Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:hoho:

Noen flere som har fundert over om det oftest er folk i små (kone)biler som ikke kan rygge? (=kjønnsuavhengig!) Synes faktisk det er et bedre spørsmål...

Hvis man er komfortabel med og liker å kjøre bil kan man muligens også rygge??? :roll:

Hvis man er anspent og engstelig når man kjører er kanskje rygging den store skrekken? :o

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har alltid trodd Icy var en kvinne. :roll:

Jaja, så feil kan man ta.

Skrevet
JEG er gjerne den første til å hilse, når jeg har rygget for noen, eller har stoppet på en møteplass og ventet på møtende bil.

Det er så morro å se hvor paff de blir, når de "tvinges" til å hilse tilbake! Men det er ikke alle som gjør det, knapt nok et lite nikk... Og det gjelder MANNFOLK!!

Og om noen rygger/venter på meg; selvfølgelig hilser jeg!!!

Enda jeg er kvinne...

Åhh... dere mannfolk...

Dere har det godt, som TROR dere er perfekte, på alle måter... :wink:

Rart dere da gidder irritere dere over "dumme kvinner"... :roll:

Du tar fullstenndig feil! vi menn tror ikke vi er perffekte! Vi VET vi er perfekete!

Skrevet
Du tar fullstendig feil! vi menn tror ikke vi er perffekte! Vi VET vi er perfekete!

Ja, hør! :roll:

Da SKAL dere ha vett til ikke å irritere dere over "dumme kvinner" da...!!! :tunge1:

:sjarmor:

Skrevet
Jeg har alltid trodd Icy var en kvinne. :roll:

Jaja, så feil kan man ta.

Nå burde jeg egentlig bli steik forbanna :P Men skal la det gå for denne gangen :P

Tenkte å kalle meg Ice (is) men det var opptatt så da ble det ett litt mer feminint navn - Icy :P

Gjest Lilleulv
Skrevet

Nå er du slem mot jentene. For oss gutta er kjøring en lek, men jenter må tenke på tusen ting for å klare å kjøre.

MURR! Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg KAN kjøre bil! men mange av mine venninner kjører som horer i motvind :-? Jeg synes stort sett menn er flinkest til å kjøre og sier det selv når det er noen so har gjort noe teit i trafikken: det MÅTTE være ei kjerring :sjarmor: Veldig mange gutter som blir imponerte over bilkjøringa mi faktisk, fordi jeg ikke kjører som en kjerring :)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
men mange av mine venninner kjører som horer i motvind :-?

:klø: :sjarmor:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Det slår ALDRI feil.

Når kjører på en smal vei der det ikke er plass til at 2 biler kan passere hverandre så må en av oss rygge.

Som oftest ser førerene det ann hvem som må rygge minst for at man kan passere, men når jeg treffer på en kvinnelig bilist begynner jeg å rygge med en gang selv om hun har den "korteste veien". De står bare der og FORVENTER at JEG skal rygge!! Og de løfter faen meg ikke opp hånden for å takke en gang. Dette er normal høflighet i trafikken, men dette fatter ingen kvinner i det hele tatt!

Menn er mye høfligere og de takker nesten hver gang.

Og hvem sier at menn ikke kan gjøre 2 ting sammtidig? :P Hilse og kjøre sammtidig!

Tror det er kvinnene som ikke klarer 2 ting på en gang! :evil:

:tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...