AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #1 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg har tenkt litt på å begynne med å "budbil sjåfør" og da har jeg hørt at de fleste er selvstendig næringsdrivende. Lurer litt på hvordan man går fram og hva det innebærer. Tenkte litt på at jeg må jo ha meg en varebil, kan jeg kjøpe den på foretaket eller hvordan fungerer det? Noen som kan fortelle meg litt om det å starte for seg selv? Anonymous poster hash: c5194...9f1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #2 Skrevet 23. oktober 2014 Noen som kan fortelle meg litt om det å starte for seg selv? Anonymous poster hash: c5194...9f1 Ikke gjør det. Budbransjen er i fritt fall prismessig, pga konkurranse fra utenlandske sjåfører, og det er svært vanskelig å tjene penger, og du tar en stor risiko ved å kjøpe inn bil. Har du råd til å cashe ut bilen og forsørge deg selv noen år så kjør på, men hvis ikke hadde jeg holdt meg unna. Anonymous poster hash: 1782d...cf3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #3 Skrevet 23. oktober 2014 Ikke gjør det. Budbransjen er i fritt fall prismessig, pga konkurranse fra utenlandske sjåfører, og det er svært vanskelig å tjene penger, og du tar en stor risiko ved å kjøpe inn bil. Har du råd til å cashe ut bilen og forsørge deg selv noen år så kjør på, men hvis ikke hadde jeg holdt meg unna. Anonymous poster hash: 1782d...cf3 Jeg har snakket med folk som har kjørt i +5 år og folk som har kjørt enda lengre, så det må være mulig å tjene penger. Jeg er også villig til å stå på fra morning til kveld, overtid og alt er ikke noe problem. Har råd til å ta en sjanse men siden jeg har en fast jobb nå så vil jeg helst prøve å spare opp endel penger slik at jeg har en buffer. Men i starten vil jeg bare høre litt hvordan man går fram og slikt :-) Anonymous poster hash: c5194...9f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå