AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #1 Skrevet 23. oktober 2014 Er det noen som har noen erfaring med å få lån i banken om man har betalingsanmerkninger? Greia er at jeg er i mellom to jobber og det er et kjøtthue som ikke betaler meg noe han skylder, så jeg har ikke råd til husleien denne mnd. Vil ikke ha noen kjennepreken om prioriteringer bla bla bla. Har sendt en Mail til banken å spurt om mulighet for et lån på 4000-5000 til å få dekt husleien. De ser at jeg har hatt fast inntekt på kontoen min hver måned, så egentlig burde det vel ikke være et problem? Jeg betaler gjerne ned halvparten i desember og halvparten i januar. Noen som har erfaringer her eller tror det lar seg gjøre å få et slikt lån? Takk til de som gidder å svare uten å være negative og/eller komme med leksjoner☺️Anonymous poster hash: a868c...4e1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #2 Skrevet 23. oktober 2014 nav er jo en ide da banken er rimelig skeptiske når du har en betalingsanmerkning. det at du har inntekt hver mnd sier ingenting for dem om du prioriterer regninger eller ikke Anonymous poster hash: 22980...e60
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #3 Skrevet 23. oktober 2014 Det kan du bare drite i, med mindre du har noen som kan stikke realkausjon for deg. Anonymous poster hash: 1c711...23f
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #4 Skrevet 23. oktober 2014 Så det er ingen mulighet om man setter at de trekker det med engang jeg får inn lønn? Fasttrekk liksom. Ingen som kan være kausjonist Anonymous poster hash: a868c...4e1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #5 Skrevet 23. oktober 2014 NAV samarbeider ikke. Det ville ta opp til 3 uker der fikk jeg beskjed om i stad! Men har nå fått lånt meg 2000, så kan hende det ordner seg Anonymous poster hash: a868c...4e1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #6 Skrevet 23. oktober 2014 Man får ikke lån hvis man har betalingsanmerkninger. Bankene er strenge på det. Og hvertfall når det er snakk om forbrukslån som du i så fall måtte ha her. Mulig banken kan strekke seg til å gi deg visa med en liten kreditt, DnB sine visakort har f.eks automatisk 5000 i kreditt selv om du ikke ønsker å ha det. Følger med sier de. Anonymous poster hash: 183c5...84a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #7 Skrevet 23. oktober 2014 Det kommer faktisk litt an på banken din! Jeg kommer fra et lite sted, og har hatt samme bank hele livet; ****** Sparebank. Jeg skulle kjøpe bruktbil for noen år siden, men hadde noen betalingsanmerkninger, så troppet opp i banken uten store forventninger. Men jeg fikk forbrukslån. Hadde fast jobb selvsagt, så rådgiveren min kunne jo se at jeg var betalingsdyktig, selv om det ikke så sånn ut på papiret. Anonymous poster hash: 09e2c...631
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #8 Skrevet 23. oktober 2014 Er det jeg tenker og. Har hatt samme banken i alle år og de ser jo at jeg helt til nå har vært i fast jobb med fast lønn hver mnd. De ser også at jeg alltid betaler regningene mine. Skjønner at det er forskjellig fra bank til bank, men da bare håper jeg på positivt svar Anonymous poster hash: a868c...4e1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #9 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg fikk lån på 25 000 til tross for betalingsanmerkning. Kravet lå hos Statens innkrevingssentral. Lånet ble brukt til å betale gjelden. Må legge til at det ble tatt pant i boligen. Har du spurt arbeidgiver om et lån?Anonymous poster hash: 2a97a...f7d
kvinneguide Skrevet 23. oktober 2014 #10 Skrevet 23. oktober 2014 Er det jeg tenker og. Har hatt samme banken i alle år og de ser jo at jeg helt til nå har vært i fast jobb med fast lønn hver mnd. De ser også at jeg alltid betaler regningene mine. Skjønner at det er forskjellig fra bank til bank, men da bare håper jeg på positivt svar Anonymous poster hash: a868c...4e1 Hvordan har du fått betalingsanmerkninger hvis du alltid betaler regningene? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå