AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #1 Skrevet 23. oktober 2014 Noen som har satt inn kontanter i postbanken til en konto i en annen bank? Noen som vet hva det koster? Anonymous poster hash: e6fe4...3dc
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #2 Skrevet 23. oktober 2014 75 hvis du ikke er dnb kunde og 35 om du er det. da må du sette inn via giro og det kan ta intil 7 dager før pengene er på konto hilsen postansatt Anonymous poster hash: 3864f...14f 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #3 Skrevet 23. oktober 2014 Postbanken eksisterer ikke lenger og er fusjonert med DNB. Anonymous poster hash: 26ebe...9fd 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #4 Skrevet 23. oktober 2014 Postbanken eksisterer ikke lenger og er fusjonert med DNB.Anonymous poster hash: 26ebe...9fd man forstår hva ts mener uansett men reglene er allikevel det som står over Anonymous poster hash: 3864f...14f
Miah Skrevet 23. oktober 2014 #5 Skrevet 23. oktober 2014 TS kan sette inn penger i BankIButikk. Det koster ikke noe. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #6 Skrevet 23. oktober 2014 TS kan sette inn penger i BankIButikk. Det koster ikke noe. ikke når det er til en annen konto enn DNB Anonymous poster hash: 3864f...14f
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #7 Skrevet 23. oktober 2014 ikke når det er til en annen konto enn DNB Anonymous poster hash: 3864f...14f da må det "betales" via giro innbetaling Anonymous poster hash: 3864f...14f
Miah Skrevet 23. oktober 2014 #8 Skrevet 23. oktober 2014 ikke når det er til en annen konto enn DNB Anonymous poster hash: 3864f...14f Oisann, misforstod spørsmålet! Da blir det giro som blir løsningen ja.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #9 Skrevet 23. oktober 2014 TS kan sette inn penger i BankIButikk. Det koster ikke noe. Bank i butikk som på kiwi, er egentlig ikke lov å sette inn penger inn på en annen konto. som AB over nevnte, det vil da bli gjennomført med giro. Det er ellers ikke lov og brudd på reglementet for bruk avavsnitt i butikk. Vet samtidig at mange bryter disse reglene...Anonymous poster hash: 12dcb...b34
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #10 Skrevet 23. oktober 2014 Bank i butikk som på kiwi, er egentlig ikke lov å sette inn penger inn på en annen konto. som AB over nevnte, det vil da bli gjennomført med giro. Det er ellers ikke lov og brudd på reglementet for bruk avavsnitt i butikk. Vet samtidig at mange bryter disse reglene...Anonymous poster hash: 12dcb...b34 hvilke regler? jobber i post i butikk så er ikke kjent med rutinene for bank i butikk Anonymous poster hash: 3864f...14f
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #11 Skrevet 23. oktober 2014 Bank i butikk som på kiwi, er egentlig ikke lov å sette inn penger inn på en annen konto. som AB over nevnte, det vil da bli gjennomført med giro. Det er ellers ikke lov og brudd på reglementet for bruk av bank i butikk. Vet samtidig at mange bryter disse reglene...Anonymous poster hash: 12dcb...b34 Edit: typoAnonymous poster hash: 12dcb...b34
Miah Skrevet 23. oktober 2014 #12 Skrevet 23. oktober 2014 Bank i butikk som på kiwi, er egentlig ikke lov å sette inn penger inn på en annen konto. som AB over nevnte, det vil da bli gjennomført med giro. Det er ellers ikke lov og brudd på reglementet for bruk avavsnitt i butikk. Vet samtidig at mange bryter disse reglene...Anonymous poster hash: 12dcb...b34 Ja, jeg vet dette. Du kan betale med giro. Det sa jeg også. Misforstod spørsmålet til TS.hvilke regler? jobber i post i butikk så er ikke kjent med rutinene for bank i butikk Anonymous poster hash: 3864f...14f Det AB mente er nok at det ikke er tillatt å sette inn penger på andres konto via innskudd. Men mange gjør det uansett, siden de ikke trenger å vise legitimasjon dersom de har med seg et bankkort som er tilknyttet kontoen som pengene skal settes inn på. Dersom de ikke har det, må vi skrive inn personens fødselsnummer - og da får vi naturlig nok sett og kontrollert legitimasjon. Også om de har med seg bankkortet pengene skal inn på skal vi nekte dem innskudd dersom det kommer frem at det ikke er en konto de selv disponerer, men mange butikker ser gjennom fingrene på det.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #13 Skrevet 23. oktober 2014 hvilke regler? jobber i post i butikk så er ikke kjent med rutinene for bank i butikk Anonymous poster hash: 3864f...14f Jeg jobber med bank i butikk. Du kan gjennomføre tjenester som innskudd,uttak, betaling av giro med ditt eget konto, eller annen så lenge du disponerer på den kontoen (skal bevises) Den som foretar BiB skal be om legitimasjon, spørre kontroll spørsmål.. Ved innskudd på en annen konto går det som en innbetaling av en giro(som å betale en faktura) Dette er regler som er fastsatt av DnB Anonymous poster hash: 12dcb...b34
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #14 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg jobber med bank i butikk. Du kan gjennomføre tjenester som innskudd,uttak, betaling av giro med ditt eget konto, eller annen så lenge du disponerer på den kontoen (skal bevises) Den som foretar BiB skal be om legitimasjon, spørre kontroll spørsmål.. Ved innskudd på en annen konto går det som en innbetaling av en giro(som å betale en faktura) Dette er regler som er fastsatt av DnB Anonymous poster hash: 12dcb...b34 åja de reglene ja men det er jo sånn i PIB at du kan gjøre innskudd på konto til feks barna dine, bedriftskonto, konto du selv disponerer om man viser legitimasjon (og kontoen er i dnb). hos oss kommer man ikke unna det med mindre man har kort på kontoen og pin koden Anonymous poster hash: 3864f...14f
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #15 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg skal sette inn penger til meg selv, er langt å dra til min private bank så da tenkte jeg at jeg kunne gjøre det på butikkposten. 75 er greit da... Anonymous poster hash: e6fe4...3dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå