Gjest Primadonna Skrevet 17. juli 2004 #1 Skrevet 17. juli 2004 I et innlegg her ser jeg at noen av dere ønsker at dere laget en scene av og til. Derfor vil jeg høre med dere om dere noen gang har gjort det? Jeg er selv en dame. Lager ikke scener fordi jeg føler at det blir litt "billig"..? Men det var en gang jeg lot dame være dame og det rant helt over for meg. :oops: Var på fest sammen med en som jeg hadde "rotet" litt med. Det var en annen jente der som var veldig interessert i ham. Jeg syntes at han ikke ga henne klar nok melding om at han var med meg. Og når alkoholen går inn, går vettet ut og det blir plass til mer alkohol.. Jeg trampet inn i rommet, skjelte ut både ham og henne (selvfølgelig på en dames måte :oops: ), trampet inn i stuen og skjelte også ut alle som satt der.. :oops: Før jeg trampet ut, tok på meg pelsen og mine høyhælte støvletter. Jeg trampet ut på tunet (der var det islagt med regnvann oppå), spant rundt og landet rett på rævva med håndvesken over hodet og beina i været for å si det mildt. Jeg ble rasende!! Jeg kom på at jeg hadde glemt noe inne i stuen så jeg trampet inn for å hente dette. Der var musikken slått av og det var helt stille.. Jeg fortsatte å kjefte og rev med meg det som var mitt. Alle sa at jeg ikke kunne gå hjem fordi det var for langt. Og det var ingen taxi å oppdrive. Jeg kjeftet i vei pga at jeg var blitt våt da jeg falt og fordi jeg ikke fikk taxi. Tilslutt trampet jeg av gårde, med en fyr på slep som ville følge meg hjem fordi han ikke ville la meg gå alene. Det øsepøseregnet! Tror pelsen min veide 50 kg da jeg kom hjem. Jeg så ikke ut!!! Men det var faktisk en god følelse å få rase ut sin frustrasjon. Vil bare si at pelsen ikke er en ekte.
Zaphirre Skrevet 17. juli 2004 #2 Skrevet 17. juli 2004 Det hørtes digg ut, få rase av seg! Jeg var ikke særlig dame den gangen jeg raste av meg. Hun: min venninne. Han; min x, som jeg fremdeles hadde litt sånn som x'er av og til gjør med. Jeg, 18 år. Hun sitter på fanget hans og kliner med ham i min 18 års dag, i en halv time... Og jeg klikker! Smeller til henne som det ljomer, mine venner sa at det lyste av øynene mine. Måtte holdes nede av en kamerat. Hehe.. En jeg faktisk hadde et godt øye til. Så skal det også sies at han gjorde det slutt med meg pga han var utro. Siden har jeg vært skeptisk og sjalu.. Helt naturlig! Men det var godt, bare synd jeg ble stoppet før jeg hoppet på¨ham. men, lite dameaktig da...
Gjest 1111 Skrevet 17. juli 2004 #3 Skrevet 17. juli 2004 Må være godt å få rast skikkelig fra seg noen ganger. jeg har dessverre ikke klart det.. ennå (får tårer i øynene ufrivillig når jeg blir forbanna, og da er det ikke lett å bli tatt seriøst).
Gjest Dodgy Lady Skrevet 17. juli 2004 #4 Skrevet 17. juli 2004 Primadonna: Morsom historie!! Hehe... Lo godt her nå. Har veeeldig lyst til å vite hvordan det gikk med deg og han du hadde rota litt med? Hva sa han neste gang dere trefftes? Han tror vel du er en smule ustabil kanskje... Kan ikke huske å ha klikka sånn i full offentlighet noen gang. (Tror jeg ville ha huska det!!!) Men det hørest deilig ut. Kanskje litt pinlig når du våkner edru dagen derpå? :oops:
Gjest ¤stine¤ ikke logget inn Skrevet 17. juli 2004 #5 Skrevet 17. juli 2004 Jeg har gjort det flere ganger... Det er ikke å være ustabil, men å ikke sette lokk på sinnet. Og det er bra i mange sammenhenger. Det er scener som dette som gjør det mulig for endel mennesker å faktiskt ha ett stabilt liv. Fordi man slipper ut negativ energi som ellers blir lagret som frustrasjon og sinne, eller bitterhet. Det er ingenting å ha fylleangst over i unormal lang tid. Du burde være stolt, fordi du har vist hvem du er når du er sint og ikke minst at du tørr å bli sint og står opp for hva du mener, alkohol eller ikke. Pluss at du viser at du ikke er perfekt, og at du heller ikke later som du er det. For det verste jeg vet er folk som ikke kan godta at man ikke er perfekt. Man reagerer ikke alltid slik man burde.., og det synes jeg gjør livet veldig spennende! Det er ikke alltid best å gjøre det alle forventer, oppføre seg eller mene det som er "riktig"! Det er bare veldig kjedelig. Synes JEG
Gjest Poirot Skrevet 17. juli 2004 #6 Skrevet 17. juli 2004 Har forlatt et familieselskap i raseri, gikk i 1 time uten yttterklær hjem, i - 10 grader. *jævla dusteonkel som ikke kan behandle folk med respekt*
Gjest Sparket hull! Skrevet 17. juli 2004 #7 Skrevet 17. juli 2004 Jeg sparket et digert hull tvers gjennom en tredør for et par år siden, fordi jeg ble så utrolig sint på familien. Døren måtte erstattes med en ny..ingen hadde sett maken før. Jeg ante ikke at døren var av så dårlig kvalitet og heller ikke at jeg hadde slik kraft i foten, at den kom ut på andre siden!
Gjest Primadonna Skrevet 18. juli 2004 #8 Skrevet 18. juli 2004 Primadonna: Morsom historie!! Hehe... Lo godt her nå. Har veeeldig lyst til å vite hvordan det gikk med deg og han du hadde rota litt med? Hva sa han neste gang dere trefftes? Han tror vel du er en smule ustabil kanskje... Kan ikke huske å ha klikka sånn i full offentlighet noen gang. (Tror jeg ville ha huska det!!!) Men det hørest deilig ut. Kanskje litt pinlig når du våkner edru dagen derpå? :oops: Ikke så overraskende så ble det aldri noe mellom meg og ham. Det gikk en stund før han ringte meg igjen. Men har møtt ham ute noen ganger og det er ingen dårlig tone mellom oss. Synes ikke det var pinlig dagen etterpå, for når jeg tenkte meg om, så synes jeg at jeg hadde rett i at han kunne ha gjort det klarere for henne at han var med meg. Men det var kanskje litt overdrevet når jeg skjelte ut resten av festen.. :oops: Har snakket med dem etterpå også og de bare smiler av det nå.
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #9 Skrevet 20. juli 2004 Har hatt tre slike store utbrudd, beklageligvis tar det seg ikke like godt ut her på bygda, og det blir en del rykter av det Det tar jeg heldigvis ikke så tungt lengre, så det var kanskje godt jeg ventet med disse utbruddene til jeg var over den mest sårbare tenåringsalderen. Har også satt på plass et par innpåslitne drittsekk-ekser i full offentelighet. Herlig. No more nice girl
Gjest Madam Felle Skrevet 20. juli 2004 #10 Skrevet 20. juli 2004 Har forlatt et familieselskap i raseri, gikk i 1 time uten yttterklær hjem, i - 10 grader. *jævla dusteonkel som ikke kan behandle folk med respekt* Det samme har jeg gjort, men jeg gikk hjem, og kom ikke tilbake igjen. J**** dustesvoger. :evil:
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2004 #11 Skrevet 20. juli 2004 Jeg lagde en scene i en butikk ei venninne jobber i en dag for jeg mottok en melding fra min kjæreste om at han skulle også ha med hjem en kamerat i tillegg til meg (han er stor og dum og vasker hverken seg selv eller tøyet) jeg hadde jo håpet på privatliv så jeg ble så sint at jeg begynte å grine! Og kjefte og smelle og banne så klart Folk bør skjønne de ikke er velkomne når noen griner for at de er så innpåslitne... Samme fyren dukket forresten opp hjemme hos han etter vi hadde sett spiderman 2, og tror du ikke apen sa "oi jeg mistet siste buss" og jeg ble så sint at jeg sovnet SNERR
Gjest GreenSky Skrevet 20. juli 2004 #12 Skrevet 20. juli 2004 Har aldri blitt noe spesielt sinna på noen, jeg. Kanskje jeg burde.
Rapitap Skrevet 20. juli 2004 #13 Skrevet 20. juli 2004 Det samme har jeg gjort, men jeg gikk hjem, og kom ikke tilbake igjen. J**** dustesvoger. :evil: Jeg henger meg på her og!
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #14 Skrevet 20. juli 2004 Ja, en gang da typen min dumpet meg på en fest (han behandlet meg som dritt igjennom hele forholdet). Så gikk han inn på et soverom for å prate med eks dama si. Jeg gikk inn på soverommet etter ham, smilte og lot som ingenting. Satte meg ned på sengen ved siden av ham....og gav ham et blått øye! Jeg slår vanligvis ikke folk, men du verden det føltes godt!
Gjest Eir Skrevet 20. juli 2004 #15 Skrevet 20. juli 2004 Jeg er egentlig nokså unnvikende på konflikter og hater scener, så jeg prøver å unngå dem. Men jeg har sprukket noen ganger. Mest ekstreme var vel en gang jeg var ute med kollegaene mine, og klikket fullstendig på en av dem. Han er vel dobbelt så gammel som meg, og kan erte på seg den mest sindige, men er vant til å få buse fram som han vil. Tilslutt så ble han så stygg at jeg reiste meg opp ved bordet og begynte å brøle til han at han skulle for faen holde kjeft. Dette var noen år siden, da jeg var veldig sjenert og innadvendt, så jeg overrasket nok samtlig som var til stede, inkludert meg selv...
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2004 #16 Skrevet 25. juli 2004 Joda, klappet til samboer (holdt ham i hårtustene og slo med flat hånd) da han satt på et utested og klinte med en jente. Det mest ydmykende var at han hadde alle nøkler og penger, så jeg kom meg ikke hjem før han hadde gitt meg penger og nøkler. Sier seg selv at vi ikke bor sammen lenger.
Illyria Skrevet 25. juli 2004 #17 Skrevet 25. juli 2004 Jeg lagde faktisk en scene i dag. Jeg og kjæresten min skulle kose oss med biff, men siden han har stappet innpå med tacorester fra i går og ostepop hele ettermiddagen var han ikke sulten da vi skulle lage mat og foreslo at jeg skulle ta en frossenpizza i stedet. :evil: Det hørest kanskje ut som en bagatell, men jeg elsker biff og har gledet meg hele dagen.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2004 #18 Skrevet 25. juli 2004 Jeg lager ikke scener for andre enn min samboer, men har ingen spesielle episoder jeg husker - heldigvis... Har ei tidligere venninne som lager scener for det minste, og for å være ærlig syns jeg det blir litt pinlig på hennes vegne. K
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2004 #19 Skrevet 25. juli 2004 Har ei tidligere venninne som lager scener for det minste, og for å være ærlig syns jeg det blir litt pinlig på hennes vegne. Tror ikke jeg har laget noen scene noen gang...har vel aldri havnet i en situasjon hvor jeg følte behovet.
Dollface Skrevet 26. juli 2004 #20 Skrevet 26. juli 2004 Jada jeg har lagt scene flere ganger. En gang på en skole/kurs jeg gikk på, fordi jeg ble så forbanna lei ei som fant på unnskyldninger fordi hun ikke gadd å gjøre ting- som jeg da måtte gjøre. Det passa meg dårlig og jeg sa ifra så hele klassa satt og måpa. Så masjerte jeg ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå