Gjest Ethereal Skrevet 17. juli 2004 #1 Skrevet 17. juli 2004 Hvordan gjør dere det praktisk? Jeg mener, med tanke på å kle på seg osv? Lotionen har jo veldig sterk egenfarge, vil ikke det smitte sinnsykt av på alt man kommer i kontakt med? Det samme gjelder forøvrig sengetøy? Jeg har sprayen, og den smitter lite av, men gir ifølge det jeg har lest, også mindre farge. I tillegg griser pumpen sinnssykt, og jeg må stå i dusjen og spraye...
Veronal Skrevet 17. juli 2004 #2 Skrevet 17. juli 2004 Jeg gjør følgende: 1) smører meg inn og surfer/ser på DVD i Evas drakt i 4 timer før jeg dusjer eller 2) smører meg inn før sengetid og legger meg *inni* et dynetrekk dedikert til formålet og dusjer neste morgen Utrolig kjedelig.
Kame Skrevet 17. juli 2004 #3 Skrevet 17. juli 2004 Note to self: Kjøp aldri St.Tropez-lotion. Apropos selvbruning: Hvor nøye er dere med å smøre dere inn overalt? Jeg har planer om å grise meg inn med Clarins-selvbruneren i kveld, men jeg vet ikke helt om jeg orker å kline meg inn overalt.. Ryggen når jeg jo uansett ikke godt nok? Det er jo legger/lår, armer og brystparti som vises "offentlig"?
Veronal Skrevet 17. juli 2004 #4 Skrevet 17. juli 2004 Jeg smører inn over alt med hjelp fra mannen min akkompagnert av "huff, jeg klarer ikke den lukten" og "at du orker det griseriet der".
Gjest Ethereal Skrevet 17. juli 2004 #5 Skrevet 17. juli 2004 Hmm, kanskje jeg heller får leve med de små ulempene ved sprayen. Den farger nok litt av, men jeg ser normal ut selv om jeg går ut blant folk med sprayen på. Vurderer en liten runde i ettermiddag, siden det blir tur ut i kveld... Hmm, er skummet like ille, tro? Jeg hater å måtte stå i dusjen og spraye, og alt sølet fra pumpen på sprayen.
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2004 #6 Skrevet 17. juli 2004 Jeg bruker å smøre meg en time eller noe slikt før jeg legger meg. Det ser litt skjoldete ut da men når jeg dusjer på morgenen blir det en jevn fin farge. Har ikke merket at det har farget av på sengetøyet. Har farget av på noen t-skjorter men det har gått av i vask. Så sengklærne eller klærne vil ikke bli ødelagte selv om det blir selvbruning på dem. Jeg ville imidlertid ikke gått ut blant folk før jeg har dusjet første gang etter påføring. Både pga av resultatet før dusj og pga lukten.
Gjest Cuddly Skrevet 18. juli 2004 #7 Skrevet 18. juli 2004 Går rundt med den as we speak... ikke noe særlig behagelig syns jeg! Men mye bedre enn timesvis i sola :-) Jeg har prøvd både denne og Fake Bake - og kommer til å gå tilbake til FB etter at denne er oppbrukt. Den gir mer og finere farge, selv om flaska er elendig (vanskelig å få ut leeenge før den er tom :evil: ) Sånn praktisk sett liker jeg bedre å gå med den på dagen, se film el., for jeg syns senga blir seig og ekkel av kremen :-x Jeg får lite farge av selvbruning generelt, og ST er intet unntak (skulle liksom være den mørkeste på markedet ), dessuten er den mere orange enn FB - som ikke finnes orange!
Gjest Ethereal Skrevet 18. juli 2004 #8 Skrevet 18. juli 2004 Nå må du ikke gjøre valget så vanskelig for meg, My Sprayen blir nok ikke kjøpt på nytt, selv om fargen blir fin (dog lite farge, men) og den lukter lite. Jeg takler ikke alt griseriet med sprayflasken, rett og slett. Derfor leter jeg etter nytt alternativ, og jeg har hørt at kremen gir mest farge. Hvordan er FB på? Blir det også sinnsykt med overskuddsfarge som farger av på klærne?
Gjest Cuddly Skrevet 18. juli 2004 #9 Skrevet 18. juli 2004 Vel, nå har jeg dusjet, og etter 4 timer hadde jeg så godt som INGEN farge :evil: Men for å svare på ditt siste spmål; ja, FB har masse ledefarge (og lukter ikke akkurat godt). Kan IKKE gå utendørs med den på!
Gjest Ethereal Skrevet 18. juli 2004 #10 Skrevet 18. juli 2004 Jeg fikk prøver på to av de nye selvbrunerne fra Clarins. Den for beina har lett farge og litt skimmer, og er skikkelig lekker. Hvor mye farge den gir, vet jeg ikke, for jeg sitter med den på nå. Tror jeg skal prøve skummet fra ST neste gang.
Gjest Cuddly Skrevet 18. juli 2004 #11 Skrevet 18. juli 2004 Vet ikke helt hva det er med meg og selvbruning, men hver gang jeg prøver noe nytt gir det alltid myyye bedre farge første gangen. Nesten som om huden danner antistoffer eller noe :-?
Gjest Ethereal Skrevet 18. juli 2004 #12 Skrevet 18. juli 2004 Føler det litt slik med St. Tropez... Første gangen fikk jeg fabelaktig farge, men så har det avtatt. Men det er nok en sammenheng mellom hvor mye man peeler og smør, også. Du bør peele, men ikke FOR mye, for da blir det ingen hudceller igjen i det ytterste hudlaget som fargen fra selvbruneren kan sette seg i. Vanskelig...
Gjest Étoile Skrevet 18. juli 2004 #13 Skrevet 18. juli 2004 ST skummet egner seg heller ikke for bruk ute blant folk, men det trekker i det minste ganske bra inn i huden så jeg ikke blir klissete. Pleier å bruke det om kvelden og dusje det bort om morgenen, og fargen blir veldig bra på meg ihvertfall. Å sove inni et dynetrekk var smart da, blir jo alltid litt flekker på sengetøyet.
Gjest Ethereal Skrevet 18. juli 2004 #14 Skrevet 18. juli 2004 Er skummet bedre enn sprayen, Étoile? Hvordan er fargen i sammenlikning?
Gjest Étoile Skrevet 18. juli 2004 #15 Skrevet 18. juli 2004 Jeg har ikke prøvd sprayen, vet ikke om skummet er bedre, så bare at du hadde tenkt å kjøpe det. Skummet har ganske kraftig colorguide som gjør at jeg ser skitten ut uansett hvordan jeg smører det på. På flaska står det smør på, vent 60sek og du er klar til å gå... Yeah right... Men etter en natt er fargen super altså. Jeg har sjelden problemer med at selvbruningskremer ikke gir meg farge da. Men dersom du er fornøyd med fargen sprayen gir, skulle jeg tro at skummet ikke er noe dårligere sånn rent fargemessig.
Gjest Coral Skrevet 19. juli 2004 #16 Skrevet 19. juli 2004 Jeg har St. Tropez lotion. Syns fargen blir fin nok den, dersom forbredelsene gjøres nøye (mht peeling, fuktighetskrem, vente lenge nok med å dusje osv). Har pleid å smørre på om kvelden, får en fin farge dagen etter MEN farger av på laken, sengetøy, må bruke hansker til å smørre på ++. Syns med andre ord det er ganske mye arbeid&tid som ligger bak et fint resultat, og ikke alltid jeg orker! Går gang på gang tilbake til piz buin skummet, som tørker fort og gir fin farge og ikke farger av på klærne. Bruker max-skummet i fjeset, ellers det som gir middels farge. Syns dette gir fin farge på meg ihvert fall, og bruker kun St. tropez i blant.
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #17 Skrevet 19. juli 2004 Jeg bruker og lotion fra ST og er kjempefornøyd. Jeg smører meg ganske tidlig på kvelden (sørger for at ingen skal komme på besøk da) og lar det tørke i ca. 15 min. Deretter tar jeg på en bukse og genser jeg ikke er redd for og bruker dette til jeg legger meg. Det overflødige setter seg i klærne (minimalt) og jeg er ikke plaget med at det farger over på sengetøyet. Synes så absolutt ikke at fagen blir gulaktig, i såfall har jeg en gulaktig hud. Fargen blir 99% lik min orginale når jeg har fått litt farge. Ingen som ser forskjellen når jeg f.eks. bare dekker over stedene jeg ikke har fått farge.
Gjest Gulbrun dame Skrevet 22. juli 2004 #18 Skrevet 22. juli 2004 Jeg ble veldig gul i fargen av ST. Flere som har blitt det? Finnes det andre selvbrunere som ikke gir slik en gulfarge? Hva med spraybruning, blir man gul av den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå