Kokkilokki Skrevet 23. oktober 2014 #1 Skrevet 23. oktober 2014 Arva et par forede reimavotter til dattera mi på ett, men de suger til seg vann og blir gjennomvåte. Nå skal jeg kjøpe et par nye som hun kan ha utover vintern. Dette er hva jeg ser etter: -Helst votter med ullfor -Ikke for klumpete, og ikke for glatte (sånn at de er lette å gripe med) -langt skaft -Vann og vindtette Blir kjempeglad for tips! Ps. Noen som har testa nøstebarn sine vanntette votter med ullfor? Ser at de ikke har "gripemateriale" i håndflaten. Er de allikevel gode å bruke i lek? Hva med Hestra sine? Er de gode?
Gjest Magdalene Skrevet 23. oktober 2014 #2 Skrevet 23. oktober 2014 Hestravotter syns jeg absolutt er på 1.plass. De lange. Etter det kommer hjemmestrikket ullvotter. De holder hendene varme selv om de blir våte. 2
Høhø Skrevet 23. oktober 2014 #3 Skrevet 23. oktober 2014 Enig i at Hestravotter er kjempebra. Kan få de med uttakbart liner i ullfrotte, og med "handcuffs", som gjrø at du kan ha de festet rundt håndleddene uten å miste de. Hestra er best!
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #4 Skrevet 23. oktober 2014 Hestra har giftstoffer i "hestramerket" på votten i følge Foreldre og Barn.Anonymous poster hash: fb4c5...225
Gjest Magdalene Skrevet 24. oktober 2014 #5 Skrevet 24. oktober 2014 Hestra har giftstoffer i "hestramerket" på votten i følge Foreldre og Barn.Anonymous poster hash: fb4c5...225 Er jo bare å klippe det bort 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå