Gjest Tr|st Skrevet 17. juli 2004 #1 Skrevet 17. juli 2004 Etter tre måneder med kjempegod kontakt forsvant han plutselig denne uken. Når jeg spurte hva som var grunnen forklarte han med at han var opptatt og trengte litt tid for seg selv. Er edette normalt?????? Vi hadde det så godt sammen. Jeg må innerømme at jeg ble kjempesåret. Jeg kranglet med han til og med. Angrer litt da, siden jeg mener at kranglingen kan ødelegge forholdet vårt. Men jeg er kjempesåret, trist og lei meg. Nå har jeg bare lyst å bli borte. Kanskje det vil gjrøe forholdet mellom oss bedre. Jeg vil bare ta en pause fra han i et par uker, Er det riktig og greit? Vil jeg miste han for godt? Hva skal jeg gjøre egnetlig? Jeg føler at jeg har masse tid til overs for han, det er trist at jeg nå vurderer å droppe den lille kontakten vi har imellom os(det er ikke mye, vi sendte hveranre noene smser og snakket på msn daglig, møtte engang i uken ca). Fløer at det blir nødvendig, han følte for pusterom. Jeg gråt mange netter, kontaktet han likevel. Han var veldig passiv, men kanskje vi trenge rmer avstand? :(Jeg vil gi han tid til å savne meg. Men jegmener ikke at v har hatt så intenst kontakt. Jeg savner mer jeg.. Er så lei meg, håper noen kan hjelpe..
Gjest stakkars deg Skrevet 18. juli 2004 #2 Skrevet 18. juli 2004 Stakkars deg!! Høres ut som om han tviler og trenger tid. Kanskje kommer han aldri tilbake til deg - uansett gi ham tid til å tenke når han har bedt om det. Lykke til - men for å være helt ærlig, må jeg si jeg tror at du må prøve å tenke fremover og glemme ham...
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 18. juli 2004 #3 Skrevet 18. juli 2004 For meg høres det ut som han ikke er din eller kommer til å bli det :-( , jeg er lei meg for å si det. Du er vel mer verdt enn dette! Er det ikke bedre å bite i seg savnet og lete opp en som har like mye interesse for deg? 3 mnd er ingenting sammenlignet med mage andre forhold. Du kommer deg garantert over han, du må bare være selvdisiplinert og tenke på at DU ikke er fornøyd med hva han har å tilby. For det er du jo ikke. Dette er ingen mann å vente på :-)
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2004 #4 Skrevet 18. juli 2004 prøv å ta litt kontroll over følelsene. gi han litt pusterom og litt tid, en sjanse til... ikke kvel han... men er dette VELDIG problematisk for deg, så er det kanskje ikke riktig. ikke få panikk, det ordner seg for snille jenter:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå