash: 45eca...041
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #22 Skrevet 28. oktober 2014 Enkle sølvringer fra ebay f.eks? Koster nesten ingenting... Så kan dere få gå med matchende ringer om dere har lyst. Å kalle det forlovelse, vil jeg anbefale dere å ikke gjøre. Dere har vel ingen umiddelbare planer om å gifte dere uansett? Da kan dere heller kalle det et seriøst forpliktet forhold. Forlove dere kan dere gjøre når dere er klare for å inngå ekteskap (dvs ikke i løpet av de neste 5 årene, håper jeg ) http://www.ebay.com/itm/New-925-sterling-Silver-Ring-Size-6-9-Simple-Elegance-Half-Round-Shank-/271615845163?pt=Gemstone_Rings&var=570453495210&hash=item3f3d90e32b Anonymous poster hash: 94636...755
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #23 Skrevet 28. oktober 2014 Har det slått noen at hun kan ha dysleksi? Kjæresten min er midt i tyveårene og skriver dårligere enn det her. Anonymous poster hash: 19825...bee Nei, hadde hun hatt dysleksi hadde flere ting vært skrevet feil. Ikke bare et ord. Folk som deg som gjør at folk med dysleksi faktisk blir tatt mindre alvorlig siden "alle" sier de har dysleksi pga et par skrivefeil. Man har bare ikke brydd seg nok om grammatikk. Anonymous poster hash: e112e...d1c 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #24 Skrevet 28. oktober 2014 Åkei. bare så dere vet det, jo jeg har dysileksi. jeg har vært sammen med kjæresten min lenge nå, og det er mitt valg om jeg vil forlove meg. det at jeg forlover meg i en alder av 17 betyr ikke at jeg skal gifte med om 87 dager, da jeg er 18. jeg kan være forlovet så lenge jeg vil før jeg gifter meg, og når noen du har lyst å tilbringe livet med frir til deg sier du ikke nei, du sier at jeg vil ikke gifte meg enda, men en forlovelse er et løfte, ikke noe som er rettselig bundet. til dere som faktisk kom inn på innlegge og ga meg svar på det jeg spurte om, Takk. til dere som kom inn å gikk ut igjenn fordi dere ikke var intresert i spørsmålet, Takk. til dere som alikavell bestemte dere for og komentere at jeg var en to barns mor å for ung, å alle stavefeilene min, Takk, det varmer at jeg kunne så et så bra svar på spørsmålet mitt samtig så jeg fikk påpeikt alle feilene mine. beklager at jeg elsker noen, beklager at jeg endelig er lykkelig, beklager at kjæresten min har lyst å tilbringe livet sitt med meg, og beklager så veldig at jeg faktisk spurte om råd. tusen takk til alle dere som ga meg et fornuftig svar. har allerede vært på nett og funnet noen jeg likte. ca 5000 på nett for et par, og ca 8000 i butikk. å grunnen til at jeg også skal betale for ringene er fordi jeg har behov på å være selvstenig og betale mitt eget. det var med i talen til typen som spurte om å forlåve åss over tlf med tanke på at det var 1 månde til vi møttes og han ikke klart og vente. Og bare så dere vet det. Jeg er 17 år. Jeg har 150;000 kroner på sparekonto, og jobber med fast inntekt på ca. 4-5000 i månden. jeg bor hjemme. så det går rett til sparing. jeg har også bodd for meg selv i ca. 1 år. Jeg har vært leder for en barneklubb. og hatt fullt ansvar oven for 30 barn 1 dag i uken, dær jeg har stått for mat, ansatte, økonomi, lokale, aktiviter og full planlegging og jennomføring foruten om pass av barn. Jeg har vært Ansvarlig for konfirmanter i 2 år. jeg er på tur å starte en ny barneklubb på eget insenativ. jeg er ansvarlig for min egen økonomi, jeg kan ta vare på meg selv. jeg kan bo for meg selv, blir jeg fri for jobb har jeg altid to andre og lande tilbake på. jeg trener daglig, forutten om 2 dager i uken da jeg jobber fra 5 til 11 som er rett etter skolen. som jeg har top karakterer på. dere kjenner ikke meg, ikke døm meg. æ veit ka æ vil i livet å æ tar det. Å detta. e nåkka æ vil. svar på spørsmålet eller gå vidre. Anonymous poster hash: 403ea...a94
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #25 Skrevet 28. oktober 2014 hjælp meg da! Anonymous poster hash: 411a4...29a
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #26 Skrevet 28. oktober 2014 Dette blir for dumt! Hvorfor spør du om du har råd til å være med å betale på ringene, hvis du har 150 000,- på sparekonto og månedlig inntekt i tillegg? Hvis du hadde ønsket lykkeønskninger og gode ord så kunne du bare fortalt at dere skulle forlove dere. Trenger ikke å lage unødvendige spørsmål og drama for ingenting. Anonymous poster hash: 45eca...041 1
Berit Skrevet 28. oktober 2014 #27 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg er en jente på 17 år, som er i et godt og fornuftig forhold- til såklart kjæresten fridde til meg over telefon.Anonymous poster hash: 403ea...a94 Tilsåklart ? Kan forstå at du reagerte på det og ville at han skulle fri på en annen måte. Fint han gjør som du sier, men vil du ikke heller vente litt til evt han blir mer moden? Gutter blir senere moden enn oss jenter. Får en følelse av at din situasjon kan minne litt om det jeg opplevde. Men kan jo selvfølgelig ta helt feil. Men tenk deg i hvertfall om. En ring på fingeren gjør ikke et forhold bedre. Jeg forlovet meg da jeg var 19. Grunnen var vel egentlig at han ville eie meg og var sjalu. Med en ring trodde han at han hadde mer makt over meg, og han ville slappe mer av. Det er veldig godt at han elsker deg. Fortsett å være i det sunne og gode forholdet dere har. En ring vil ikke endre på det gode forholdet. Det er noe man har lett for å tro. Det er ikke derfor man forlover seg. Og det var selvfølgelig helt feil. Bruddet ble bare vondere i ettertid.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #28 Skrevet 28. oktober 2014 Tilsåklart ? Kan forstå at du reagerte på det og ville at han skulle fri på en annen måte. Fint han gjør som du sier, men vil du ikke heller vente litt til evt han blir mer moden? Gutter blir senere moden enn oss jenter. Får en følelse av at din situasjon kan minne litt om det jeg opplevde. Men kan jo selvfølgelig ta helt feil. Men tenk deg i hvertfall om. En ring på fingeren gjør ikke et forhold bedre. Jeg forlovet meg da jeg var 19. Grunnen var vel egentlig at han ville eie meg og var sjalu. Med en ring trodde han at han hadde mer makt over meg, og han ville slappe mer av. Det er veldig godt at han elsker deg. Fortsett å være i det sunne og gode forholdet dere har. En ring vil ikke endre på det gode forholdet. Det er noe man har lett for å tro. Det er ikke derfor man forlover seg. Og det var selvfølgelig helt feil. Bruddet ble bare vondere i ettertid. Anonymous poster hash: 403ea...a94
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #29 Skrevet 28. oktober 2014 Tilsåklart ? Kan forstå at du reagerte på det og ville at han skulle fri på en annen måte. Fint han gjør som du sier, men vil du ikke heller vente litt til evt han blir mer moden? Gutter blir senere moden enn oss jenter. Får en følelse av at din situasjon kan minne litt om det jeg opplevde. Men kan jo selvfølgelig ta helt feil. Men tenk deg i hvertfall om. En ring på fingeren gjør ikke et forhold bedre. Jeg forlovet meg da jeg var 19. Grunnen var vel egentlig at han ville eie meg og var sjalu. Med en ring trodde han at han hadde mer makt over meg, og han ville slappe mer av. Det er veldig godt at han elsker deg. Fortsett å være i det sunne og gode forholdet dere har. En ring vil ikke endre på det gode forholdet. Det er noe man har lett for å tro. Det er ikke derfor man forlover seg. Og det var selvfølgelig helt feil. Bruddet ble bare vondere i ettertid. takk! du kunne faktisk komme med noe fornuftig,, kan godt hendde han tenker slik.. men jeg gjørdet jeg føler er rett hær å nå. å når dt kommer til resten. ja, jeg har mye penger som jeg har spart opp. men jeg vil ikke bruke av de jeg har sparet så langt,, jeg vil bruke av de 5000 kronene som jeg har sparet til slike ting som dette. men slik dt virker er 10 000 nok til ringer. takk for hjelpa folkens Anonymous poster hash: 403ea...a94
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #30 Skrevet 28. oktober 2014 Du framstår bare som en dum tenåring. Ditt patetiske forsøk på å fortelle oss hvor ansvarlig og voksen du er, feilet bare totalt.Anonymous poster hash: 5b433...407
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #31 Skrevet 4. november 2014 Hvis du ikke har råd til ringer, har du råd til bryllupet da? Anonymous poster hash: f2168...d4f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #32 Skrevet 4. november 2014 Jeg mener at det er mannen som må stå for ringene. Som jeg forstår så har dere separat økonomi. Vil han fri, så må han kjøpe ringen din selv. Noe annet fra din side er bare dumt. Anonymous poster hash: aab80...05e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #33 Skrevet 6. november 2014 Jeg mener at det er mannen som må stå for ringene. Som jeg forstår så har dere separat økonomi. Vil han fri, så må han kjøpe ringen din selv. Noe annet fra din side er bare dumt. Anonymous poster hash: aab80...05e Hva du mener om den saken er vel totalt irrelevant i denne tråden? Anonymous poster hash: 39fc9...a7d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå