Døla Skrevet 23. oktober 2014 #1 Skrevet 23. oktober 2014 jeg er interessert i å finne hobbyartikler som er laget i Norge, Sverige eller Danmark... noen som vet om noen? altså jeg kjenner til Tilda, Vibecke Spigseth, MagicMondays, Magnolia. noen som kan tipse om fler?
Døla Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #2 Skrevet 26. oktober 2014 jeg skal sende til ei hobby-venninne i statene, ønsket hennes er å få noe fra norge som hun ikke får i usa.
Tia Maria Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Hvilken hobby driver hun med, dvs hva kan være aktuelt å sende?
Litjmusa Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Mariusmønster, garnpakke og oppskrift? 😱😜
Døla Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2014 Hvilken hobby driver hun med, dvs hva kan være aktuelt å sende? Mixmedia, dvs stempler, maling (litt dyrt og ikke så aktuelt å sende), papir, pyntestæsj.. Men det hun er ute etter er jo noe som ikke er vanlig å få tak i der borte, og hun vil gjerne ha nærmest hva som helst.
Døla Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2014 Mariusmønster, garnpakke og oppskrift? Mariusmønsteret så klart!! hun strikker ikke, men mønsteret kan jeg sikkert finne i andre former hun kan ha glede av supert!! takk
Litjmusa Skrevet 10. november 2014 #7 Skrevet 10. november 2014 Mariusmønsteret så klart!! hun strikker ikke, men mønsteret kan jeg sikkert finne i andre former hun kan ha glede av supert!! takk 👍👍😊😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå